0 Dan Kasa Yapmayı Planlıyoruz
-
Hocam umarım faydası olur.
http://www.pclabs.com.tr/kategori/rehber/&konu=kasa/
-
eğer bu okul veya başka bişey için bi proje değil kendi kullanımın için olucaksa alüminyum kullanmanı tavsiye ederim
çünkü o cam türü kasalarda pc çok ısınıyor ama alüminyum kullanırsan soğutma performansınada katkı sağlarsın
ha bide içine yağla dolduranlar var akvaryum gibi belki oda kafana yatar -
Merhaba, ben de kendime özel robota benzer bir kasa yapmaya başlamıştım. Henüz %80'ini tamamladım. Kasanın her bir parçasını ellerimle yaptım. Resimleri aşağıda paylaşıyorum.
PanxeR, olaki böyle bir işe gireşeceksen; kullanacağın aletler :
- dekupaj (metal ve ahşap testere ağzı olmalı) (sacı ve flexiglassı bölüp biçmek için)
- matkap (metal için olan ucu olmalı) (sac üzerinde delik açabilmek için)
- sıcak hava üfleyici (saç kurutma makinesi gibi) (flexiglassı eğip bükebilmek için)
- yıldız tornavida ve sac vidaları
Ayrıca ahşap olan parçalar için kavak ağacı kullanmak iyi olur. Yumuşak olduğundan işlemesi kolay oluyor.
NOT: Üzerinde Ubuntu 10.04 LTS (64bit) koşuyor.







-
seninkide güzel olmuş hocam , zaten bizim hemen hızlı yapacak acelemiz yok
her türlü alet edevat ı buluruz sorun deil sadece isimleri olsun yeter.
kablo trafiğini çözmek için kabloları kasanın arkasından geçiricez, cd rom u kasanın üst tarafında ayrı bir yer yapıp ordan çıkartmayı planlıyorum.
daha hiç bir şey kesin değil iskelet i ahşap yapmayı düşündük ama gereksiz gibi geldi şimdi.
glass ı bi elime alabilsem ondan neler çıkar tam bir fikir edinirim.
yağ soğutma için güzel olabilir ama ben upgrade edilebilir seyyar taşınabilir bişi yapmak istiyorum sağlam oyüzden daha derli toplu
göz alan ama sade bişi lazım.
led fan lar zaten ucuz şu açık öğretim sınavları geçsin direk girişicez
