12 Eylül'cülerin Akıl Almaz İşkenceleri
-
Niyet belli apaçık bende farkındayım bu yüzden hayır demek istiyorum ama aynı zamanda arada böyle bok bok maddeler de değişecek o yüzden evet demek istiorm aslına bakarsan aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık evet desen bu adamlar bütün her boku deiştirecekler dur diyecek bi güç olmayacak halk ana bunlar kötüymüş dese bile bi bok değişmeyecek...
-
alp bunu yazdı:
-----------------------------
tabi tayyeaap referanduma evet diyo ya seadog açar böyle konular :))
seadog 12 eylül'ü ne zaman öğrenmiş merak ettim :) tayyeeap amcası "12 eylülcüler kaka bak kaç kişiyi astılar ühü ühü" diyene kadar biliyo muymuş neler olduğunu 12 eylül'de :))
böyle wikipedia cümleleriyle koun açar ancak seadog.
hani hayal edin diye soyluuyorum.
bugun her şey tam ters olsaydı, tayyeaap referanduma hayır, darbecileri koruyalım deseydi. seadog'un açacağı konu başlığı belliydi.
"Neden 12 Eylül'ü bu kadar abartıyorlar", "12 Eylül gerekliydi" vs :))
12 eylül'ün 1 hafta öncesini araştır, o ülke çıkmazdan nasıl çıkardı fikir üret.
sonra gel konuşalım. merak ettim senin gibi "siyaset konusunda uzman olan"ların o ortamda yapacağı şeyi..
-----------------------------Hocam iyi güzel hoş yazmışsın da bir kaç noktayı atmamışsın ;
1- Ben kesinlikle
tayyeaap
desteklemiyorum. Bir CHP li bir MHP li veya başka bir partili ne kadar karşıysa
tayyeaap 'a
bende en az o kadar karşıyım.
2- Ben burada hiç bir şekilde siyasi bir fikri destekle amaçlı açmadım bu konuyu. Zaten yazıyı da okuduysan eğer öyle bir şey yoktur. Sadece o günlerde olan olayları birinci ağızdan anlatmış olan bir yazı.
3- Yazıyı internet'te haber ve yorum sitelerinde dolaşırken gördüm ve paylaştım burada amaç bilgi paylaşımı.4- Bu yazıda hiç bir şekilde benim veya başkasının siyasi görüşü yoktur.5- Seninle veya herhangi biriyle istediği siyasi konuyu istediği zaman istediği gibi tartışacak bilgim, fikrim yorumum var. Merak etme. Ben sağdan soldan duyduklarıyla konuşan biri değilim.
