

" Hip Hop - Halay " Karışımı Dance :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=jJjALPEtvgQ
cok guzel yapmıslar yaw...manyak olmuş walla..bır ara bende duusnuyordum yemın ederim..hatta bazen kendı kendıme bole halaya uygun üst dans felan yapardık
-
haydaaa haydaaaaa heeeeeeeeeeeeeee.. ufu uf aman amn aman
ver çoşkyuyu ver... :F alttan ver
-
Beyazlı çok güzel oynuyor, benimde öğrenmem lazım
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Beyazlı çok güzel oynuyor, benimde öğrenmem lazım
-----------------------------
öğretiriz çok zor değil ki .... -
exca pembeliye takmış bıle bana dıyor cok tatlı ve çıtır... :D
-
eğed beendim :F ama bende ööörenmek istiorum :| çok $ekil şettiriolar ak.
-
harbiden süper oynuolar bende güsel oynarım ama bu kadar deil .d
-
exca cım zor deil..sana bıraz üst dans ogretırız..ustten kıvırmayı ogren sonrada bunu halaya rıtım uydur tamamdır :D:D
-
yanlış hatırlamıyorsam bunlar 3 ayak oynuyoo bi düğünde görmüştüm halay tarzı genelde doğulular oynuyoo :( yanlışım varsa düzeltin :)))
-
ben doguluyum ve bıldıgm gordugum kadarıyla hıc ole bı oyun oldugunu duymadım...bu yenı nesıl halay D:D...hıphop-halay karısmı bısey...
-
hacılar
karılar halay cektimi ben cok pis tahrik oluyom ya ne etcez
Toplam Hit: 3069 Toplam Mesaj: 12