folder Tahribat.com Forumları
linefolder Elektronik / Embedded / Mobil Cihazlar
linefolder Xiaomi Mi 6 - Oneplus 5 Sizce Hangisi?



Xiaomi Mi 6 - Oneplus 5 Sizce Hangisi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    İyi günler herkese, başlıktaki iki telefondan birini almayı düşünüyorum 

    Garantileri, kullanıcı arayüzleri (miui ve oxygen os farkları) ve kullanımları hakkında kafamda soru işaretleri var kararsız kaldım. 

    Xiaomi mi 6 migrosta satılıyordu en son delta garantili, muhatap bulma konusunda daha şanslı olurum diye düşünüyorum. 

    Fakat Oneplus 5 amoled ekranı ve 8gb ram olması çekici geliyor

    Miui gözüme daha güzel görünürken oxygen os daha boş geliyor 

    Bu iki telefondan hangisini önerirsiniz? 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Müridim oneplus 5 ten yazıyorum şu anda, kesinlikle one plus al derim. Bahariye mobilden aldım, çok güzel telefon. Tek sıkıntısı sabun gibi kaygan olduğu için mutlaka kılıf alman lazım. Arayüz konusunda bişey diyemem cygonogen gibi değil tabi ama 8.0 geldi biraz güzelleşti falan


    buralar bir zamanlar dutluktu, şimdi hep abardıman diktiler.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hocam Delta garantide çok iyi değil. Basit bir şeyse yapıp veriyorlar ama bezdirmek için ellerinden geleni yapıyorlar. Telefonu yaptık deyip yollamaları ama yapmamaları, ekrana kilit koyma şifreyi soruncada tekrar geri yollayın bi bakalım demeleri vs. İthalatçı garantili telefonlarda kumar oynadığınızı bilerek alın. Sorun çıkarsa tüketici hakem heyetine başvurup parayı iade alacaksınız. 

    Peki resmi garanti farklı mı ? Hayır değil. Ama en azından genel merkeze şikayet edip, Twitter ve diğer sosyal medyada çıngar çıkarınca hemen ilgileniyorlar.

    https://www.youtube.com/watch?v=CdbT26VkDVw

    Soruna gelecek olursak Xiaomi derim. 


    Cennet ucuz değil, cehennem dahi lüzumsuz değil.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CnkGn
    CnkGn's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2011
    Erkek

    oneplus 5 kullanıyorum. Efsane cihaz.


    yo yo yo 1-4-8-3 to the 3 to the 6 to the 9 representing the abq. what up biaatch! leave at the tone...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Hocam 2hafta önce aldim. Ben alırken en ucuz buradaydı. Şuan diğer sitelere göz atmadan. Direk aldığım linki yolluyorum. Tercih senin. Ama ben Xiaomi derim. 

    https://www.migroselektronik.com/kweb/prcview/75067677-62404-xiaomi-mi-6-128gb-seramik-syh-cep-tel-tekno 

    1980 tl


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    http://www.hepsiburada.com/oneplus-5t-64-gb-ithalatci-garantili-p-HBV000009KS1U

    5t hocam oneplus 5 üretimi durdu sadece 5t üretiliyor artık

    istersen 128gb i de var.

    http://www.hepsiburada.com/oneplus-5t-128-gb-ithalatci-garantili-p-HBV000009KS1W

    çerçeve ekran olarak 5t öpüyor hocam


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Sar değeri olarak sıkıntı çıkartır mi oneplus?

    Xiaomi mi 6 kullanan 3 arkadaş var bende bi kurcaladım telefonu ama oneplus da düşündürüyor. Bide xiaomi migrosta delta garantili. Yani hangisini güvenerek alabilirim hala kararsızım. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SHaDeWRoX
    SHaDeWRoX's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2011
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı

    Sar değeri olarak sıkıntı çıkartır mi oneplus?

    Xiaomi mi 6 kullanan 3 arkadaş var bende bi kurcaladım telefonu ama oneplus da düşündürüyor. Bide xiaomi migrosta delta garantili. Yani hangisini güvenerek alabilirim hala kararsızım. 

    mi 6 kvk mevcut hb de


    Her yarın geriye kalan hayatımızın ilk günü....
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Xiaomi mi 6 güzelmiş arkadaşlar one plus arasında hangisini tercih edersiniz?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    kız arkadaşıma mi6 aldık çok şık telefon bayagı begenerek kullanıyor. bende de mi5s var. yeni model çıkarsa ona geçicem bende

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    SHaDeWRoX bunu yazdı
    OttomanSlap bunu yazdı

    Sar değeri olarak sıkıntı çıkartır mi oneplus?

    Xiaomi mi 6 kullanan 3 arkadaş var bende bi kurcaladım telefonu ama oneplus da düşündürüyor. Bide xiaomi migrosta delta garantili. Yani hangisini güvenerek alabilirim hala kararsızım. 

    mi 6 kvk mevcut hb de

    Sırf kvk garantisi diye 300 lira fiyat farkı koymuşlar, oneplus 5t ye kayıyor aklım ama hala sorun sar değeri. 1,6 - 1,7 w/kg sar değeri kanser etmesin sonra?  

Toplam Hit: 2007 Toplam Mesaj: 37
xiaomi 6 oneplus 5