1. Çömez Alimi Çömezi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zerkavi
    Zerkavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostcontroL
    LostcontroL's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Kısa sürede herkes birbirini tanır herhalde.Çömezlik iyidir.Tahribata selam sonunda girebildik.

    Gülmek nasıl birşey acaba !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mysterious_tr
    mysterious_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    ya beyler ben olayı anlamadım ben de buraya çok eskiden kayıt olmadım ama ben normal olarak girdim üye oldum heralde o aralar mı çıktı bu tahrikey işi ala ala... neyse yeni arkadaşların alındığı ii olmuş hepsine HOŞGELDİN dioruz :)

    Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mit
    mit's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2005
    Erkek
    ya guzelmis ya valla benim zamanımda böle şeyler yoktu ama çok güze olmus tebrik ederim mod arladaşları iyi düşünmüşler:D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SSPPSS
    SSPPSS's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2007
    Erkek
    Napalım çömeziz
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ...

    matyardim.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    güzel oldu dai yaw sizde fazla alınmaynı a.q. sabredin bi ay.

    Sen sana ayığ ol kendine keke.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
    zerkavi kardş iiltifatdan anlamıyorsan ben sana ne yapabilirim sende haddini bil çömezsen çömezim de bunda bişi yok

    bişey biliyorsan konus da öğrensinler
    bilmiyorsan sus da adam sanısnlar

    böyle bişi wardı ama biliyorsundur dikate alsan iyi olr

    mit beni tanıon dimi dijital hackers :):) geldebak anlarsın ya pm at

    İş,güç,ticaret,alışveriş
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zerkavi
    Zerkavi's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    ...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kız Babası
    kuytul
    kuytul's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    bence son zamanlarda ve çömezlerle tiki mi tikky mi her ne naneyse arttı gibime geliyor.Benim bildiğim tahribat tikileri sevmez.

    Mesajlada ok,bye,a.q.(bir de amk çıkmış),manyaq,sorry,pls vs daha çok var aklıma gelmiyor.Gereksiz mesaj çok atıyoruz,ama düzgün Türkçeyi kullanmaya üşeniyoruz.Ne güzel iş...

    Ücretsiz pratik MP3 İndirme Programı >>> http://www.tamindir.com/mp3-indirmece - http://www.gezginler.net/indir/mp3-indirmece.html
Toplam Hit: 3321 Toplam Mesaj: 35