folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Volkswagen Tutkunları İçin Güzel Bir Paylaşım



Volkswagen Tutkunları İçin Güzel Bir Paylaşım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tugra
    tugra's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2007
    Erkek
    Tyler_Dayi bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    http://img507.imageshack.us/img507/5473/1000327cr7.jpg


    -----------------------------
    dayı açamadım :S inş sende de yoktur bak atlar gelirim yanına gece gece uğraşırsın sonra benle karıştırırım her yerini :D demedi deme torsiyon kapağı lazım söker götürürüm :/

    edit : anamm açtım !! dayı bu çok orjinal değil mi :S bozalım bunu biraz :D


    anlamayana Davul Zurna Saz ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stigma
    Stigma's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2007
    Dişi

    Vosvos aşığıyım ben (=

    İlerde iş güç sahibi olduğum zaman alacağım ilk şey siyah bi vosvos :) 


    allcolorsarebeautiful.net
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tyler_Dayi
    Tyler_Dayi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek
    tugra bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit : anamm açtım !! dayı bu çok orjinal değil mi :S bozalım bunu biraz :D


    -----------------------------

    ben şevrole aşıgıyım, ama vosvos bi efsanedir severim (:


    all this pain is an illusion...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek
    tugra bunu yazdı:
    -----------------------------
    Tyler_Dayi bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    http://img507.imageshack.us/img507/5473/1000327cr7.jpg


    -----------------------------
    dayı açamadım :S inş sende de yoktur bak atlar gelirim yanına gece gece uğraşırsın sonra benle karıştırırım her yerini :D demedi deme torsiyon kapağı lazım söker götürürüm :/

    edit : anamm açtım !! dayı bu çok orjinal değil mi :S bozalım bunu biraz :D


    -----------------------------
    lan bugün sana bahsettigim araba bu :| lan eminim o ya :D vay anasını tesadüfe bak :D

    edit: dayıcım bu vos'un koltukları beyaz dimi :D :D

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabir22
    muhabir22's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Bakınız bu da modifiye edilmiş bir beetle müptelasıyımdır :)

    Makinayı bu hale getirmek için ne kadar harcamak gerekir bilgisi olan var mı?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lordvader89
    lordvader89's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Mayıs/2007
    Erkek

    nekadar harcanması gerektigini tugra hesaplar ama hocam araba dediğin çok alçak olmicak ya :D altı çarpıyo yokuşta :D :D kasiste falan :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabir22
    muhabir22's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam bayırda işimiz ne 200 beygirlik arabayla :)

    700 beygirlik te varmış ama hiç raslayamadım ben :D Alçak olsun bizim olsun

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek
    Tyler_Dayi bunu yazdı:
    -----------------------------
    tugra bunu yazdı:
    -----------------------------

    edit : anamm açtım !! dayı bu çok orjinal değil mi :S bozalım bunu biraz :D


    -----------------------------

    ben şevrole aşıgıyım, ama vosvos bi efsanedir severim (:


    -----------------------------

    aynen dayıcım sana katılıyorum chevrole dedin mi akan sular durur

    http://www.interiorsbyshannon.com/large_dad_1957_Chevrolet.jpg 

     


    Beneath this mask there is more than flesh. Beneath this mask there is an idea, Mr. Creedy. And ideas are bulletproof!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karani
    karani's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2007
    Erkek
    muhabir22 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bakınız bu da modifiye edilmiş bir beetle müptelasıyımdır :)

    Makinayı bu hale getirmek için ne kadar harcamak gerekir bilgisi olan var mı?


    -----------------------------

     

    5-6 bin YTL ye fena olur :) 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
Toplam Hit: 2743 Toplam Mesaj: 29