Yurtiçi Kargo Teslimat Problemi
-
4.sikayetim googleda yurtiçi kargonun hangi subesiyse google+ sayfasına olumsuz yorum yaz haricen genel müdürlükünede ulasmaya calısıyorum bir türlü yetkili bulamadım müşteri hizmetlerine aktarıyorlar sürekli artık yoruldum ugrasmıyorum ama varsa bilen yetkili mailini filan bende döşemek isterim.
-
AyTurk bunu yazdı
En daşahlı BİMER'e yaz hocam.
Bimer özel sektöre ne yapabilir ?
Hocam git kargonu al yoksa gelip alınmadı deyip geldiği adrese geri yollarlar n11 kuponunda yanar.
-
mkyb bunu yazdıAyTurk bunu yazdı
En daşahlı BİMER'e yaz hocam.
Bimer özel sektöre ne yapabilir ?
Hocam git kargonu al yoksa gelip alınmadı deyip geldiği adrese geri yollarlar n11 kuponunda yanar.
bence çok daha önemli şeyler ile bimere gidilmeli özellikle kamu tarafında yaşanılan maduriyetler karşısında filan gibi herşeyde bimere gitmek bunu düşünmek yanlış oradaki memeurlar daha önemli olayların halledilmesinde geri kalabilir böyle düşünmek gerek
iç hukuk yolları tükenmeden aihm e başvurmak gibi bir şey bu
adam belediye otobüsünden şikayetçi önce belediyeye şikayet etmeden bimere yazıyor bimer de zaten alıp direk forward ediyormuş oraya
bu sebebpten artık bimer de pek bir sorun çözemez hale gelmiş ota boka bimerle iletişime geçildiği için -
şube müdürünün telefonunu buldum 19 arama + 1 mesaj sonuç vermedi
1 sikayetvar.com şikayeti
5 m.hizmetleri şikayet kaydı
2 n11 şikayet kaydı
2 twitter şikayeti
30 şube araması sonucunda skerim telefonunu kargosunu deyip ürünü iptal ettim nasip değilmiş demek ki olmayınca olmuyor
-
SeRDaR bunu yazdımkyb bunu yazdıAyTurk bunu yazdı
En daşahlı BİMER'e yaz hocam.
Bimer özel sektöre ne yapabilir ?
Hocam git kargonu al yoksa gelip alınmadı deyip geldiği adrese geri yollarlar n11 kuponunda yanar.
bence çok daha önemli şeyler ile bimere gidilmeli özellikle kamu tarafında yaşanılan maduriyetler karşısında filan gibi herşeyde bimere gitmek bunu düşünmek yanlış oradaki memeurlar daha önemli olayların halledilmesinde geri kalabilir böyle düşünmek gerek
iç hukuk yolları tükenmeden aihm e başvurmak gibi bir şey bu
adam belediye otobüsünden şikayetçi önce belediyeye şikayet etmeden bimere yazıyor bimer de zaten alıp direk forward ediyormuş oraya
bu sebebpten artık bimer de pek bir sorun çözemez hale gelmiş ota boka bimerle iletişime geçildiği içinbimer direkt forward olayını getirmiş.ama etksi hala devam ediyor hocam.
100 üzerinde konum oldu hepsi de sonuçlandı.
