folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Yeni Bir Tarayıcı Rockmelt



Yeni Bir Tarayıcı Rockmelt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Chromium tabanlı içine sosyal ağlar gömülü gelen bir tarayıcı , her zaman online ve bildirimlerden haberdar olacaksınız 

    + Facebook açmadan sadece sohbet için kullanabilirsiniz

    + Gmail , Face Twitter vb. Bildirimleri anında alırsınız

    + Chrome Gücü ve Hızı 

    44436645d9d8b0f225f50d0f6556b9d4.png%20%281009×464%29

    hemen indirmeye başlamak için 

    http://www.rockmelt.com/


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    fdd79e01855556fbcbbb8271d6dccd27.jpg%20%281024×600%29

     

    Buda örnek caps olsun , 

     

    Bu arada Türkçe ve Tüm eklentileri de destekliyor , Netbook kullanan ben için artık kasmadan rahat rahat sohbet yapabiliyorum (:


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    ki bende ordayım baya güzel bir tarayıcı aslında bence eklentili chrome ama güzek yapmış adamlar isteyen indirsin dicem ama bence direk indirim twitter hesabını bile bağlayabiliyorsunuz :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    çok iyiymiş ya...

    deneyelim hemen


    http://www.leyladansonra.com/
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    sosyal olmayan adam napsın bu tarayıcıyı hacı


    ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------

    sosyal olmayan adam napsın bu tarayıcıyı hacı


    -----------------------------

    chrome , firefox offline mode ON (:


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    türkçe dil desteği yok sanırım ? 

    veya ben göremedim.

    bu arada muazzam hoş oldu :))

    edit : köşede o kalem ile faceye birşey yazınca..

    o bi daha kalkmıyor ? 

    bu ne iş amk..

    direk tarayıcıdan sogutucu sebep

    edit 2 : farklı tarayıcından kaldırmak gerekiyor illa durum güncellemesini..

    bu eksi bi durum.. hala soguuuumm

    edit 3 : oldu sonunda mk


    http://www.leyladansonra.com/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    Near Izmir, 35, TR (Today at 5:07pm) from an application (RockMelt)

    demesini normal karşılayıp devam etmeli miyim?

     

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    Bauer bunu yazdı:
    -----------------------------

    Near Izmir, 35, TR (Today at 5:07pm) from an application (RockMelt)

    demesini normal karşılayıp devam etmeli miyim?

     

     


    -----------------------------

    nerde öle dedi kardeşim dicem ama anladım sanırım devam et ona bişi olmaz facete sadece doğrulama amaçlı istio senden onu

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fuzulli
    Fuzulli's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    Yeni değil hocam yıllar oldu çıkalı.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yeni değil hocam yıllar oldu çıkalı.


    -----------------------------

    valla okadar tarayıcıları takip ederim ilk defa gördüm (: 


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
Toplam Hit: 2839 Toplam Mesaj: 33