folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilişim Güvenliği
linefolder 13 Haneli Şifreleme Algoritması



13 Haneli Şifreleme Algoritması

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    dwyerk:107v0rEL1XzwE
    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q  
    bunlarhangi şifreleme algoritması oluyor? AES diye düşündüm ama kırılmadı o şekilde.


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    Up.
    kimse bilmiyomu :|

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    hmm

    bunlar bi bakışta anlaşılıyo mu ki :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    SyspioniC bunu yazdı:
    -----------------------------

    hmm

    bunlar bi bakışta anlaşılıyo mu ki :D


    -----------------------------

    anlaşılıyodur. yani bilen anlıyodur. mutlaka wardır bi bilen. 

    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    multi üstün evliya zekasına sahipse yada şifreleme çok basitse mesela a = 1 ise gibi

    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    arkadaşım bu o kadar basit bi algoritma deil görünüşe göre 13 hane diyorsun ama 6 harf dönüşmüş demekki algoritma 2 li gruplarla düzenlemiş bunu ama araya bir yere de fazladan eklemiş şöyle düşün senin verdiklerinden yola çıkayım;

    dwyerk:107v0rEL1XzwE  burda en düz mantıgından düşünürsen çünkü birde karıştırmış olabilir, d=10 w=7v y=0r e=EL r=1X k=zw Sondaki E fasulye

    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q  aynı şekilde ama algoritmaya bağlı olarak üsttekiyle bağdaştır buckey ve dwyerk teki aynı harflerin algoritmaya göre değişimi sabitse y,e ve k harflerinin aynı düzene sahip olması gerek ancak fasülyemiz işi biraz karıştırıyor benden şimdilik bu kadar aklıma başka birşeyler gelirse eklerim....

     

    Edit: şimdi  farkettimsen direk algoritmayı istiyorsun olmaz ki böyle heyecan araştır çözmeye çalış altı üstü matematik......


    Çok sıkılıyom
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    arkadaşım bu o kadar basit bi algoritma deil görünüşe göre 13 hane diyorsun ama 6 harf dönüşmüş demekki algoritma 2 li gruplarla düzenlemiş bunu ama araya bir yere de fazladan eklemiş şöyle düşün senin verdiklerinden yola çıkayım;

    dwyerk:107v0rEL1XzwE  burda en düz mantıgından düşünürsen çünkü birde karıştırmış olabilir, d=10 w=7v y=0r e=EL r=1X k=zw Sondaki E fasulye

    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q  aynı şekilde ama algoritmaya bağlı olarak üsttekiyle bağdaştır buckey ve dwyerk teki aynı harflerin algoritmaya göre değişimi sabitse y,e ve k harflerinin aynı düzene sahip olması gerek ancak fasülyemiz işi biraz karıştırıyor benden şimdilik bu kadar aklıma başka birşeyler gelirse eklerim....

     

    Edit: şimdi  farkettimsen direk algoritmayı istiyorsun olmaz ki böyle heyecan araştır çözmeye çalış altı üstü matematik......


    -----------------------------


    arkadaşım sen çok zekisin. o dwyerk we Buckey kullanıcı adı. 2.si şifre. yani dwyerkin şifrelenmiş hali diil.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweetyVolty
    SweetyVolty's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2008
    Homo

    Saki + Vodka redbull + 18 saat otobüs yolculugu zekileştirebilio kusra bakma :D neyse nerde ne amaçla kullanıcaksın bunları, sabah ilk işim kafayı soğuk suya daldırmak olucak sonra bakıcam bunlara bi daha....

    edit: bişe sorucam nie iki kere yazdın tamam alıntı diyip enterlayınca kopyalıo ama silmek çok mu zor.... artı madem kullanıcı adını biliordun da niye verdin :P logaritma yeterli olurdu ha buyrun surdan login olun deneyin vs deseydin ewy ...


    Çok sıkılıyom
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    o 2 kere alıntı nasıl oldu bilmiom:S  direk kopyaladm kullanıcılarla beraber... bunlar paypal gibi bi sitedeki 2 kullanıcının şifreleri. siteyi wermiom malum kırarlar filan:D

    .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    dwyerk:107v0rEL1XzwE
    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q  
    bunlarhangi şifreleme algoritması oluyor? AES diye düşündüm ama kırılmadı o şekilde.


    -----------------------------

     

    dwyerk:107v0rEL1XzwE
    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q 

    iki tane ortak harf var.. şifrelenmiş halinde aşagıdaki kelimede Y harfi Q ile bitiyo yukarıda Q yok bu nasıl bi çelişki ilginç :|

    fake olmasın

    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    The-ExTaCy
    The-ExTaCy's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2007
    Erkek
    snnyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    The-ExTaCy bunu yazdı:
    -----------------------------

    dwyerk:107v0rEL1XzwE
    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q  
    bunlarhangi şifreleme algoritması oluyor? AES diye düşündüm ama kırılmadı o şekilde.


    -----------------------------

     

    dwyerk:107v0rEL1XzwE
    Buckey:86gFPfzEQ7k0Q 

    iki tane ortak harf var.. şifrelenmiş halinde aşagıdaki kelimede Y harfi Q ile bitiyo yukarıda Q yok bu nasıl bi çelişki ilginç :|

    fake olmasın
    -----------------------------

    hocam ilki kullanıcı adı. ikincisi şifrelenmiş bi şifresi. sistemlerde böyle olur  
    k.adı:şifre 

    .
Toplam Hit: 14542 Toplam Mesaj: 12