1 Mayıs İşçi Bayramı Kutlu Olsun
-
Öncelikle hakedenlerin emek bayramı kutlu olsun, fakat benim sinir oldugum bir nokta var; bu tip gelenekselleşmiş eylemlerde özellikle 1 Mayısta o meydana çıkanların istisnasız herbiri isyanını dile getirmek için gidiyor oraya daha fazla hak istedigini hakettigini belirtmek için.Bugün orda olanlar çalışan işçiler, meydanda "yaşasın işçi hakları, akp halka hesap verecek, işçiyiz haklıyız söke söke alırız" gibi iktidar karşıtı sloganlar atıyorlar.Bugün o degersiz cigersiz fabrikatörlere, çalıştırdıgı yüzlerce işçilerinden bir gün bile sorumluluk duymayan haysiyetsiz patronlarına söverken yarın sike sike tekrar o işe gidecekler.yine sabahın erken saatlerinde kalkıp o sövdügü iş ortamına dönecek ve bunu artık içine sindirmiş olarak yapıyor.Yani artık 1 Mayıs haftasonu oturup futbol maçı izlemek eylemine dönüştü.Adettendir diye yaptıklarını düşünüyorum.ortada bir icraat yok ve bütün sloganlar kalıplaştı kulaklar aşina oldu.hakettikleri talep ettikleri o hakları böyle içi boş eylemlerle alamayacaklar bunu herkes biliyor.tüm işçiler biraraya gelip uzun süreli iş bırakma eylemine girseler daha yararlı olacagını düşünüyorum.şimdi tvde izliyorum, sagda solda içi boş çagdaş demokratik bilmemne lafı atıyolar.ulan olmayacak işte anlasana sazla sözle olmayacak bu iş.Git fabrikayı dagıt,o çalıştıgın sikindirik ortama git zarar verki başındaki patronun zarara ugrasın seni kaale alsın.çünkü isyan senin en doğal hakkındır.Böyle boş konuşarak kimsenin sikinde degilsin.
-
İnsan olduğunun bilincine varan, insanca yaşamak isteyen ,
dünyayı döndüren güç olduğunun bilincine varan insanların bayramı...
Kutlu olsun!
Selam olsun!
-
ComputerWolf bunu yazdı:
-----------------------------
Tum dunya iscilerinin emek gunu kutlu olsun. Ulkemizde de itici gosterilerden ziyade emekcilerin sorunlarinin tartisildigi ve cozum onerilerinin sunuldugu bir bayram haftasi olarak gecmesi dilegiyle.
-----------------------------.
-
1 mayis isci bayrami kutlu olsun :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=rtGpYYyGOkI
tüm tahribata gelsin :|