-
orospu cocukları pasaportumu istanbuldan bursaya 5 günde teslim edemediler en son gidip kendim aldım. hem de kargo şubesi evime 2km mesafede ve merkezi bir yerde olmasına ragmen. orospu cocugu bey ben burdan istanbula kargo gondermek istesem maximum kac saatte teslim etme garantiniz var - 48 saat dedi. o zaman bu paket istanbuldan pazartesi günü saat 12 de şubeye verilmiş neden cuma saat 5 te gelip şubeye kendim alıyorum dedim. EEEEEEEEEE beyefendi sadece kargo kullanan siz değilsiniz kaç bin insan var böyle şeyler olur arada sinirlenmenize gerek yok falan filan. (sanki parasını vermeden gönül işi yaptırıyoruz olur öyle diyor o zaman neden 48 saat garantisi veriyorsun ) Peki o zaman öğlen 12 den beri arıyorum , yaklaşık 50 kere aradım , 12 30 da bir kere açtınız dediniz ki kargo dağıtımda bunu dediğiniz için evden çıkmadım 5 saat evde oturdum , neden teslim etmeden geri döndünüz? (teslim edemiyeceklerinide bursa bölge müdürlüğünü arayıp ordan kargo şubesini arattırdım öyle öğrenebildim.)sizin eviniz eeeeeeeeeeeeeeeee ıııııııı bölgesinde o yüzden falan diyodu tam , çarşamba dan beri dağıtıma çıkarıyorsunuz hergün geri dönüyo sikerim öyle evin bölgesini dedim.(ertuğrulkent şubesi) ben şube sorumlusuyla tartışırken diğer çalışanlar sırıtıyordu salak salak demek ki alışmışlar artık.
bu olaydan daha öncede ev bayırda ve dur kalk yapmak zor oldugu icin hic evin ziline basmadan arabayla 2 kere geçip gittiler , balkondan izliyordum oradan biliyorum. 1 saat sonra şubeye (nalbantoğlu şubesi) gittiğimde "aaa hadi ya yarım saat önce ordan geçtik zilinize bastık kimse açmadı" cevabı aldım.
özetle yurtiçi kargo kullanmayın kullandırtmayın.
-
bu tip durumlarda yegane çözümüm şirkete ait ne kadar e posta adresi bulabilirsem düzel bir mail döşeyip toptan hepsine gönderiyorum aralarında bir tane adam akıllı iş çözecek birileri mutlaka çıkıyor bazen gerçekten okkalı yerlere denk geliyor birde link edin üzerinde kurumsal sayfasında gördüğün yöneticilere ulaşmaya çalışabilirsiniz kesin sonuçlar çıkıyor. kargo şirketi olarak düşünürsen zaten hepsi aynı pislik bir ups biraz düzgün geliyor yurtdışı kaynaklı olduğundandır muhtemel. yurt içi olarak arıkan holding yöneticilerine de linkedinden ulaşabilirsiniz.
Not : Aras kargoda müşteri temsilcilerinin (444 lü numara) telefonda beni azarlayıp aşağıladığını bilirim, sonrası işinden olmuş olabilir :)
Marslan tarafından 19/Kas/16 17:24 tarihinde düzenlenmiştir -
onların ben amk demeye girdim ve çıkıyorum. ONLARIN BEN AMK
-
sezginari bunu yazdı
onların ben amk demeye girdim ve çıkıyorum. ONLARIN BEN AMK
+99999
-
rapidhacker550 bunu yazdıSeRDaR bunu yazdımkyb bunu yazdıAyTurk bunu yazdı
En daşahlı BİMER'e yaz hocam.
Bimer özel sektöre ne yapabilir ?
Hocam git kargonu al yoksa gelip alınmadı deyip geldiği adrese geri yollarlar n11 kuponunda yanar.
bence çok daha önemli şeyler ile bimere gidilmeli özellikle kamu tarafında yaşanılan maduriyetler karşısında filan gibi herşeyde bimere gitmek bunu düşünmek yanlış oradaki memeurlar daha önemli olayların halledilmesinde geri kalabilir böyle düşünmek gerek
iç hukuk yolları tükenmeden aihm e başvurmak gibi bir şey bu
adam belediye otobüsünden şikayetçi önce belediyeye şikayet etmeden bimere yazıyor bimer de zaten alıp direk forward ediyormuş oraya
bu sebebpten artık bimer de pek bir sorun çözemez hale gelmiş ota boka bimerle iletişime geçildiği içinbimer direkt forward olayını getirmiş.ama etksi hala devam ediyor hocam.
100 üzerinde konum oldu hepsi de sonuçlandı.
Şikayet ettiğin yerde farkediyor ben AKP li belediyeyi şikayet ettim zabıtalarını 3 kez kayıt ve yine foss cevap Yok yani yada saçma sapan cevaplar en sonunda bimeri bimere şikayet etmiştim ulaştılar bla bla bla