folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Anlayamadığım Bi Sorun ! Donanımdan Anlayan Arkadaşlar Bi El Atın!



Anlayamadığım Bi Sorun ! Donanımdan Anlayan Arkadaşlar Bi El Atın!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar pc de bi sorun var neyden kaynaklandığını anlayamadım

    bundan yaklaşık 1 hafta önce başladı sorun.

    en başta mavi ekran verdi yeniden başlatmamı söyledi öyle yaptım

    1 gün sonra falan yine aynı sorun oldu bu sefer kendi yeniden başlattı

    artık pc yi açınca anakartın logosunu gösteren ekran gelmiyo monitore

    uzun resetlemeler fiş çekmeler kapatmalar gibi uğraşlar verdikten sonra zar zor açıyorum artık pcyi

    bu seferde açıkken mavi ekran da vermiyo şöyle görüntüler oluşuyo

    http://img682.imageshack.us/img682/9537/01112009.jpg

    http://img511.imageshack.us/img511/6861/01112009001.jpg

     

    nedeni ve çözümü hakkında bilgisi olanlar lütfen yardım edebilir mi?

    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek
    Aynı sorun bendede olmuştu ram'i yanlış taktığım içindi sende de o olabilir mi ?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------
    yapmayi biliyorsan biosunu update et sonra format at driverlari yukle olmazsa ekran kartin veya ana kartin da bir enayilik vardir
    -----------------------------

    hoca valla formatla düzelecek bişeye benzemiyo ama bios update işine de girmek istemiyorum çok çetrefilli

    formatla düzelecek bişey olsa en azından anakart logosunu açardı heralde ama yine de atacağım bi format


    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------
    Aynı sorun bendede olmuştu ram'i yanlış taktığım içindi sende de o olabilir mi ?
    -----------------------------

    yok sanmıyorum ben daha hiç açmadım pcnin içini yeni toplattım zaten üstünde etiket var açılınca servis garantisi iptal olur yazıyo :\


    Yapay zeka, zeka değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Pm attım Hocam .. Bi bak
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spyware__007
    Spyware__007's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    ACPI  desem ?   aynı sorun bendede vardı  makinanın mavi ekran vermesi  donanımdan  donanımı ne tutuyor bios biosdaki en uyuz şey ne  genelde phonex ve neydi o onun adı o bios türlerinde oluyor  acpiler  makinaya ram takarım mavi ekrandan pc çalışmaz  sistem çöker.  ekran kartı takarım monitör gelmez onu yaparım olmaz kamera tanımaz hdd tanımaz artık neyse ne kerametse bende çözemedim ve stabil sürümden bios güncellemek istiorum aynı sorun bendede war.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Hocam bi kac sefer bnm de başıma gelmişti aynı olay.

    Once Ekran kartını bi kontrol et. Tam oturmadıgı zaman aynı goruntuyu veriyordu.
    Sonra yine ekran kartının fan calısıyor mu kontrol et. Eger calısmıyosa ısındıgı zmn rest attırabilr. Ve tamamen gitmişse o sacma goruntuyu de verebilr. Eger anakartta on board ekran kartı varsa Hariciyi cıkar bi onboardda dene derim.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    bilgisayarın içini açarsam üzerinde "söküldüğünde sistem garantisi devre dışı kalır parça garantisi devam eder" yazan etiketi yırtmak zorunda kalırım

    sizce ben yapabilirmiyim yoksa garantinin şefkatli ellerine mi bırakayım kendimi ?


    Yapay zeka, zeka değildir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    goldfinger
    goldfinger's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2008
    Erkek
    hacı kasanın içini açıp güzelce temizle özellikle işlemci ve ekran kartının fanını 
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Markası neydi acaba ?

    Yani o tür hikayeler artık vesteldir arceliktir casper filan bu markalarda kaldı diye biliyorum :D

    Bunlardan aldysan zaten baştan yapmıssın hatayı :P


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    "söküldüğünde sistem garantisi devre dışı kalır parça garantisi devam eder"

    Burasını dikkatli okumamısım ya. Parca garantisi devam edicekse aç gitsin kasayı.

    Özellike şunu soruyorum anakartta on board varmı ekran kartı ?

    Varsa kasayı acmana gerek kalmadan bi deneyiverirsn


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
Toplam Hit: 4243 Toplam Mesaj: 24