folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vatan Müşteri Mağduruyeti Hk.



Vatan Müşteri Mağduruyeti Hk.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    orheyn
    orheyn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ocak/2016
    Erkek

    Evet hocalar bu insanları bu hale düşürenler utansın!

    https://www.youtube.com/watch?v=twza6RpL6gE

     

     

    orheyn tarafından 27/Ara/16 19:15 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Vatan'ın olayla alakası yok ki ? LG'nin bok yemesi.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

     

    Konudan farklı olarak ;

    Monitör alacaktım vatana gittim. Adamlara diyorum ki tak şuradaki kasaya bakalım ölü piksel var mı. yok bakamayızda kutuyu açamayızda falanda felan,

    Tamam dedim alayım eve gideyim eğer ölü piksel varsa anında değişim var mı ? 

    Öyle bişey hiçbir markada yok işte mal buradan çıktığı anda artık hata olursa garantiye girer ot bok vs..

    Media markt : Abi sen beğendiğini al denerizde bakarızda eğer 14 gün içerisinde sorun olursa direk değişim var marka farketmeksizin. ( 3 tane farklı marka aldım 3 ünüde denettiler, 1 tanesinde 8-9 gün sonra 3 tane ölü piksel oluştu yada vardı fark etmedik gittim anında yenisini verdiler ) 

    O gün bu gündür ne zaman vatan bilgisayar görsem ana avrat söverim.

    iLLuMiNaTi tarafından 27/Ara/16 20:16 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    iki anımı anlatayım, bu vatan video'su 2 haftada demode oldu bile..

     

    2 tane revit h2O tulum aldım, bir cumartesi günü ıslak ıslak gittim hayatım sikildi... oç tulum şimdi 450 lira.

     

    neyse 1 yıl geçti işte. kaç defa giyersin ki? sağanak yağmur bilmem ne çok yağmaz istanbulda.

    abi 10 giymede hayattan soğudum. belli bir miktar yağında kasığım felan hep su aldı.

    yazın verdim yağmur kesilince, yenisini yolladılar. ikincisi de aynı bokun laciverti.

    yine yolladım, dava açıcam yazdım, garanti dışı bırakmışlar..

    OROSPU ÇOCUKLARI!! SOKTUĞUM TULUMUNU 15 KERE GİYMİŞİMDİ 2 SAĞANAKTA BELAM SİKİLDİ ZATEN.

    Tüketiciye gidicem atın çocukları yüzünden. Şimdi alt üst ayrı Revit model parçalar aldım su mu gelmiyor.. Bu da elimde  yatıyor 450 lira..

     

     

    İkincisi, neydi unuttum bir ara yazarım..


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Konuyla alakalı olarak bahsi geçen arkadaşın videoda söylediği gibi balaban elektronik üründe kullanıcı hatası olduğunu belirtmiş. Linkte de görüleceği üzere anakartta yanma mevcut.

    Kişi tüketici haklarına da gitmiş, bilir kişi bahsi geçen tv yi incelemiş ve tekrar red kararı vermiştir.

    Ufaktanda kuyruk acısıyla bu tarz bi hareketi gerçekleştiren elemanda işi bilenleri güldürmüştür.

     

    http://www.manisahavadisleri.com/gundem/yetkili-servisten-aciklama-geldi_13086

     

    Monitörle ilgili olayı yaşayan arkadaşa da şunu söylemek istiyorum.

    Ürünü almadan bende kimseye bugüne kadar ne monitör açtım ne anakart.

    Ama fatura kesildikten sonra kontrol ettim ve ölü pixel çıkanın değişimini yaptım ardarda 4 tane böyle değişim yaptığım oldu.

    Bununda acıklamasını şu şekilde yapayım:

    Orjinal samsung bantı bulunan bir monitor mu istersin yoksa koli bandını benim çektiğim ürünü mü?

    Neyse arkadaşlar diyeceğim şudur ki eğer bir sıkıntınız olursa çalışanlarla hemen her saniye yöneticilerden birini bulabilir ve bunu da iletebilirsiniz. Bu bir haktır. Ama alınan ürünün parası görüştüğünüz kişinin direkt cebine giriyormuşcasına davranmamanız hem insanlığınızı belli eder hem de satış yapan arkadaşın az bir vicdanı hoşgörüsü varsa zaten gereken ilgiyi özeni gösterir.

    Daha öncede yazdım tekrarlamış olayım:

    Vatan bilgisayarın ürünü iade alma, hemen değiştirme, yan yatma çamura batma gibi durumu yok. Olamaz. Yetkisi yok çünkü.

    Bazı markalar var ki iade konusunda sıkıntı çıkartmayan, bu ürünler iade alınır değiştirilir.. gibi gibi liste böyle uzar gider. Yine varsa sormak istedikleriniz yardımcı olmaya çalışırım bilgim dahilinde.


