folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yavru Vatan Elden Çıkıyor ! Kıbrısta Tek Devlete Doğru...



Yavru Vatan Elden Çıkıyor ! Kıbrısta Tek Devlete Doğru...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Abi bu KKTC'de bi günde ulusal kanalda rum soykırımı die bi belsel yayınlamışlardı yok işte Türk askerleri gitmiş tecavüz fln etmiş... Napmaya çalışıo bu KKTC vatandaşları anlamıormki kendilerini ne zannedio acaba...

    echo "imzanız özel karakter içermemelidir";
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Z-CHAN
    Z-CHAN's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Eğer hem Yunanistan'a, hem de Türkiye'ye eşit mesafede bağımsız bir ülke olacaksa bence olumsuz yaklaşmaya gerek yok. Fakat, tarihten gelen şüpheler devam ediyorsa KKTC Türkiye'ye katılsın bence :) ss kuralına göre tanımak zorunda kalırlar :)

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    boşver hocam her koyun kendi bacağından asılır ;) ben birleşme taraftarıyım ama sonuçta tskyı istemeyen sonuçlarına katlanır

    We can be more, we can be much more.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Bunlar iyi günlerimiz :) daha neler görecez şükredelim halimize :)

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AbdullahAzad
    AbdullahAzad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------
    çokta pipimde banane kıbrıstan.
    -----------------------------

     :|

    ciddimiisn sen  hacı ? 


    Kendi hakkımda bir şeyler söylemek isterdim ama orduda öğrendiğim en önemli şey; dışarı bilgi sızdırmamaktı. # Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    dizayn firması ile kıbrısa tatile gittim ve orda başıma gelmedik kalmadı daha hava alanına iner inmez bi taksiye bnindik otele gitmeden önce taksiciden buralarda gezilecek güzel yerler varmı diye sorduk taksici var abi dedi bizi bir kerhaneye götürdü yarım saatlik yolculuga 100 ytl aldı ! hemen arabadan inip başka bir taksiye gittik tarihi ve görülecek güzel bir cami varmı diye sorduk neyse lefkoşada bi camiye gittik güzel bir yer cami imamı ile biraz sohbet ettim sabah ve yatsı ezanı yasaklanmış oldugunu ögrendik çok üzüldüm istiklal marşımız aklıma geldi bi an. adanın iş portföyü olarak 3 de biri memur 3 de 1 i taksici geri kalan 3 de 1 i de kerhane kumarhane gazino ve bin bir çeşit batakane patronu yada o mekanlarda çalışıyor ayrıca türkiyeden gelen türkleri de hiç sevmiyorlar haberiniz olsun 2. gün tur rehberiyle gurup olarak dolaşıyoduk cumbalı güzel evler vardı lefkoşada büyük bahcesi olan bi evin önünden geçtik bahçenin parmaklıkları arasına kocaman bi şeftali düşmüştü neyse aldım elime lan yıkarız yeriz falan derken tur rehberi uyardı abi yapmayın polise şikayet ediyolar diye !

    açıkcası arkadaşlar kıbrısda türk, türk askeri çoktan kavramını yitirmiş hepsi rum hepsi ingiliz olmuş bile hediyelik eşya arasanız üzerinde bi harf olsun türkçe bişey yazsın amk yar rumca ya ingilizce neden böyle bunlar diye sordum abi satamıyoruz yoksa dediler. kıbrıs çoktan bizden çıkmış o yüzden hiç dövünmeye gerek yok dostlar benden demesi :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    FireX
    FireX's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Siktirsin gitsinler. Yavru vatan falanda değil orası. Oraya giden anlar. Oralarda şehitlerimiz olmasa daha ağır konuşacaktım ama neyse.

    λ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fastottoman
    fastottoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Kasım/2007
    Erkek
    bugün kıbrısa değer vermeyenler yarın da ülkenin doğusuna değer vermezler!!!!!!!!!!!!!!!!  

    www.omerdindar.com
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hoobastank
    hoobastank's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    fastottoman bunu yazdı:
    -----------------------------
    bugün kıbrısa değer vermeyenler yarın da ülkenin doğusuna değer vermezler!!!!!!!!!!!!!!!!
    -----------------------------

     söylermisin hiç kıbrısa gittinmi

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    hoobastank bunu yazdı:
    -----------------------------

    fastottoman bunu yazdı:
    -----------------------------
    bugün kıbrısa değer vermeyenler yarın da ülkenin doğusuna değer vermezler!!!!!!!!!!!!!!!!
    -----------------------------

    söylermisin hiç kıbrısa gittinmi

    -----------------------------

    ben gittim. hatta 2.5 sene orada yaşadım. inanılmaz sıcak kanlı insanlar. yani benim yasadığım zamanda öyleydi. nedense kıbrıslılar hakkında olumsuz yorumlar var. ama genelleme yapmamak lazım. gerçekten samimi insan çok

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 6098 Toplam Mesaj: 70