folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Anlayamadığım Bi Sorun ! Donanımdan Anlayan Arkadaşlar Bi El Atın!



Anlayamadığım Bi Sorun ! Donanımdan Anlayan Arkadaşlar Bi El Atın!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    Frank bunu yazdı:
    -----------------------------

    "söküldüğünde sistem garantisi devre dışı kalır parça garantisi devam eder"

    Burasını dikkatli okumamısım ya. Parca garantisi devam edicekse aç gitsin kasayı.

    Özellike şunu soruyorum anakartta on board varmı ekran kartı ?

    Varsa kasayı acmana gerek kalmadan bi deneyiverirsn


    -----------------------------

    yok onboard ekran kartı hocam

    @7-19

    hala tereddüttdeyim açsam yapcam gibi ama açmak da istemiyorum :\

    garantide çok oyalarlar diye açmak da istiyorum kesin çözüm diye de açmamak da istiyorum :D

     

    bu arada sistem özellikleri:

    işlemci : amd phenom 2 x4 810 2,6 ghz

    anakart : gigabyte ma-790xt ud4-p

    ram: 2x2 gb kingston 1333 mhz ddr3

    ekran: ati radeon hd 4850 256 bit/ 1 gb

    kasa : cooler master 460wlık bi kasa

    monitor: samsung syncmaster 2233sn

    hdd: samsung 750 gb 32mb cache

    falan filan 

     


    Yapay zeka, zeka değildir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    neden ilk benim aklıma geldi bilmiyorum neyse: 

    acılısta anakartın kogosu yerine yazılar geliyosa anakart sana bişeyler söylüyodur oralarda byerde o siyah post ekranında bi hata mesajı vardır onu okuyabilirmisin ? 


    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcellencE
    ExcellencE's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2007
    Erkek

    coldfusion bunu yazdı:
    -----------------------------

    neden ilk benim aklıma geldi bilmiyorum neyse: 

    acılısta anakartın kogosu yerine yazılar geliyosa anakart sana bişeyler söylüyodur oralarda byerde o siyah post ekranında bi hata mesajı vardır onu okuyabilirmisin ? 


    -----------------------------

    yok hocam anakartın logosu da gelmiyo yazı falan da gelmiyo

    hani bilgisayar uyku moduna girer ya monitorun ışığı yanar söner onun gibi oluyo

    :\

     


    Yapay zeka, zeka değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    R3D
    R3D's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2009
    Erkek
    Hoca ben bu işi öğrenmek istiyorum diyorsan açacaksın kasayı en azından parçaları göreceksin bileceksin, bu işler böyle böyle öğreniliyor. Sistemin sağlammış ama öyle kolay kolya bozamazsın korkma ama dikkatlide ol açınca. Ha yok ben her sorunda servisle görürüm işimi diyorsan gönder servise gitsin. Ama açarsan parça garantisi devem eder o yüzden sana tavsiyem açarsan eğer parçalara nazik davran ve özellikle ekran kartı ve RAM leri söyüp tekrar sağlamca takmanı tavsiye ediyorum. Kolay gelsin.

    "Mey biter saki kalır Her renk solar haki kalır Diploma insanın cehlini alsada; Hamurunda varsa,eşeklik baki kalır..."
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    sen böyle bir makina toplatmışsın açıp bakmassan senin kaybın olur.Parça garantisi devam edecekse açıp bakıcaksın dostum.

    Almanya Fatihi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    en son p4 makinemi yaşadığım sinirle tekmelediğimde ekran kartı ve işlemci fanı yerinden oynamış bu görüntüyü vermişti :D zaten anakarttan olamaz olsaydı sesle uyarı verirdi uzun kısa kısa  seslerle bazen de yuvalardan kaynaklanıyor ekran kartının dvı yuvasını bi elle değişme varmı bak
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AdReNaLiNe
    AdReNaLiNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    roydugun resimlerdeki goruntuye bakarsak sorun büyük ihtimalle ekran kartından kaynaklanıyordur içini açıp ekran kartını bi kontrol etsen dicem ama :D garanti olayı var

    iOS Developer Tahribat Haber Uygulaması : http://www.tahribat.com/Forum-Iphone-Icin-Tahribat-Haberler-Uygulamasi-117103/
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek
    ExcellencE bunu yazdı:

    -----------------------------

    yok hocam anakartın logosu da gelmiyo yazı falan da gelmiyo

    hani bilgisayar uyku moduna girer ya monitorun ışığı yanar söner onun gibi oluyo

    :\
    -----------------------------
    Hocam sende sorun tek değil galiba :)

    O dedigin sorun statik elektrik kalınca olur. Eger mudahale etmezsen kendi kendine geçer fakat uzun surer. Once power kablosunu cıkart kasanın arkasından sonra power tusuna bas cek bas cek kablo takılı olmadıgı halde 1-2 sn calıstıgnı gorceksin pc nin. Sonra tekrar tak ve çalışır. Yani şu uyku modu gibi dedigin problem böle cozulur.

    Ama diger problem icin kasayı açman şart ekran kartında gibi gozukuyor. Genelde slota tam oturmadıgında veya fanı calısmadıgında yapar o goruntuyu.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pic_Boy
    Pic_Boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2002
    Erkek
    mavi ekran ya ram de sorun varsa cikar ya harddiskte.. 2sinide kontrol et...

    Akıllılar dövüşmeden önce kazanırlar, cahiller kazanmak için dövüşürler.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    blah blah blah, 99,9% Ekran kartından.. ne RAM  nede Bios  bide arkadaşın biri Ram'i  ters  takmışmış ta, merak ediyorum nasıl becerdi ?

    Mevzu derin | Papikolas Planet
Toplam Hit: 4245 Toplam Mesaj: 24