folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Yandex +32 Gb Sınırsız Alan



Yandex +32 Gb Sınırsız Alan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    TurkForces bunu yazdı

    bu sınırsız olayı diyor da ilerde patlamasın bu tür siteler. Binlerce resmimi yedekledim en güvenilir yer diye ama yarın bigün çöker kapatır tutmaz falan. Google photos mesela, 250 gb verdi adamların ne karı var yarın zarar ediyor bize yük deyip kapatmasınlar

    Amerikan istihbaratına data gönderiyorsun niye kapatsınlar ki ?

    Hocam dropbox yaptı oyle kahpelik. 50 gb alan vermişlerdi, 10gb doldurmuştum. 2 sene sonunda kullandığım kadarı kaldı ama şuan erişemiyorum para istiyor erişmek için . 


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Dropbox küçük esnaf hocam. Adamların kendi sunucuları bile yok. Amazon'dan kiralıyorlar.


    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    EyvAllah hocam aldım sayende arşiv yapayım :d


    No way out
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    2012 de Sony Xperia S aldığım için box dan 50 gb lık alan vermişlerdi sınırsız olarak. Hala da aktif şekilde kullanırım bi sıkıntı olmadı hiç.


    Bu zamanlar; kendimizi ait hissettiğimiz yıllarda olmadığımızı farkettiğimiz zamanlar. Keşke 80 sene önce doğup, 20 sene önce ölseydik.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kazasker1
    kazasker1's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2012
    Erkek

    Nasıl olup güveniyorsunuz fotoğraf falan yükleme için anlamıyorum.

    Bi ara yedekleyim dedim mail.ru'ya fotoları, rarlayıp şifreledim de öyle gönderdim, sonra ondan bile vazgeçmiştim :)


    Anam Türk, Babam Türk, Soyum Türk. Ergenekondan Başlamış Türk'lüğüm. Gerisinin... Türk Oğlu Türk'üm, Onur Duyarım...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    kazasker1 bunu yazdı

    Nasıl olup güveniyorsunuz fotoğraf falan yükleme için anlamıyorum.

    Bi ara yedekleyim dedim mail.ru'ya fotoları, rarlayıp şifreledim de öyle gönderdim, sonra ondan bile vazgeçmiştim :)

    Mail.ru değilde Ruslara genel olarak güven olmaz. Amerikan sitelerinede olmazda adamlar en azından kitabına uygun yapıyor işi.


    Амıиа коуми ьоуие науатıи
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plusmira
    plusmira's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Şubat/2014
    Erkek

    Mail ru kullanıyorum 1 tb alan verdiği için insallah ilerde patlamaz

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    TurkForces bunu yazdı
    mkyb bunu yazdı
    TurkForces bunu yazdı

    bu sınırsız olayı diyor da ilerde patlamasın bu tür siteler. Binlerce resmimi yedekledim en güvenilir yer diye ama yarın bigün çöker kapatır tutmaz falan. Google photos mesela, 250 gb verdi adamların ne karı var yarın zarar ediyor bize yük deyip kapatmasınlar

    Amerikan istihbaratına data gönderiyorsun niye kapatsınlar ki ?

    Hocam dropbox yaptı oyle kahpelik. 50 gb alan vermişlerdi, 10gb doldurmuştum. 2 sene sonunda kullandığım kadarı kaldı ama şuan erişemiyorum para istiyor erişmek için . 

    Hocam dropbox kampanya yapmıştı muhtemelen tablet veya telefon aldın ondan sonra 50 gb oldu. o 2 yıl veya 1 yıl süreli oluyor süre bitince durduruyor hesabı.

    Google da ise sıkıntı yok.

    @mkyb fotolar için sınırsız ın hiç kalite sıkıntısı yok bence arşiv yapılacaksa gayet iyi beleş için sınırsız foto.

    Video olarakta 60fps 1080p çekmediğim yada çok nadir çektiğim için gene sıkıntı yok

    Tekrar tekrar söylüyorum benim gibi çok önemli bir arşivinizi kaybetmişseniz herşeyinizi en az 3 yedek alırsınız.

    2 bulut depolama + harici HDD 

    CIA nin eline geçsin özel şeylerimi atacak değilim anılarımı atıyorum : ) 


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    mail ru güzel yahu 1 tb alan almıştım burdan birinden halne kullanırm gayette mutluyum  :)

    yandextende aldım şimdi 46 gb oldu 

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TurkForces
    TurkForces's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2010
    Erkek

    Şimdi diski telefona indirdim hocalarım da GEÇMİŞ bölümünü nasıl siliyoruz ? onu sildi onu ekledi onu paylaştı diye bir ton zımbırtı var 


    Digital Marketing Manager / Health Tourism
Toplam Hit: 3970 Toplam Mesaj: 49
yandex disk