folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 0 Dan Kasa Yapmayı Planlıyoruz



0 Dan Kasa Yapmayı Planlıyoruz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aluine
    aluine's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2009
    Erkek

    Hocam umarım faydası olur.

    http://www.pclabs.com.tr/kategori/rehber/&konu=kasa/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dos_Attach
    Dos_Attach's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2007
    Erkek

    eğer bu okul veya başka bişey için bi proje değil kendi kullanımın için olucaksa alüminyum kullanmanı tavsiye ederim 

    çünkü o cam türü kasalarda pc çok ısınıyor ama alüminyum kullanırsan soğutma performansınada katkı sağlarsın

    ha bide içine yağla dolduranlar var akvaryum gibi belki oda kafana yatar  


    Dolar Ve Euro zulada elimde çek defteri, bir imzayla işin tamam arabanı çek serseri.!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Destroyer
    Destroyer's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Eylül/2003
    Erkek

    Merhaba, ben de kendime özel robota benzer bir kasa yapmaya başlamıştım. Henüz %80'ini tamamladım. Kasanın her bir parçasını ellerimle yaptım. Resimleri aşağıda paylaşıyorum.

    PanxeR, olaki böyle bir işe gireşeceksen; kullanacağın aletler :

    - dekupaj (metal ve ahşap testere ağzı olmalı) (sacı ve flexiglassı bölüp biçmek için)

    - matkap (metal için olan ucu olmalı) (sac üzerinde delik açabilmek için)

    - sıcak hava üfleyici (saç kurutma makinesi gibi) (flexiglassı eğip bükebilmek için)

    - yıldız tornavida ve sac vidaları

    Ayrıca ahşap olan parçalar için kavak ağacı kullanmak iyi olur. Yumuşak olduğundan işlemesi kolay oluyor.

    NOT: Üzerinde Ubuntu 10.04 LTS (64bit) koşuyor.


    d.d.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    seninkide güzel olmuş hocam , zaten bizim hemen hızlı yapacak acelemiz yok

    her türlü alet edevat ı buluruz sorun deil sadece isimleri olsun yeter.

     

    kablo trafiğini çözmek için kabloları kasanın arkasından geçiricez, cd rom u kasanın üst tarafında ayrı bir yer yapıp ordan çıkartmayı planlıyorum.

    daha hiç bir şey kesin değil iskelet i ahşap yapmayı düşündük ama gereksiz gibi geldi şimdi.

    glass ı bi elime alabilsem ondan neler çıkar tam bir fikir edinirim.

     

    yağ soğutma için güzel olabilir ama ben upgrade edilebilir seyyar taşınabilir bişi yapmak istiyorum sağlam oyüzden daha derli toplu

    göz alan ama sade bişi lazım.

     

    led fan lar zaten ucuz şu açık öğretim sınavları geçsin direk girişicez

Toplam Hit: 2742 Toplam Mesaj: 15