1408 720P HF [İstek]
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
llan benim bilgisayar 480den fazlasını kaldırmıyor adam 1408 arıyor işebak
-----------------------------:)))
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
llan benim bilgisayar 480den fazlasını kaldırmıyor adam 1408 arıyor işebak
-----------------------------hocam 21 ' i falan iyi izlemişsindir sen o zaman
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
llan benim bilgisayar 480den fazlasını kaldırmıyor adam 1408 arıyor işebak
-----------------------------Yarıldım amk :D
-
127 saati de bu konudan sorayım... varmı link ?
-
dead_march bunu yazdı:
-----------------------------
llan benim bilgisayar 480den fazlasını kaldırmıyor adam 1408 arıyor işebak
-----------------------------
puhahaahhaahjjhadjhahjhhHhHHJSAASHJHSHAHJSBJHB CHXBCHASCHBHJBASHJBJHC
