folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Sevr Bir Barış Projesiydi!



Sevr Bir Barış Projesiydi!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Yorumsuz olarak direkt yazı adresini veriyorum :

    http://www.gazete5.com/haber/zaman-mustafa-armagan-sevr-bir-baris-projesiydi-18-temmuz-201-29381.htm



    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

     s... a... davası olmaz :) geçmiş bitmiş


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

     s... a... davası olmaz :) geçmiş bitmiş


    -----------------------------


    aynen, ama gündem değişmeli alper ağa, şuan götlerinin ağzı çatır çatır yanıyo gavatların :D


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tantum
    tantum's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2010
    Erkek

    gene zaman gazetesi ne geçiyor elimize böyle konular açınca

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

     s... a... davası olmaz :) geçmiş bitmiş


    -----------------------------


    aynen, ama gündem değişmeli alper ağa, şuan götlerinin ağzı çatır çatır yanıyo gavatların :D


    -----------------------------

    hacı bu ülkede ne aşırı sağ ne aşırı sol okuyacaksın okuyorsan ikisinide okuyacaksın kendi yorumuna göre çizeceksin rotanı Allah beyin vermiş düşün diye..

    bütün tarihciler 70 yıl boyunca yalan söylemiş bumu doğru söylüyomuş


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    tantum bunu yazdı:
    -----------------------------

    gene zaman gazetesi ne geçiyor elimize böyle konular açınca


    -----------------------------

    Her açtığım konu için 3 cumhuriyet altını yazdığım her yoruma bi çeyrek veriyolar :)

    Hocam milletin bazı konularda bilgi edinmesini sağlayıp, kendi iradesiyle birşeylerin farkına vardırmaktan başka bişey geçmiyo elime, zaten oda bana yetiyo.


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    balik_
    balik_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ocak/2010
    Erkek
    bunlara diyecek söz bulamıyorum, geçenlerde de iki cemaatçi ahmet altanı öve öve bitiremiyorlardı. bilmeyenler için ahmet altan vatanımı bir çift kadın memesine satarım diyen adamdır. fikirlerine baktığıniz zaman insan demeye şahit ararsınız. bunların alayı fıs.

    Ben yüzmeyi ördeklerden öğrendim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    yazıyı okuyan oldu mu ? çünkü yazıda servin bir barış projesi olduğunu ve ne osmanlı tarafı nede ingiliz tarafının istediği yazıyor

     

    -Gerçi Akşin hoca Vahdettin'in onaylamayışını son tahlilde Milli Mücadele'nin başarısına bağlamak istemişse de (ki bunda haklılık payı var), Sevr'in neden bir 'antlaşma' değil de, bir 'proje' olduğunu açıklamaktan kaçınmamıştır (s. 219). Akşin haklı olarak uluslararası antlaşmaların onay süreci tamamlanmadan yürürlüğe girmediğini, dolayısıyla Sevr projesinin Osmanlı heyetince imzalanmış bile olsa 'antlaşma' kimliğini kazanabilmesi için meclis ve padişahın onayından geçmesi gerektiğini yazıyor. Ne var ki, o sırada meclis kapalıydı ve üstelik padişah İngilizlere ayak diriyordu.

     

    -Nitekim İngiltere Parlamentosu tutanaklarında yapılan bir araştırmada üyelerden birinin Sevr'i "insanlık kibrinin ve ahmaklığının anıtı" saydığını görüyoruz. Bir şeyi daha: Lozan görüşmelerini kabul etmek suretiyle Sevr'i "yırtan taraf" olarak İngiliz hükümetini tebrik ettiğini görüyoruz. (M. Çufalı, "Lozan konferansı ve...", ATAM, Temmuz 2000, s. 564.) Biliyorsunuz, Sevr'i bizim yırttığımızı söyler dururuz. Öğreniyoruz ki, İngilizler de ondan şikayetçiymiş.

     

    gibi bir yazı :S


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acikistihbarat
    acikistihbarat's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2009
    Erkek

    puahahahahahaa :D

    çok acemice yapılmış bir cımbızlama :D

    yahu insan önce yazıyı tamamen okur ondan sonra burada konu açar.

    yazının sonunda şöyle demiş yazar : "Yürürlüğe konulmadığı için proje halinde kalan Sevr Antlaşması, Türk Devleti'nin ölüm fermanından başka birşey değildi."

    Şimdi bunu görmeyip başlığı "sanki cidden yazılmış gibi" ironiyi farkedemeden ciddiye alıp "bir açık yakalamış olduğunu zannederek orgazm olmak" neticesinde şevk ve heyecanla konu açmak ne demek oluyor ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    acikistihbarat bunu yazdı:
    -----------------------------

    puahahahahahaa :D

    çok acemice yapılmış bir cımbızlama :D

    yahu insan önce yazıyı tamamen okur ondan sonra burada konu açar.

    yazının sonunda şöyle demiş yazar : "Yürürlüğe konulmadığı için proje halinde kalan Sevr Antlaşması, Türk Devleti'nin ölüm fermanından başka birşey değildi."

    Şimdi bunu görmeyip başlığı "sanki cidden yazılmış gibi" ironiyi farkedemeden ciddiye alıp "bir açık yakalamış olduğunu zannederek orgazm olmak" neticesinde şevk ve heyecanla konu açmak ne demek oluyor ?


    -----------------------------

    :) o yazarın en sonundaki yazı ne biliyo musun ?

    ----

    "Fikirlerimi şimdi açık açık derdim ama hükümettinde zaten bi ayağı çukurda; sonra bizde bok yoluna gitmeyelim."

    Yani bi nevi emniyet sibobu :) Sen eğer yazının tamamında değilde, o cümlede olayı yazara değilde benim üzerime salakmışım gibi yıkacaksan; demek ki sen 3 maymunu oynamaya çoktan başlamışsın demektir :)

    Son 3 gündeki 2. tayyipçikler vakası bu ; paralı asker şehit olur mu - sevr barış antlaşmasıydı.

    ee yarın ne okucaz bunlardan ; kurtuluş mücadelesini Atatürk değil, şeyh sait başlattı :) okursak şaşırmam!


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    kafası guselken yazmıs o yazıyı o :))


    THE BeYaZ
Toplam Hit: 3667 Toplam Mesaj: 23