folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni Bir Dolandırıcılık (Kekleme) Yöntemi Mi?



Yeni Bir Dolandırıcılık (Kekleme) Yöntemi Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    akraba komşu arkadaş dost vermiyor paranı geri birde yoldaki vatandaşmı verecek?

    ölme eşşeğim yaz gelsin.

    gelmez o para.

    en azından gelmeyecek gözüyle bak olaya.

    geçmiş olsun.


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek

    Kadıköyde sabah erken işm vardı vapuru kaçırdım öbür vapuru beklerken bu yol parasını kaybeden ibnelerden biri benden para istedi. dedim benim dönecek param anca var kusura bakma fln.

    neyse boş boş beklerken gözlemleme şansım oldu adam 5 kişiden fln para aldı, dümbüğün hala parası yok sıradan para dileniyor. Dilencinin daha moderni bunlar.

    Bide grupları vardı 4 kişi falan aynı çevrede aynı işi yapıyolardı.


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kutikula
    Kutikula's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    yenibosna metrobüsün orada akşam iş çıkış saatinde görürsünz bunlardan ama ordakiler biraz kaba versiyonudur direk kardeş varsa 1-2 lira versene be diye yanaşırlar amk hırtoları


    insanın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri iletişime açık bireyler olmasıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugurben
    ugurben's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2003
    Erkek

    orda mesela sıze kendı telını uzatmıs!! ben olsam hemen altında okuz arardım cunuku telefonla gorusme yapıorsunuz nedne telınızı bana verıyorsuuz cok aptalcadawranıs bunnlar ...


    sevdigim 3 turk atasozu.. 1- besle kargayı atsın iftirayı, 2- yayılma sivril ( bu bir çin atasozudur), 3- luzumsuz eşek sucuk olur ( buda bir çin atasozudur ) ve son olarak, 4- ak akçe karagün kara akçe ak gün içindir...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek
    Kutikula bunu yazdı

    yenibosna metrobüsün orada akşam iş çıkış saatinde görürsünz bunlardan ama ordakiler biraz kaba versiyonudur direk kardeş varsa 1-2 lira versene be diye yanaşırlar amk hırtoları

    kuleli merdivenlerden inerken biri yanaştı amk balicisi, "bir lira var mı" dedi. suratına bakmadan indim aşağı amk. 

    dursam iş büyeyecek. 


    ne diyon?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Inferius
    Inferius's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek

    Ben de böyle bir konu açacaktım, çok vicdan yapıyorum bazen hayır demek içimden gelmiyor vermek istiyorum para ama versem düzene yardım etmiş olacağım adamlar daha da yüz bulacak. Hele küçük çocuk gördüm mü insanlığımdan utanıyorum ufacık çocuk kara kışta sokakta dolanıyor biliyorum birileri yaptırıyor ama elden ne gelecek zabıtayı arasam bugün gidecek yarın gelecek. Hele son zamanlarda nereye gitsem en az 5 dilenci ile karşılaşıyorum.

     

    Benim de başıma gelen olay şöyle, 9-10 yaşlarında temiz suratlı bir çocuk yaklaştı abi evde yiyecek bir şey yok para istemiyorum marketten yemeklik bir şey alır mısın dedi bende dayanamadım girdim markete kahvaltılık bakliyat falan aldım gücüm yettiğince çıktım poşeti verdim çocuğa dua etti teşekkür etti gitti. Kıllandım biraz, arkasından baktım bakkala gidip poşeti bıraktı parayı alıp çıktı. 

     

    Inferius tarafından 17/Mar/14 23:43 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uGuR
    uGuR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2004
    Erkek

    çok ilginç bir taktik amaç bir şekilde karşı tarafın güvenini kazanmak. sonrası ise malum. kimseye acımayın yolda giden 5 yaşındaki peçete satan çocuklardan bile bir şey almayın.peçete neyim aldıkça çocukların o işte devamını sağlıyorsunuz. aynı şekilde bu dolandırıcı piçlerinde..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Forgotten One
    NigraSilva
    NigraSilva's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Temmuz/2009
    Erkek
    HolyOne bunu yazdı

    Kadıköyde sabah erken işm vardı vapuru kaçırdım öbür vapuru beklerken bu yol parasını kaybeden ibnelerden biri benden para istedi. dedim benim dönecek param anca var kusura bakma fln.

    neyse boş boş beklerken gözlemleme şansım oldu adam 5 kişiden fln para aldı, dümbüğün hala parası yok sıradan para dileniyor. Dilencinin daha moderni bunlar.

    Bide grupları vardı 4 kişi falan aynı çevrede aynı işi yapıyolardı.

    Sinyalci hacı onlar, bir bir diye diye dolaşırlar bütün gün. Burada bir dönem birkaç tip vardı poser punk götoşları. Uyuşturucu parası çıkarıyorlardı öyle dolaşa dolaşa çarşı taraflarında.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    sende ne dedillerse yapmışsın insanın aklı örtülüyor.

    canına birşey gelmesinde artık bunada sevinir olduk.

     

     


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    Sokakta biri abi birşey sorabilir miyim dediğinde soramazsın deyip devam ediyorum, bugüne kadar hiçbiri sormadı hep para istedi. cidden soru soracak adam tipinden belli olur

Toplam Hit: 3529 Toplam Mesaj: 34