folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vücut Geliştirme Uzerine Teknik Bir Soru



Vücut Geliştirme Uzerine Teknik Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    syklops
    syklops's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mayıs/2007
    Erkek

    hacılar, şu sorunun cevabını merak ediyorum, misal 10 kglık dumbell ile 10 kez kaldırmayla, 1 kglık agırlıgı 100 kez kaldırma arasında nasıl

    bir fark var, kaslarda yada artık neyse nasıl bir değişiklik var.Biyolojik olarak yada profca acıklayabilecek var mıdır 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Az ağırlık çok tekrar yağ yakım, çok ağırlık az tekrar kas kütlesini arttırmak için yapılır diye biliyorum.

    wasd tarafından 29/Ağu/14 20:31 tarihinde düzenlenmiştir

    Hackerlar gece ölür bunu yalnız hacker bilir Botnet değmiş gibi, DDoS yemiş gibi Malware bitmiş gibi, hackerlar gece ölür...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swalker
    swalker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2012
    Erkek

    Hocam şöyle cevaplayım. Normalde ağırlık çalışmanın prensibi şudur. Kasların tek seferde kaldırabileceği bir yük vardır. Patlama gücü denir buna. Patlama gücünü sağlayan kaslar görünüş olarak bir şey ifade etmez. Örneğin bir reps dumbbell curl hareketini 100kg ağırlık ile yapabiliyorsan bunu %80 ini alıp 8 reps yapman gerekir kasların gelişmesi ve şişmesi için. Bu mantıkla genelde şişmek için yapılan idmanlarda 3 set 8 reps şeklinde olur. Fakat mantıken zaten senin üst sınırın olduğu için 3x8 i geçemezsin. Ama eğer definasyon sağlamak istiyorsan daha uzun süreli yapman gerekir hareketi yani reps sayısını arttırman gerekir. Çünkü 8 repsten sonra kas kendi enerjisini tüketir ve ek enerji kaynağı olarak o lokasyondaki yağı tüketir. Örneğin eğer bicepslerin gelişmiş ama yağlı olduğu için sıkı bir görünüm almıyorsa bu sefer reps sayısını arttırsın. Dolayısıyla 80kg ile 3x8 yapacağına 60kg ile 4x12 yaparsın hareketi. Mantığı budur.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    A-Az kiloyu çok kere kaldırırsan sana sıkılık verir.

    B-Çok kiloyu az kaldırırsan şişkinlik verir.

    Avantajları-Dezavantajları nelerdir.

    A şeklinde yaparsan kondisyonun yükselir ama gelişmen yavaş olur.

    B şeklinde yaparsan diğerine göre daha çabuk şişersin ama kaslar güzel durmaz.Biçimsiz kolon gibi kas olur parçalanmamış olur.

     

    Ben bu şekilde diye biliyorum.


    İyi ki varsın Eren.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Az ağırlık çok tekrar = Estetik görünüm + parçalanmış kaslar ( Jason statham , vb )

    Çok ağırlık az tekrar = Kalıp , şişkinlik verir ( Vin diesel , ve güreşciler gibi )

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Iruretta
    Iruretta's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2008
    Erkek

    Her gün kilometrelerce yürüyorsun yada bisiklete biliyorsun bacak kası oluyor mu? Kaslar zorlanmaya ihtiyaç duyar. Zorlandıkça kendini geliştirir. Yeni başlıyorsan az tekrara özen göster. Parçalayacak kişiler daha çok bu sporu yılı doldurmuş hacim almış kişiler için uygundur


    http://yanduvar.blogspot.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    basmışım amino asidi taş gibiyim 

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Vynk2cVD368

     

     

    SeRDaR tarafından 29/Ağu/14 21:11 tarihinde düzenlenmiştir

    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swalker
    swalker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mart/2012
    Erkek

    Hocam yapılış şekliyle şöyle söyleyim. Bunu beslenmen, düzenin destekler. Yani yavaş gelişim hızlı gelişim olayından ziyade doğru sırası var. Örneği kış geliyor şimdi. Kışa doğru ve kışın hacim kazanmayı amaçlayabilirsin. Yani bulk olursun, karbonhidrat da alırsın besinlerinde günlük alman gereken enerjinin 500kcal üstünü alırsın sağlıklı besinlerle bol bol gelişirsin ama kilo da alırsın. Sonra kış bitiminde definasyon idmanına başlarsın. Karboyu azaltırsın protein alırsın ve günlük alman gereken enerji miktarının 500kcal altını alırsın. En yaygın vücut geliştirme yöntemi budur.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _karantina_
    _karantina_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2009
    Erkek

    Birini kızlar yapar diğerini erkekler...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mezantalac
    Mezantalac's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2011
    Erkek

    çok ağırlık çok tekrar olursa ne olur


    "Bundan yirmi yıl sonra, yapmadığın şeylerden,yaptıklarından daha fazla pişmanlık duyacaksın.Bu yüzden, halatlarını söküp at. Güvende olduğun limandan ayrıl. Yelkenlerini rüzgarla doldur. Araştır. Hayal et. Keşfet." (Mark Twain)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek
    Mezantalac bunu yazdı

    çok ağırlık çok tekrar olursa ne olur

     

    terin başka yerden akar, boşa kürek çekersin,


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
Toplam Hit: 1443 Toplam Mesaj: 17