folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Yazılımcı İçin Blog Ne Kadar Önemlidir



Yazılımcı İçin Blog Ne Kadar Önemlidir

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    varsa eğer + puan olur bence.

    Yapılan programlar,sitelerdir bu sektorde en büyük referans. Blog olmasıda eksi bişey katmaz ( adult içerik paylaşmıyorsan tabi :))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    cemnet bunu yazdı:
    -----------------------------

    varsa eğer + puan olur bence.

    Yapılan programlar,sitelerdir bu sektorde en büyük referans. Blog olmasıda eksi bişey katmaz ( adult içerik paylaşmıyorsan tabi :))


    -----------------------------

    hocam bu blogta + puan olayınızdan kastınız ne ama ? e olmasa da olur diyorsun.

    sadece yazılandan, yapılandan ibaret mi diye düşünüyorsun ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    hic bir onemi yoktur.

    hangi adam is verirken blog'a bakiyor allasen?


    -----------------------------

    + ilkkan benim hiç bi yerle alakam yok.

    kişisel vs olsun pek sevmiyorum, oldum olasıda sevmedim şimdi bu durumun nesi abes onu anlayamadım ?

    ömerelili, iş hayatına pek bi katkısı olmasından ziyade kişiliğini ve düşünceni yansıtman adına iyi şeyler çıkarılabilir hocam.


    -----------------------------

    Yazılımcıysan / tasarımcıysan senin referansında cv inde senin bloğun / siten olmalı hocam.

    yaptığın şeyleri tanıtarak zaten kendinide tanıtmış olursun.

    ev arkadaşım azerbaycanda bi alışveriş merkezinde yazılımcı. yeni bi adam almaları lazım gelen cv lere oda bakıyor mülakata katılıyor. adamın sorduğu ilk şey senin işlerini nerden görücez kişisel sayfan bloğun tanıtım mekanın nerde ?

    Ki böylede olmalı bence tabi bu benim kişisel görüşüm. aynı zamanda gördüğünüz gibi bir şirketinde ilk baktığı şeymiş dimi :)

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    cemnet bunu yazdı:
    -----------------------------

    varsa eğer + puan olur bence.

    Yapılan programlar,sitelerdir bu sektorde en büyük referans. Blog olmasıda eksi bişey katmaz ( adult içerik paylaşmıyorsan tabi :))


    -----------------------------

    hocam bu blogta + puan olayınızdan kastınız ne ama ? e olmasa da olur diyorsun.

    sadece yazılandan, yapılandan ibaret mi diye düşünüyorsun ?


    -----------------------------

     

    iki tane yazılımcı başvurusu değerlendirsem ben ikisininde okuduğu okullar yaptığı işler aynı olsa ve birini seçmem gerekse bloğu olanı tercih ederim anlamında.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    @ çok göreceli oldu bu sorular.

    haklısınız tabiki.

    ama yinede blogun pek etkisi olacağını düşünmüyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Sağlam kebaplı yerlere gelmiş adamlara bakın.

    Hepsinin blog'u vardır. Ve blog o işe girdikten sonra değil çok daha öncesinden açılmıştır. Biraz araştırmayla birçok böyle örneğe ulaşabilirsiniz.

    Ve hepside kesinlikle tavsiye eder. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    abdullahazad
    abdullahazad's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    grafiker adamdan bahsetseniz amenna dogrudur. yaptigi isleri sergilemeli.

     

    burada yazilimci adamdan bahsediyorsaniz adam napacak? bir onceki calistigi sirketteyken calistigi projelerden ekran goruntusu alip

    blog'a mi koyacak?

    komik geliyor bana.

    bilgisini paylasan yazilimci adamlar var. zaten tektukler. tr'de ferruh gibi. var mi adam akilli baska hemen akliniza gelen biri?

    ama blog'u portfolyo gibi kullanmak yazilimci icin komedi ilahi.


    https://dnscheck.name.tr | yazdıklarımı ciddiye almayın, sonuc olarak bu forumda kufur etmedigin surece troll'luk serbest.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tagext
    tagext's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2002
    Erkek

    şerefsizim açıcam bitane.


    ftw
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Media
    Media's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    çok ünlü bir yazılımcı değilsen ve c/p yapıyorsa bir boka yaramaz , eğer bir konu açtığında ilgilenen çok olur her zaman takip edilesi adam olursun  o zaman reklamın tadından yenmez ama blog açmak için açıyorsan siktir et aç porno sitesi


    ....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------

    pcdoktor636 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Olur hocam.Bende sırf bu yüzden blog açtım. ferruh.mavituna.com'a bakmanı tavsiye ederim.


    -----------------------------

    sen yazılımcımısın yoksa ordan burdan bulduğun crypterlarla trojan fudlayan bir çocuk mu


    -----------------------------

    Kuyruk acısı heralde.

Toplam Hit: 3213 Toplam Mesaj: 46