1 Şehit Daha...
-
Abi 4 oldu şehit yeter amk ha!Ruhları şad olsun şehitlerimizin.O o.ç.lere ders verilecek ama sınır ötesinde berisinde heryerinde
-
DöktükLeri Kanda BoğuLacakLaR..
-
valla canım acıma basladı yeter amk
-
Bazen halkımızın çokta bilinçli olmadıgını düşünüyorum şehit olan skerlerimize üzülmek için 10'dan fazla mı şehit vermeliyiz millet şarkılar söyleyip egleniyorlar güyya 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını kutluyorlar o şehitler olmasa bırakın Cumhuriyet Bayramını kutlamayı Cumhuriyetin hayalini kuramazlar. Benmi çok hassasım insanlarmı artık umursamıyor
Toplam Hit: 2128 Toplam Mesaj: 15
