Yıllık Hosting Ücreti...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delimanyak87
    delimanyak87's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2010
    Erkek

    Arkadaşlar genel olarak web hosting ücretleri yıllık ücretleri ne kadardır? Hızlı bir şekilde cevaplarsanız çok sevinirim.


    Irmaklarından şaraplar akacak diyorsun, Cennet-i ala meyhane midir? Her kuluna iki huri vereceğim diyorsun, Cennet-i ala kerhane midir?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nibun
    Nibun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2012
    Dişi

    Kurumsal bir site içinmi? kişisel mi? trafiği ne durumda? ne kadar alan lazım? Bunları yazarsan daha net bir cevap çıkacaktır.


    hadi sevişelim..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delimanyak87
    delimanyak87's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2010
    Erkek
    Nibun bunu yazdı

    Kurumsal bir site içinmi? kişisel mi? trafiği ne durumda? ne kadar alan lazım? Bunları yazarsan daha net bir cevap çıkacaktır.

    Kurumsal bir şirketin tanıtım amaçlı sitesi. Fiyat satış hiçbirşey yok. sadece ürünler ve ürünler hakkında bilgi. hepsi o kadar.


    Irmaklarından şaraplar akacak diyorsun, Cennet-i ala meyhane midir? Her kuluna iki huri vereceğim diyorsun, Cennet-i ala kerhane midir?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nibun
    Nibun's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Kasım/2012
    Dişi

    Birazda kaliteli olsun http://www.sadecehosting.com/bireysel-webhosting.php yabancılarla anlaşabilirim dersen hostgator a bakabilirsin.

    Nibun tarafından 03/Haz/13 15:49 tarihinde düzenlenmiştir

    hadi sevişelim..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    http://www.hostbul.net adresinden araştırma yapabilirsin..


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Darksun
    Darksun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2012
    Erkek

    Hocam size 1000 mb alan yeterli isterseniz. Sitemize bakın yıllık 20tlden başlayan fiyatlarız var http://www.tr-sistem.com


    http://www.Tr-sistem.Com MSN+MAİL : satis@tr-sistem.com Dostumu da Severim Düşmanımı da ÇÜNKÜ dost Gücümü Düşman İse Ödevimi Gösterir..!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek

    yeni konu açmaktansa buraya sorumu yazayım dedim...

    hostgator.com 'daki  UNLIMITED Domains ne manaya geliyor....

    istediğim kadar site barındırılabilir anlamını çıkardım ama pek mantıklı gelmedi.....

     

    help..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lotus
    Lotus's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2012
    Homo
    mrkps bunu yazdı

    yeni konu açmaktansa buraya sorumu yazayım dedim...

    hostgator.com 'daki  UNLIMITED Domains ne manaya geliyor....

    istediğim kadar site barındırılabilir anlamını çıkardım ama pek mantıklı gelmedi.....

     

    help..

    yok aynen o çıkardığın anlam hocam baktığın reseller sanırım sınırsız domain hakkı tanıyor işte 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ar0fer
    Ar0fer's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2011
    Erkek

    hocam www.alastyr.com 'dan bakabilirsin. Destekleri mükemmel.

    6-7 aydır kullanıyorum bi sıkıntı görmedim. Gece 3'de bile ticket açsan yarım saat sonra filan cevap veriyorlar.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ccaglayan
    Ccaglayan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2011
    Erkek

    webadam.com resellerini kullanıyorum müşterilerimin ve projelerim bunlarda 1 senedir kullanıyorum memnunum en küçük bayi paketide 110tl mi ne yıllık 


    http://twitter.com/ccaglayan http://steamcommunity.com/id/beaglebiker/ origin id: CglrCglyn
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mrkps
    mrkps's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2012
    Erkek
    Lotus bunu yazdı
    mrkps bunu yazdı

    yeni konu açmaktansa buraya sorumu yazayım dedim...

    hostgator.com 'daki  UNLIMITED Domains ne manaya geliyor....

    istediğim kadar site barındırılabilir anlamını çıkardım ama pek mantıklı gelmedi.....

     

    help..

    yok aynen o çıkardığın anlam hocam baktığın reseller sanırım sınırsız domain hakkı tanıyor işte 

    hocam şunu kesinleştirelim de ben birazdan almayı düşünüyomda..

    bana ait a.com b.com c.com d.com olsun

    ben bunlara ayrı ayrı host almak yerine bunu alsam işimi görür yani..

    cahilliğime bağışlayın para boşuna gitmesin diye böyle irdeliyorum konuyu..

Toplam Hit: 1559 Toplam Mesaj: 13