10 Dk'ya Elimden Çıkan - 3D
-
modelleme + kaplama + render = 10 dk :D

-
zaman ne kadar göreceli :) güzel olmuş
-
pek anlamam 3d den ama kitaplar ve gazete arasında uyuşmazlık gibi bişey var.
edit: gölgelendirmede bi sıkıntı var sanırım :)
-
Gharzvog bunu yazdı:
-----------------------------
pek anlamam 3d den ama kitaplar ve gazete arasında uyuşmazlık gibi bişey var.
-----------------------------
tam üstünde değil kitaplar :D gölgede olmadığı için açıkta kalmış :D -
güzel olmuş hocam
-
oha çok güzel ama 10 dakkada nasıl. 3d işinden anlamam programlarınıda bilmiyorumda ama ps ile aram vardır 10 dk da böle bişe garip .D
-
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
oha çok güzel ama 10 dakkada nasıl. 3d işinden anlamam programlarınıda bilmiyorumda ama ps ile aram vardır 10 dk da böle bişe garip .D
-----------------------------
istesem 5dk'da yapardım :D bendeki yetenek :D -
altta masa yok değilmi? fon + kitaplar + gazete ve yuvarlak metal var değil mi?
-
cinema4d bunu yazdı:
-----------------------------
Madcrazy bunu yazdı:
-----------------------------
oha çok güzel ama 10 dakkada nasıl. 3d işinden anlamam programlarınıda bilmiyorumda ama ps ile aram vardır 10 dk da böle bişe garip .D
-----------------------------
istesem 5dk'da yapardım :D bendeki yetenek :D
-----------------------------
Yetenek sizsiniz tahribatta birinci seçiyorum seni güzel olmuş müridim
Hani herkeze de böyle yorum yapmam :W -
10 dakkamı şakamısın lan :D
helal olsun ag
-
Gzx bunu yazdı:
-----------------------------
10 dakkamı şakamısın lan :D
helal olsun ag
-----------------------------
hedefim 5 yıl içinde dünyanın en iyisi olmak :D
diğer yorumlarada şimdi cevap vericem :D flood koruması var :D
