folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 1 Adet R10.Net Davetiyesi İsteyen...!



1 Adet R10.Net Davetiyesi İsteyen...!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PyramiD
    PyramiD's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2010
    Erkek

    isteyen pm den mailini şimdi atsın başka zaman uğraşmam..


    Merhabaaaaa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    T-Bag
    T-Bag's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    La ne var bu r10 da millet döne döne davetiye arıyor aq


    Oyun yeni başlıyor...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    emnimax bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende vardı 1 tane kimse almadı hayret :)

    adama diyorum msnden dön bana dönmüyo biri özel mesaj la dönüuo diyorum mail var adam akıllı bir tane göndereyim ses yok :)

    neyse demekki baş ihtiyacı olan birine lazım olacak

     


    -----------------------------

     

     

    DJ_Alper murıdım varsa hala bı davetıye bana yollarmısın?


    -----------------------------
    hocam bi girdim pm hanem dolmuş :) ne oluyoruz benimi özlediler diye sevinirken herkeş r10 davettiyesinin peşine düşmüş :)

    ilk pm atan kenan mış ona vereceğim artık ama elime geçtikce söz vereceğim


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kenankonak
    kenankonak's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2008
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    emnimax bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende vardı 1 tane kimse almadı hayret :)

    adama diyorum msnden dön bana dönmüyo biri özel mesaj la dönüuo diyorum mail var adam akıllı bir tane göndereyim ses yok :)

    neyse demekki baş ihtiyacı olan birine lazım olacak

     


    -----------------------------

     

     

    DJ_Alper murıdım varsa hala bı davetıye bana yollarmısın?


    -----------------------------
    hocam bi girdim pm hanem dolmuş :) ne oluyoruz benimi özlediler diye sevinirken herkeş r10 davettiyesinin peşine düşmüş :)

    ilk pm atan kenan mış ona vereceğim artık ama elime geçtikce söz vereceğim


    -----------------------------
    kenan ben oluyorum yaw gelmedi ama gelecek teşekkürler şimdiden alper kardeş


    misafirdir ne kafirdir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    emnimax bunu yazdı:
    -----------------------------

    DJ_Alper bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende vardı 1 tane kimse almadı hayret :)

    adama diyorum msnden dön bana dönmüyo biri özel mesaj la dönüuo diyorum mail var adam akıllı bir tane göndereyim ses yok :)

    neyse demekki baş ihtiyacı olan birine lazım olacak

     


    -----------------------------

     

     

    DJ_Alper murıdım varsa hala bı davetıye bana yollarmısın?


    -----------------------------
    hocam bi girdim pm hanem dolmuş :) ne oluyoruz benimi özlediler diye sevinirken herkeş r10 davettiyesinin peşine düşmüş :)

    ilk pm atan kenan mış ona vereceğim artık ama elime geçtikce söz vereceğim


    -----------------------------

     

    sıradakı benım DJ_Alper okeymı ;)

Toplam Hit: 2820 Toplam Mesaj: 16