

11 Eylül Fotoğrafları
-
sipidik bunu yazdı:
-----------------------------MinervaL tam aklımdan gecenleri yazmış vallaha.. ne kadar süper bi düzen..
keşke bidaha olsa bu olayın benzeri abd de..
-----------------------------gönül isterki hergün olsun:D
insanlar ölmesin sadece maddi zarar istiyorum amerikada :D
-
antivirus bunu yazdı:
-----------------------------benim merak ettiğim su resimlerde de görüldüğü gibi ucak binanın sol tarafina carpmis hani ortadan girse tamam diyecegim ama sol tarafa carpdigi halde nasil olduda bu kadar çökme oldu??,


-----------------------------Bu binalar tamamen çelik yapıydı
sadece sol taraftan girmeyle çökmesinin sebebide çeliğin dayanımını azaltan kimyasal maddeler
uçaklara kimyasal maddeler yüklenipde eylem gerçekleştirildi
günlerce haberlerde verilmişti..
-
iyi olmuş amk
-
Kendi apartmanlarını kendileri yakmıştır :|
-
şu ihtişama bak n kdr ürkütücü resimleri bile başımı döndürüyor :|
-
olaydan önce bunu haber alan mossad'ın binadaki yahudileri çıkarttığı söyleniyor.yani bence de kendileri yaptı bunu.
-
güzel konu ilk kez gördüm resimleri.biri de ıraka girmenin bahanesi demiş adamların kimseye bahane göstermelerine gerek yok?
-
arkadaşlar bildiğim kadarıyla ikiz kuleler havaya uçmadan önce yani ne kadar önce bilmiyorum yahudi bir vatandaş satın almış ve orayı yıkmayı planlıyomuş ki daha sonraki cıa de çalışan bir ajanda olayı cıa nın çok öncelerden bildiğini fakat bilerek engel olmadını söyleyip istifa etmişti bu binalar o kadar kolay yıkılmaz arkadaşlar bırakın siz kimyasal madde hikayesini ;) olayda dinamit kullanıldığı sabittir herkes bilir fakat resmi olarak bir terörist faliyettir keşke haftada bir havaya uçsa bi yer bununda videosunu çekseler perşembe günleri koysalar kurtlarvadisinden daha fazla rating yapar a.q :D:D:D
-
Allah hiçbi ülkenin başına vermesin böyle bişi..
-
konu açıcaktım bi aratayım dedim daha önce açılmış siz ne diyosunuz müridler varmıdır böyle bişi ?
http://www.facebook.com/video/video.php?v=210399542329093&oid=142040399165915&comments