Yonjadaki Embesil .Gif Mesajları....By Fenerist07

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    esselam..

    kıl oldugum baska bir konu ile yine karsınızdayım :) konumuz yonja.com daki salak yavsama taktikleri ve kılıktan kılıga girme mevzusudur.öncelikle belirtiyimki bu abazalık karsıtı bir yazı degildir,karsı cinse yavsamak en dogal dürtüdür ancak bu sekilde yapılması mallıktır kanımca.Kızın profiline koydugu vesikalık resme ''chok sexysinnnn' seklinde yazılan bir mesajın acıklaması olabilirmi sizce?

    neyse burda üşenmeyip pc ve internet(her ne kadar tt sayesinde kagnı gibi olan) velinimetlere sahip olup bu animasyonları,gifleri yapan insanları konu alacagım

    baslayalım...

    ilk olarak favorimiz...

    eleman bu ben sensiz yasamamamlı eserini 904863049 kıza yazmıs :):) 

     

     



    bu abimize yorum yapmamak olurmu?

    senin allahına gurban

    bu ne aq?

    40yıllık nietzsche lafı ne hale gelmiş... 

    karizmana kurban :|

    bunu akrostişinden dolayı sectim 

    AaLımLı. .

    LLaRge. . .

    Ppozitif...

    EeqLenceLi. . .

    RreLax...

     

     

    bu arkadas yeni albüm cıkarmısa benzio :D albüm kapağı gibi :D

     

    bu uzaylı kim la :S


    içÇİndeki T€besSüm , yüsünNE fursun . . !  

     

    dfgdfgdfgdfgdfg

     

    pavyon style

     

     

     

    fenerist corp. all rights reserved :Pp 


    Amphetamine Logic.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    eklemeyi unutmusum buda jüri özel ödülü

    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sipidik
    sipidik's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    muhahaha yarıldım la manyak olmus eline sağlık..

    NesTo | same shit diffirent asshole
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    harika olmuş :D:D
    ama dewamını istiyorum orada daha çok var bu tiplerden :D

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    SuNNeTcHi_eFhEnDy bunu yazdı:
    -----------------------------
    adam usenmemis bulmus koymus ya valla helal olsun :D
    -----------------------------

    hacı ne üşencem alayı böle zaten 2 dakka gezin 8348760394680 tane cıkar karsına :D 


    Amphetamine Logic.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    kaptan yarıldım yaa devamını istiyoruz :D

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    ya gece gece yorgundum zaten bu halimde güldürdün beni. saolasin:D

    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi

    acaba neden genelde pavyon tabelası çalışmaları kullanılmış böyle daha bir karizmatik mi oluyor çok muhterem entellektüel arkadaşlar(!)=/

    yada bunları goren hatun kişiler amanda beni ne kadar cok dusunmus snaırım asık oldum falan mı diyor

    yonjaya uye olmak için once bir beyninizi bagıs etmeniz gerekiyor anladıgım kadarıyla:|


    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    kodumun yonjasında herkesinmi arabası var herkesinmi rayban gözlüğü var herkesmi lacoste giyiyo amk :S

    Amphetamine Logic.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    bu cali$manin devami yok mu?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    icq mirc vb yeni ciktigi zaman ilk su soru sorulurdu

    asl ?

    cocugun biri soruyor asl ne demek diye

    kiz acikliyor Age - Sex - Location

    cocuk cevabi yapistiriyor. 25 - Evet - Heryerde

     

    yonca da daha cok yontulmamislari, budanmamislari, kutukleri cikacaktir.

    raybanli lacoste li kutukler, 501 li armani donlu kalaslar, dallarinda binytl lik saatli odunlar ve bu kalas tipi odunlara konmayi seven disi kuslar


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 3090 Toplam Mesaj: 24