106 Gtı - Saxo Vts
-
sana bi 106 xs verelim tek kapi 130 beygir gucunde motor yuruyen aksam boya on numara araba benim eski arabalarimdan. istiyorsan freak@romantizma.com u ekle msn e araci sattigim arkadasla konusayim. oda bmw alacak cunku fiyati uygun sekle ayarlariz. arac manisa da 45 ea 106 kime sorarsan sor gosterirler anlatirlar :)
edit : arac 1.6 motor ama 2. viteste 100 115 arasi gormezse vites topuzuna otururum. :)
ayrica otomatik camlar perfomance egsoz hava filtresi aracin motor modifiyesi manisanin en iyi ustalari tarafindan yapildi. boyasini yeni yaptirdik ve on uzerinden 10 bir boya yapildi. koltuk dosemeleri sifir yapildi. celik jant genis taban ince yanak lastikler arac rengi koyu kirmizi. aracta denge cubugu vardir benim aracla girdigim virajlari gorsen bu araba nasil savrulmuyor dersin aractayken o viraja girsek salavat getirirsin:) kisacasi 10 numara bi arac eger aliciysan msn den goruselim.
-
Hocam
10.000 TL ye nden mazda lantis almayasın,106,206,saxo alayını kullandım.Ama bu mazdamdaki konfor,spor görünüş,çerçevesiz camlar.Yeri geldiğinde Aile arabası olur,yeri geldiğinde spor araba olur.Araştır derim.1800cc(!):D
-
ikiside işe yaramaz arkadaşım alcaksan honda civic hatcback kasaları var 98 falan onlara bak o paraya kralını alırsın bence!...
-
106 tek geçeerım :D
