Web Sitelerini Kaça Yapıyorsunuz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    Bende 1000-2000 lira arası dusunmustum eyw sagolun muridler


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    onparlak bunu yazdı

    Bende 1000-2000 lira arası dusunmustum eyw sagolun muridler

    Freelance olarak piyasayı düşürmediğin çok teşekkür ederim hocam. Eline php kitabı alan adam 100 liraya 200 liraya yaparım diyor :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek
    Allura bunu yazdı

    ben wordppress + tema kurulumu 50 liraya yapıyorum 2 dakikamı fln alıyor çünkü :S 

    Hocam 2 dkni alsa bile 50 az degil mi? Sonucta bilgini satıyorsun. Ayrca piyasa dusuyor


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek
    interfector bunu yazdı
    onparlak bunu yazdı

    Bende 1000-2000 lira arası dusunmustum eyw sagolun muridler

    Freelance olarak piyasayı düşürmediğin çok teşekkür ederim hocam. Eline php kitabı alan adam 100 liraya 200 liraya yaparım diyor :D

    :D katılıyorum hocam,tasarımı var , yazılımı var sonra müşteri dırdırı var 100 e 200 e çekebilenlere şaşıyorum zaten.


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    Allura bunu yazdı

    ben wordppress + tema kurulumu 50 liraya yapıyorum 2 dakikamı fln alıyor çünkü :S 

    wordpress gibi seylerin olmamasi gerektigini dusunuyorum bu yuzden. Gidip bir firmaya fiyat verdim (online satis istiyoruz tanitim urun takibi, muhasebe programi ile entegre calisicak dediler. anlik 2000 ziyaretciye cevap verebilmeli dediler)

    Share point ile Fiyat teklifi 50.000 idi. herif bedava wordpress kurup hazir modulleri koyun oyle yapicak mis gibi teklif verin dedi.

    sonra gidip baska bir firmaya yaptirmis siteyi. Dusuk fiyat verip sonra musteri ile ugrasicagina yuksek fiyat ver ki isi ederi gibi al. yoksa yarin obur gun isten sogursun.

     


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı
    Allura bunu yazdı

    ben wordppress + tema kurulumu 50 liraya yapıyorum 2 dakikamı fln alıyor çünkü :S 

    wordpress gibi seylerin olmamasi gerektigini dusunuyorum bu yuzden. Gidip bir firmaya fiyat verdim (online satis istiyoruz tanitim urun takibi, muhasebe programi ile entegre calisicak dediler. anlik 2000 ziyaretciye cevap verebilmeli dediler)

    Share point ile Fiyat teklifi 50.000 idi. herif bedava wordpress kurup hazir modulleri koyun oyle yapicak mis gibi teklif verin dedi.

    sonra gidip baska bir firmaya yaptirmis siteyi. Dusuk fiyat verip sonra musteri ile ugrasicagina yuksek fiyat ver ki isi ederi gibi al. yoksa yarin obur gun isten sogursun.

     

    Eyv hocam aynı fikirdeyim. Adamlar yeni kurulmuş o yüzden çok bir şey veremezler ama en kötü 1000 'den aşağıda yapmam. Bilmiyorum belki yanlış düşünüyorumdur.Sonuçta bir sene bu adamların ağız kokusunu çekicem,yok şunu girelim bunu girelim,mail gelmiyor vs.


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    rakkoc
    rakkoc's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    onparlak bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı
    Allura bunu yazdı

    ben wordppress + tema kurulumu 50 liraya yapıyorum 2 dakikamı fln alıyor çünkü :S 

    wordpress gibi seylerin olmamasi gerektigini dusunuyorum bu yuzden. Gidip bir firmaya fiyat verdim (online satis istiyoruz tanitim urun takibi, muhasebe programi ile entegre calisicak dediler. anlik 2000 ziyaretciye cevap verebilmeli dediler)

    Share point ile Fiyat teklifi 50.000 idi. herif bedava wordpress kurup hazir modulleri koyun oyle yapicak mis gibi teklif verin dedi.

    sonra gidip baska bir firmaya yaptirmis siteyi. Dusuk fiyat verip sonra musteri ile ugrasicagina yuksek fiyat ver ki isi ederi gibi al. yoksa yarin obur gun isten sogursun.

     

    Eyv hocam aynı fikirdeyim. Adamlar yeni kurulmuş o yüzden çok bir şey veremezler ama en kötü 1000 'den aşağıda yapmam. Bilmiyorum belki yanlış düşünüyorumdur.Sonuçta bir sene bu adamların ağız kokusunu çekicem,yok şunu girelim bunu girelim,mail gelmiyor vs.

    Yeni kurulmuslar odeme yapamiyorlar ise 500 lira acilis ucreti, 100 er lira aylik bakim ve guncellem ucreti olarak alabilirsin. (eger aylik odeme alabilirim diyorsan.) veya 750 acilis her 3 ayda bir 250 gibi bir rakam olabilir.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. || Kişisel : Http://blog.rakkoc.com // Kurumsal : http://www.Yoroca.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zeynelbey
    zeynelbey's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Şubat/2013
    Erkek

    bizim kuzen 50 liraya yapıyor :D :D (tamam tamam vurmayın)

    zeynelbey tarafından 30/May/13 17:39 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    3 e 5 e yapıyoruz işte :D Şaka bir yana örnekte verdiğin gibi bir site için 2500 +KDV civarı istediğimizi hatırlıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam bir sanatçının menejeri ile görüşmüştük :S Ama basit bir kurumsal tanıtım sitesi istersen paketimiz var 250 +KDV ye anahtar teslim ediyoruz. İçerikleri bizim girmemizi isterseniz +50 TL, Sizin için kurumsal kimlik oluşturmamızı isterseniz logo + slogan +300 TL ye yapıyoruz. İlgilenirsen 250 TL lik paketin satışı yap kdv hariç fiyattan pay vereyim 1 yıllık host + domain fiyata dahildir. Unutmadan yazayım 250 TL+ KDV yıllık lisans bedelidir ;)

    50 TL'ye kurumsal kimlik yapıyor arkadaş.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diamonique
    diamonique's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2009
    Erkek

    serbest piyasanın gözünü seveyim. 1000 tl ye dandik bir site mi olur...


    Reecep Tayyip'in Askerleriyiz
Toplam Hit: 3439 Toplam Mesaj: 40