Vatan Bilgisayar Ürün İadesi
-
Hacılar selam
11 eylül 2020 tarihinde vatan bilgisayar mağazasında s-link type c adaptör aldım fakat hdmi çıkışı çalışmadı. Ertesi gün mağazaya götürdüm ve ürün istediğim performansı vermedi iade etmek istediğimi söyledim ama oradaki müşteri temsilcisi ürünün paketi açıldığı için iade alamayacağını söyledi. Biraz tartıştım vs ama yok adam almadı bi türlü ben de kendisinden iade almadığına dair bir kağıt aldım kaşeli.imzali
E devlet üzerinden tüketici mahkemesine başvurdum dün akşam. Daha farklı nasıl bir yol.izlemeyelim yani kutu açıldı diye iade almama hakkı var mi bunların?
Pazartesi günü vatan bilgisayarı arayacağım çünkü bu konuda beni bilgilendirirseniz eğer ona gore konuşacağım onlarla.
Teşekkür ederim
-
Evet mağazadan satışta iade almama hakları var. İnternetten alsaydın iade edebilirdin. Ayrıca E-devletten başvurduğun hakem heyeti. Tüketici mahkemesi, heyetten sonraki kurum.
-
mkyb bunu yazdı
Evet mağazadan satışta iade almama hakları var. İnternetten alsaydın iade edebilirdin. Ayrıca E-devletten başvurduğun hakem heyeti. Tüketici mahkemesi, heyetten sonraki kurum.
Hdmi çıkışı bozuk bunu ona surdugumde de servise göndereceğim vs diyip durdu yok mudur abi bunun bir yolu
-
Garantili ürün olduğundan servise gönderilir servis kullanıcı hatası değil ürün bozuk derse tamir veya değişim yapılır. O konuda yapılanda doğru.
-
Yüzyüze satışta iade almak zorunda değiller hatalı ürünse garantiye gönderirler.
He tabi ürün ayıplı maldır onu bilemiyorum. -
Soruna cevap değil ama Amazon'dan alsaydın hem para iadesi alırdın hem de kargo ile geri göndermek zorunda kalmazdın.
-
senin cihaz type c'den goruntu verebiliyor mu bundan emin misin oncelikle?
-
turkz bunu yazdı
Soruna cevap değil ama Amazon'dan alsaydın hem para iadesi alırdın hem de kargo ile geri göndermek zorunda kalmazdın.
İnternetten ürün satışında zaten genel kural 15 gün içerisinde müşteri sadece "ürünü beğenmedim" deyip iade edebilir. Bir kaç sefer kutudan bozuk çıkan ürün denk geldi onlarıda beğenmedim deyip iade ettim. Zira arızalı diye iade etsem servise yönlendirip servisten arıza tespit kağıdı alın vs deyip uğraştıracaklar.
-
Ürünü mağazadan alıp arızalı çıkarsa ancak servis raporu ile değişim veya para iadesi olur. Onun dışında şansınız yok. Haken heyerine boşyere başvuru yapmışsınız. 6 aya yakın beklersiniz ve sonunda red yersiniz.
-
abdullahazad bunu yazdı
senin cihaz type c'den goruntu verebiliyor mu bundan emin misin oncelikle?
bunu yazmaya geldiydim, laptopun modelini söylesene ? bakalım sitesinden falan
-
mkyb bunu yazdıturkz bunu yazdı
Soruna cevap değil ama Amazon'dan alsaydın hem para iadesi alırdın hem de kargo ile geri göndermek zorunda kalmazdın.
İnternetten ürün satışında zaten genel kural 15 gün içerisinde müşteri sadece "ürünü beğenmedim" deyip iade edebilir. Bir kaç sefer kutudan bozuk çıkan ürün denk geldi onlarıda beğenmedim deyip iade ettim. Zira arızalı diye iade etsem servise yönlendirip servisten arıza tespit kağıdı alın vs deyip uğraştıracaklar.
Arkadaşım satıcısı Amazon olan ssd almıştı 1 yıl sonra bilgisayarı bozuldu ssd kaynaklı demişler destek sisteminden yazdı para iadesi, aynısı ile değişim veya servise gönderme seçeneği sundular.