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    biz mağzada cihazı açar kurar müşteriye öyle veririz. müşteri kapıdan çıktıktan sonra cihazda ne problem olursa olsun bire bir değişim yapamayız cihaz garantiye yani distiribitöre gider.

    yetkili servis bakar tamir eder yada değişim verir.  

    + olarak 12 saat içince kontratlı satışı yapılan cihazlar firma istesede geri alamaz. distribitörler kontratları sabah 8 de magazalar kapalıyken onaylar. ve kontratı onaylanan cihaz sözleşmesindeki cihazı firma ( yani satıcı firma biz oluyoruz ) geri alamaz. 

     

     

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CenkSertoz
    CenkSertoz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2012
    Erkek

    Abiler ablalar,ne olur vatandan uzak durun,uzak durun uzak durun, bakın 3. ve hatta 4. defa diyorum uzak durun...

     

     


    The Beginning and The End.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    @Kara_Mc hocam sanırım Vatan Bilgisayarda çalışıyorsun.

     

    Vatan ile ilgili bir sorunumu yazayım, kardeşime LG G2 telefon satın almıştım, garantisi bitmeden önce telefon açılmamaya başladı, direk LG Teknik Servisine götüdük, yetkili servis bu götürdüğümüz hani şu LG'nin sitesinde yetkili servis olarak gösterilen, her neyse 18. gün mü ne mesaj geldi telefonunuza değişim yapılacaktır gibisinden, üzerinden 20. iş günü doldu, Tüketici Danışma Hattı ile görüştüm, birde iş icabı Tüketici Mahkemesi'ndeki arkadaşlarla görüştüm, 20 iş günü içerisinde değişim kararı vermesi birşey değiştirmez, 20. iş günü sana yeni telefonun verilmesi gerekiyordu parayı Vatan Bilgisayar'dan isteyeceksin dediler, para iadesi için ne yapacağımı sordum Vatan Bilgisayara iadeli taahhütlü dilekçe ile bildirmemi söylediler, her neyse belgeler ile gittim, ne zaman verdiğim, 20 iş gününün dolduğuna ilişkin falan Vatan Bilgisayar önce bizde işler öyle yürümüyor, gidin Tüketici Hakem Heyetine başvurun biz para vermiyoruz dediler, biraz direttim falan Müşteri Hizmetlerinin söylediği kelime zaten Vatan Bilgisayara vermemişsiniz garanti için, bizim ile ilgili birşey değil dedi, bu söylediğim Mersin Vatan Bilgisayarda yaşanmıştır.

     

    Acil işim olduğu için direk götürdüm LG Teknik Servise verdim, resmi LG teknik servisine vermeseydin bize verseydin diyor Vatan Bilgisayar, atıyorum bulunduğum ilde kapatsa mağazayı il il ben manyak gibi Vatan Bilgisayar mı arayacağım? 2.si bana yardımcı olmak yerine git Hakem Heyetine başvur diyen şahsı Vatan Bilgisayar'ın telefon hattına şikayet etmek için aradım, oradaki adamda biz para falan vermiyoruz, karar verilecek  dedi. 

    Bunun üzerine bende bende iadeli taahhütlü posta ile dilekçe ve eklerine belge fotokopilerini ekleyip gönderdim, daha sonra Tüketici Hakem Heyetine şikayet ettim. Sonuç: 3 ay oldu en erken 6 ayda sonuçlanıyor dediler, boşu boşuna bekliyoruz halen.

     

    NOT: şahsım adına Vatan Bilgisayar'dan çöp bile almam artık, diğer yerlerde böyle sorunlar olmadı, Hepsiburada, hatta Teknosa'da bile, bu nedenle gidin Media Markt'an alın arkadaşlar, Vatan'ın dandik garanti sistemi ile uğraşmayın...

     

    twilight_flame tarafından 27/Ara/16 23:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kara_Mc
    Kara_Mc's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    twilight_flame bunu yazdı 

    Biz para vermiyoruz :D diye bi sinir ediyim önce :)

    Öncelikle geçmis olsun hocam yaşadığın sıkıntı için. Durumuna gelirsek, öncelikle ürünü vatan müşteri hizmetlerine vermeyip ordan işlemler hakkında bilgi almaya çalışman hata. Adamlar sürekli aynı şeyi söylüyor, biz servis değiliz. Arkada telefon açılıp yapılıyo sanan bir sürü insan var.

    Bi örnek veriyim gidip bayiiden araba alırsın ama onu tamirciye götürünce bayi bilmez bile.. müşteri hizmetlerindeki elemanda senin ürünü nereye bıraktığını ve akibetini bilemez. Sadece ona teslim edilmiş onun servis kaydı açtığı ürünleri yine servisin ona yazılı yaptığı açıklamada olduğu kadarını bilebilir. 

