1 Adet Asp.Net 2.0 Kitabı Hibe Edilecektir...
-
araştırdıgım kadarı ile asp.net 2.0 serisinde iyi kitap oldugu söyleniyor:) güle güle kullan.
-
legion_of_doom bunu yazdı:
-----------------------------
elimdee tarayıcım yok ama kardeşim ewe gidincee caresinee bakcam ins o zamana bende burdann tbt yee werim bu kitabı
-----------------------------
Sen diger verdigin sözleri önce tut
Toplam Hit: 4267 Toplam Mesaj: 13
