131 Ülkenin Ulusal Marşları
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------israilin marşı da var mı?
yoksa boşuna indirmeyelim :)
-----------------------------var :)
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------israilin marşı da var mı?
yoksa boşuna indirmeyelim :)
-----------------------------var :)
-----------------------------
süper. o zaman kesinlikle amerikan marşıda vardır. indireyim.... her kb sine kadar helal. saolasın... -
bi fransa yok :D onuda bulamadım.
-
yav bunda sadece melodileri var, şarkı sözleri yok :S
-
yav bunun sözlü olanı var mı ? :S:S:S:S
-
hoca sözlü olarak ta toplarım toplamasına da uzun sürer ve de 5+ part olarak paylaşmak zorunda kalırım :D
-
Thelordmax bunu yazdı:
-----------------------------
Codißody bunu yazdı:
-----------------------------Parça diye hitap etmek biraz argo kaçar. Milli Marşlar yada Ulusal Marşklar demek daha dogru olur.
-----------------------------
Rapide tıklayınca besmele ile indirdim iyi mi böyle?. Bırakın artık ince ayar muhabbetlerini yaw müzik parçası işte mp3 desek küfür ettin diyiceksin
-----------------------------Senın Yaptıgına ne demeli ? Herşey hakkettigi Degerle Sınıflandırılır. Adı üstünde Milli Marş Sen Bugun milli marşımızı bizim parça diye söyliyebilirmisin ? Söylersen Türklügünden şüphe ederim.
-
cold-m4 bunu yazdı:
-----------------------------israilin marşı da var mı?
yoksa boşuna indirmeyelim :)
-----------------------------Niye israil ? merak ettim :^)
-
Güzel Paylaşım sağol...
