folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vucut Geliştirmek İçin Yabancıların Calısma Tekniklerinin Videolarina İhtiyacım Var.



Vucut Geliştirmek İçin Yabancıların Calısma Tekniklerinin Videolarina İhtiyacım Var.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Japonların, amerikalıların, cinlilerin veya bu sekılde kendını gelıstırmıs ulkerın videolarına ıhtıyacım var beyler turkıyede olmayanlar lazım.. Mesela gecenlerde bi video izledim Japonlar kol bantları takarak vucut kası yapıyorlar daha etkılı oluyor varmı boyle bıldıgınız sıteler.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    p90, p90x torrentte bulabilirsin

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    steroidi basıyorlar ne kol bandı amk.


    Görmezden gelmek vicdanı olanların tavrı olamaz.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    RETRET bunu yazdı

    steroidi basıyorlar ne kol bandı amk.

    Hocam konuyu okumadın sanırım bende bılıyorum cogu ilac kullanıyor ama bazı aletlerde gelısımın daha hızlı saglanması mumkun onun videolarını bulmam lazım calısma sıstemının arasında kasların nasıl gelıstıgını gosteren ve o bolgedekı kan basıncı azalıyormu cogalıyormu bunları bulmam lazım.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    p90, p90x torrentte bulabilirsin

    p90x yada 2x bir vücut geliştirme sistemi değildir hocam.

    Onla bir kondisyona sokabilirsin sadece. Bir trend gibi düşün.

    Vücut geliştirmek, için hardcore'a kaçmak gerek başka şans yok ayda body-fitness'çı olacaksın yarı yarıya.

    Hakan Demiray'ı izle temelden anlatıyor HakanFitness'ı izle, Murat Tavman'ı izle, Genç Ve Fit Bunu izle güzel kaynaklar yine türk olarak mantık kapar devam edersin.
     


    He is not anymore.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Zeytun-i bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    p90, p90x torrentte bulabilirsin

    p90x yada 2x bir vücut geliştirme sistemi değildir hocam.

    Onla bir kondisyona sokabilirsin sadece. Bir trend gibi düşün.

    Vücut geliştirmek, için hardcore'a kaçmak gerek başka şans yok ayda body-fitness'çı olacaksın yarı yarıya.

    Hakan Demiray'ı izle temelden anlatıyor HakanFitness'ı izle, Murat Tavman'ı izle, Genç Ve Fit Bunu izle güzel kaynaklar yine türk olarak mantık kapar devam edersin.
     

    Türklerinkini istemiyorum hocam yabancılarınki lazım genede saol.


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zeytun-i
    Zeytun-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    Zeytun-i bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    p90, p90x torrentte bulabilirsin

    p90x yada 2x bir vücut geliştirme sistemi değildir hocam.

    Onla bir kondisyona sokabilirsin sadece. Bir trend gibi düşün.

    Vücut geliştirmek, için hardcore'a kaçmak gerek başka şans yok ayda body-fitness'çı olacaksın yarı yarıya.

    Hakan Demiray'ı izle temelden anlatıyor HakanFitness'ı izle, Murat Tavman'ı izle, Genç Ve Fit Bunu izle güzel kaynaklar yine türk olarak mantık kapar devam edersin.
     

    Türklerinkini istemiyorum hocam yabancılarınki lazım genede saol.

    Anladımda kol bandı takarak kas gelişimi çok saçma geldi bana steroid gibi yani.

    Bunu sen fikir edinmek için mi istiyorsun, yoksa yapmak için mi ? :)


    He is not anymore.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    johnny sins üstadın bu konuda başarılı çalışmaları vardır hocam adamın fiziğini bilmeyen yok :D eğitim videosuda var 

     

    http://www.youtube.com/watch?v=83ibfmH6AEY

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    http://www.youtube.com/watch?v=_i_bplEY6o4

    şu videoyu her izlediğimde deli gibi spor yapasım geliyor ama üşeniyorum :D

    sunucu çok guzel sunuyor ilham veriyor.

    evet sayın seyirciler göhan saki adeta tekme ile sakal tıraşı yapıyorrr.


    https://www.youtube.com/watch?v=Gz64XSVYy2g Giderayak bir fincan kahve daha!!! :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    p90, p90x torrentte bulabilirsin

    Nasıl bulabilirim hocam torrent kullanan bırısı degilim


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    h2run bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    p90, p90x torrentte bulabilirsin

    Nasıl bulabilirim hocam torrent kullanan bırısı degilim

    p90 torrent yaz googlea linki bulursun ama önce torrent nasıl kullanılır yaz öğren bence

Toplam Hit: 2465 Toplam Mesaj: 27