Active Directory Hakkında Herşey, Kurulumu, Yönetimi
Daha sonra Domain ismimizi belirliyoruz.Domain ismimiz odut.com olsun.
Ekranda da görüldüğü gibi NetBIOS ismimiz ODUT olarak otomatikman karşımıza çıkıyor.Kurulumda aynı zamanda NetBIOS ismini belirtmemizin amacı ağdaki windows95,98 ve NT makinalarının Domain adımızı anlamasını sağlamaktır.Onların anlayacağı şekilde belirtilen Domain adına NetBIOS denir.NetBIOS adı en fazla 15 karakter olabilir ve DNS ismlerindeki gibi nokta içermez.
NOT:Yukarıdaki örnekte NetBIOS isminin illa ki ODUT olma gibi bir zorunluluğu yoktur.NetBIOS ismini "ODUN" da koyabilirdik.Fakat adlandırmada karışıklık olmaması için ODUT koyuyoruz ismini..
Hit: 8544
Yazar: renegadealien