1 Adet R10.Net Davetiyesi İsteyen...!
-
isteyen pm den mailini şimdi atsın başka zaman uğraşmam..
-
La ne var bu r10 da millet döne döne davetiye arıyor aq
-
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bende vardı 1 tane kimse almadı hayret :)
adama diyorum msnden dön bana dönmüyo biri özel mesaj la dönüuo diyorum mail var adam akıllı bir tane göndereyim ses yok :)
neyse demekki baş ihtiyacı olan birine lazım olacak
-----------------------------DJ_Alper murıdım varsa hala bı davetıye bana yollarmısın?
-----------------------------
hocam bi girdim pm hanem dolmuş :) ne oluyoruz benimi özlediler diye sevinirken herkeş r10 davettiyesinin peşine düşmüş :)ilk pm atan kenan mış ona vereceğim artık ama elime geçtikce söz vereceğim
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bende vardı 1 tane kimse almadı hayret :)
adama diyorum msnden dön bana dönmüyo biri özel mesaj la dönüuo diyorum mail var adam akıllı bir tane göndereyim ses yok :)
neyse demekki baş ihtiyacı olan birine lazım olacak
-----------------------------DJ_Alper murıdım varsa hala bı davetıye bana yollarmısın?
-----------------------------
hocam bi girdim pm hanem dolmuş :) ne oluyoruz benimi özlediler diye sevinirken herkeş r10 davettiyesinin peşine düşmüş :)ilk pm atan kenan mış ona vereceğim artık ama elime geçtikce söz vereceğim
-----------------------------
kenan ben oluyorum yaw gelmedi ama gelecek teşekkürler şimdiden alper kardeş -
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
emnimax bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
bende vardı 1 tane kimse almadı hayret :)
adama diyorum msnden dön bana dönmüyo biri özel mesaj la dönüuo diyorum mail var adam akıllı bir tane göndereyim ses yok :)
neyse demekki baş ihtiyacı olan birine lazım olacak
-----------------------------DJ_Alper murıdım varsa hala bı davetıye bana yollarmısın?
-----------------------------
hocam bi girdim pm hanem dolmuş :) ne oluyoruz benimi özlediler diye sevinirken herkeş r10 davettiyesinin peşine düşmüş :)ilk pm atan kenan mış ona vereceğim artık ama elime geçtikce söz vereceğim
-----------------------------sıradakı benım DJ_Alper okeymı ;)
