1 Yıl Önceki Veriyi Kurtarma
-
Selam Arkadaşlar
1 gb kingston flash belleğimden 1 yıl önceki 3 tane .exe'yi kurtarmam lazım
sizce imkanı var mı ?
-
çok veri yazdınmı flashbelleğe yazmadıysan kutarılabilir gibi ama çok veri yazıp silip bu döngüyü yapdıysan imkansız
-
4-5 defa dosya atmışımdır attıysam oda
dosya isimleride aklımda lazım olur belki ?
-
http://download.cnet.com/EASEUS-Data-Recovery-Wizard-Free-Edition/3000-2248_4-75184619.html bunu dene bir kardeşim
-
dosya exe değilde resim olsaydı güzel bir program biliyordum. benim 3 yıllık resimlerimi bulmuştu ama exe olunca iş zor.
-
abi 1 yıllık diyosun üstüne flas diyosun :S bence olmaz o iş
-
akpinarli bunu yazdı:
-----------------------------dosya exe değilde resim olsaydı güzel bir program biliyordum. benim 3 yıllık resimlerimi bulmuştu ama exe olunca iş zor.
-----------------------------hangi program hocam?
-
xxspiderxx bunu yazdı:
-----------------------------akpinarli bunu yazdı:
-----------------------------dosya exe değilde resim olsaydı güzel bir program biliyordum. benim 3 yıllık resimlerimi bulmuştu ama exe olunca iş zor.
-----------------------------hangi program hocam?
-----------------------------sadece resim bulan bir program hoca işine yaramaz diye vermedim
-
hocam flash bellıgin kapasitesi kkadar dosya atıp silmediysen şimdiye kadar bulabilirsin neden olmasın istersen 10 yıldır beklıyor olsun kullanmadık sonra zaman önemlimi sanki recovery programlarından getirebilirsin kanısındayım
-
akpinarli bunu yazdı:
-----------------------------dosya exe değilde resim olsaydı güzel bir program biliyordum. benim 3 yıllık resimlerimi bulmuştu ama exe olunca iş zor.
-----------------------------
Tam aradığım program adını yazı ver bi zahmet üstat, -
Nero'nun Rescueagent özelliği gördüğüm en başarılı proğramlardan birisi. Dosya çok büyük video değilse ne varsa söker. Ivırı zıvırı çok ama önemliyse dene.
