folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Web Sitesi İçin Muhteşem Bileşenler Listesi



Web Sitesi İçin Muhteşem Bileşenler Listesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Yazilimci bunu yazdı

    kısacası şeyh TBT yi yeniliyor :D

    Açılan 100lerce konudan sonra :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    benimde oyum bootstrapden yana aradıgın çoğu şey içindedir

    http://www.keenthemes.com/preview/metronic/templates/admin/index.html

    bu tür temaları inceleyip hosuna giden şeyler componentler olursa netten rahatlıkla bulursun, cogu zaten bootstrapin ,diğerleride hazır

    ekstra olarak

    veri işlemlerini listelerken : http://www.jtable.org/

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    hellboy4tr bunu yazdı

    image upload : http://blueimp.github.io/jQuery-File-Upload/

    Hocam bu arkada flash object kullanıyodu ya istemem flash


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    Yazilimci bunu yazdı

    kısacası şeyh TBT yi yeniliyor :D

    Açılan 100lerce konudan sonra :D

    Hocam yapacağım şeyin bi tbt olması için en az 1 sene extra fulltime kasmam lazım. Onun için adına tbt diyemiyorum ama elimden gelenin en iyisini yapacağım için yeni version tbtde kullanabilirim ve database'i de mevcut tbt ye uyumlu yapmaya çalışacam kolay entegrasyon için. Bazı bölümleri open source yapabilecek kadar moduler yapabilirsem ve destek olunursa belki olur.

     

    HolyOne tarafından 25/Ağu/14 10:13 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek
    Genki bunu yazdı

    benimde oyum bootstrapden yana aradıgın çoğu şey içindedir

    http://www.keenthemes.com/preview/metronic/templates/admin/index.html

    bu tür temaları inceleyip hosuna giden şeyler componentler olursa netten rahatlıkla bulursun, cogu zaten bootstrapin ,diğerleride hazır

    ekstra olarak

    veri işlemlerini listelerken : http://www.jtable.org/

    Hocam bu çok sevdiğim bi template fakat dizayn trendleri gelip geçici, bir zamanlar da vista tasarımlar modaydı mesela, ben bunu bitirene kadar o akım geçecektir onun için bukadar komplike css e bağlamak istemem. Mümkün olduğunca sade yapmaya çalışıyorum.

    Bu şeyin tepe kısmı tam istediğim gibi ama.

    HolyOne tarafından 25/Ağu/14 10:18 tarihinde düzenlenmiştir

    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nickalti
    Lightsaber
    Lightsaber's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2012
    Erkek

    Bootstrap'ı kullanmamazlık etme hocam müthiş bir şey hatta mvc için bi kütüphanesi bile var çok hoş, mvc dediğim razor..

    https://www.twitterbootstrapmvc.com/

    Html editör olarak CKEditörü şiddetle tavsiye edeirm üstüne de CKEditor Bootstrap Theme çakarsın. Upload işi için  CKFinder vs. gerekli olsa da çok çok kolay bir şekilde upload kısmını kendin implemente edebilirsin.

    Eğer bu  core'u dün bahsettiğin sistemle yaparsan hocam çok güzel olur :)


    İnsan; insan olsaydı,insan olmazdı..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek

    File Upload : http://www.dropzonejs.com/

     

    https://github.com/venkatbaggu/dropzonefileupload

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    murdery
    murdery's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Aralık/2010
    Erkek
    hipokondriyak bunu yazdı

    404 hata sayfaları ya da böyle bişi

    shop opencart teması .. standart opencart teması gibi değil .. ürünler+sliderlar+fashion bölümleri vs .warez elimde vardı isteyen olursa uplarım

    modal window için fancybox  ya da splash reklamlar vardı site girişlerine koyulan..kodların altına güzel bi tasarım yapılsa kullanışlı olur.

    ıp lokasyon için bu sayfa yardımcı olacaktır

    her bokta warez kullan ama etıcarette kullanma .ek olarak opencart tema gelıstırıcısı olarak ta kendı temalarımında warezde kullanıldıgını gordukten sonra her nekadar gotum kalkmıs olsada gereklı yaptırımları yaptırdım .

    boss un temaları herne kadar guzel olsada komplike durumda 

    warez konusunda haklısın hocam.. 

    görsel açıdan boss güzeldi..standart opencart temalarının dışına çıkmış..ama daha yaratıcı tasarımlar gerekli.. senden de bekliyoruz :)


    the siktir bro, i'm not kro, but i like pro, let's got to halay lo
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    holy amca şu tbt yetim gibi kalıyo amk ya.. paso cloudfire a yönlendirme oluyo... bişiler yap aq. :( şeyhim bize sahip çık

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    teşekkürler, faydalı konu.

Toplam Hit: 3341 Toplam Mesaj: 46