folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 1 Şehit Daha...



1 Şehit Daha...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    Abi 4 oldu şehit yeter amk ha!Ruhları şad olsun şehitlerimizin.O o.ç.lere ders verilecek ama sınır ötesinde berisinde heryerinde

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    DöktükLeri Kanda BoğuLacakLaR..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gecelerisarankorku
    gecelerisarankorku's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ekim/2007
    Erkek
    valla canım acıma basladı yeter amk  

    Karayollarında degil senin kollarında ölmeyi tercih ederim!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Asi
    Asi's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2007
    Dişi

    Bazen halkımızın çokta bilinçli olmadıgını düşünüyorum şehit olan skerlerimize üzülmek için 10'dan  fazla mı şehit vermeliyiz millet şarkılar söyleyip egleniyorlar güyya 29 Ekim Cumhuriyet Bayramını kutluyorlar o şehitler olmasa bırakın Cumhuriyet Bayramını kutlamayı Cumhuriyetin hayalini kuramazlar. Benmi çok hassasım insanlarmı artık umursamıyor


    Doğuşumdaki tek olağanüstülük Türk olarak dünyaya gelmemdir.
Toplam Hit: 2128 Toplam Mesaj: 15