folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Yeni Bir Tarayıcı Rockmelt



Yeni Bir Tarayıcı Rockmelt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selanikli
    Selanikli's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Fuzulli bunu yazdı:
    -----------------------------

    Yeni değil hocam yıllar oldu çıkalı.


    -----------------------------

    valla okadar tarayıcıları takip ederim ilk defa gördüm (: 


    -----------------------------

    aynen bende dicem ama duydum önce ne die bakam diyordum bu güne nasipmiş artık :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Headhunterz
    Headhunterz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2009
    Erkek

    indirdim kurdum süper tarayıcı teşekkürler istediğim herşey bir arada

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    chrome' un modifike edilmiş hali :}eklentilerle zaten bu hale getirmiştik :D


    Wordpress - SEO & Digital Marketing - EOESUEOU
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    güzelmiş eyvallah


    Solak Cerrah
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Çok pis hisler var içimde bu tarayıcı ile ilgili, işkillendim ya neyse :|


    Makine mühendisi. Bilmeden etmeden "Sen ne biliyon lan camış" diyenlerin ağzına diplomamla vuruyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bauer
    Bauer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Kasım/2010
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok pis hisler var içimde bu tarayıcı ile ilgili, işkillendim ya neyse :|


    -----------------------------

    Aynen ya ayar oldum, başlangıçta "Kendi duvarına sizin adınıza bişeyler paylaşırız ve Siz yokken dahi bilgilerine ulaşırız" kabul ediyor musunuz diyordu, yok dedim etmiyorum falan, çünkü diğer seçeneklerini iptal edebiliyorduk; ama bu adımları "atla" desen dahi tarayıcı çalışmıyor, çok kıllandım. Bakalım ne olacak şimdilik gözlemliyorum :|

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    necroshine
    necroshine's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2003
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çok pis hisler var içimde bu tarayıcı ile ilgili, işkillendim ya neyse :|


    -----------------------------

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    İlk yorumları okudum dedim obaaa güzel bir şey :D

    İlerki postlara baktım fena çelişkiye düştüm amk ne yapsam ben şimdi kursam mı kurmasam mı :|


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Turania
    Turania's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    bence de bir katakulle olabilir şifreleriniz patlamasın bir anda.


    Söyleyin eşe dosta herşeyden vazgeçer, Vatan'dan vazgeçmeyiz.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    türkçe dil desteği yok sanırım ? 

    veya ben göremedim.

    bu arada muazzam hoş oldu :))

    edit : köşede o kalem ile faceye birşey yazınca..

    o bi daha kalkmıyor ? 

    bu ne iş amk..

    direk tarayıcıdan sogutucu sebep

    edit 2 : farklı tarayıcından kaldırmak gerekiyor illa durum güncellemesini..

    bu eksi bi durum.. hala soguuuumm

    edit 3 : oldu sonunda mk


    -----------------------------

    "direk tarayıcıdan soğutucu sebep" :D:D:D:D

    doğru :W


    Tâmaaaam halledicez.
Toplam Hit: 2792 Toplam Mesaj: 33