    Tüketici hakem heyeti kararları büyük çoğunluk tüketici lehine çıkıyor fakat işler biraz geç bitiyor.

    Bugüne kadar birkaç müşteriye üst model cihaz gönderdi LG. Vatanda bırakmış olsaydın akibetini araştırmaya çalışırdım.  Şuana kadar vatan mağaza kapatmadı aksine her yıl yeni mağazalar ekleniyor..

    Ve şunu anlayamıyorum belkide hayatında ilk defa gördüğü insana çok garip muamelelerde bulunmaya çalışan insanlar var. Evet bir üründen dolayı maduriyet olmuş olabilir ama bu karşıdakini itin götüne sokmaya calışma çabasını açıklamaz. Ne mağaza müdürü ne satış elemanı ne de bir başkası kafaya silah dayayıp satmıyor ürünü. 

    Ayakta kalacak olan iki firma var. Media ve vatan..  yani çöp alınmayacak olması hiçbirşeyi değiştirmeyecek. Bende bir tüketici olarak bütçeme ve ihtiyacıma uygun neresi varsa ordan alışveriş yapacağım. 

    Yazdıklarım kimsenin şahşı adına değildir. Kimseyi ne üzmek ne kırmak istemem. Ama bahsi geçen firma aracı. Ne tamirinde ne üretiminde hiçbir katkısı yok. 

    Sürc-i lisan ettiysek affola.


    Kahpe Dostun Olacağına Delikanlı Düşmanın Olsun....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twilight_flame
    twilight_flame's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Şubat/2006
    Erkek

    @Kara_Mc hocam zaten vatanda tamir vs işlemi yapılmadığını biliyorum, ben Vatan Bilgisayara giderken resmi evraklarım ile hani telefona servis teslim fişi vs. hepsini götürdüm, resmi dilekçemi de yazdım, normalde dilekçemi alıp, resmi olarak bana cevap vermesi gerekiyordu, ne yazık ki hiçbir şekilde para iadesi falan yapmıyoruz biz git istediğin yere şikayet et muamelesi oldu ki bu bana göre sonuna kadar yanlış.

    Neden diye soracak olursan Tüketici Danışma Hattı ve Tüketici Mahkemesi ürünü aldığım yerin Vatan Bilgisayar olması nedeniyle para iade talebimin faturanın kesildiği şirket olan Vatan bilgisayardan resmi yazı ile istememi söylediler, hukuken LG marka diyerek gidip oradan isteyemiyorum, para iadelerini gerekli evraklarımı (telefonu servise verdiğime ilişkin çıktı, fatura vs.) eklemek suretiyle dilekçe ile Vatan Bilgisayar'dan istemem gerekiyor.

    Mersin Vatan Bilgisayar'dan bir çok alışverişim oldu, hatta şuanda yazdığım bilgisayarı hoparlörler hariç hepsini Vatan Bilgisayar'dan topladım; ancak Mersin Vatan Bilgisayar'da zamanında çalışan ve insanlara yardımcı olmaya çalışan personelin, çalışanın ya da ne diyorsanız işten ayrıldığını farkettim.

    Benim kızdığım muamele davranış şekli hocam, adam direk biz para falan istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz diyor, bu kadar lakayıt bir durum hoş birşey değil, ben dilekçem ile başvurmuşum, en azından al resmi olarak bana cevap ver ya da usulünce şirketin çalışma şekli bu bu bu tarzında ifade et, sanki babasının 3 metrekarelik dükkanını işletiyormuş gibi davranmaları hoş birşey değildi. İlgin için ayrıca teşekkür ederim hocam.


    Sevgimizin Bittiği yerde Nefretimiz Başlar...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    Gittigidiyor, sahibinden, hepsiburada, incehesap, bir tane daha var bulunca yazacağım. Buralardan alın arkadaşlar. Yalnız sahibinden den ikinci el laptop almayı düşünenler dikkat. Sürekli güncel ilan açıp günü birlik silen elemanlar var. Sabah 5.999 tl lik asus sıfır pc yi yurtdışı garantili yarı fiyatı yazdım diye 1800- 2500 arası fiyatla GET olmadan satışa çıkarıyor. On küsür senelik burada üyeyiz güven sorunu yok felan yazıyor. On senelik güvenilir üye GET siz elden satış yapmaz. İki saat sonra ilanı kaldırıp ikin sonra BAŞKA İSİM ve NUMARA ile ilan açıyor. Dikkat edin.


    Hayırlısı...
Toplam Hit: 2239 Toplam Mesaj: 17
vatan