146 Yeni Numara
-
arkadaşlar eskiden türk telekomun 146 numarası vardı oradan bağlanıyorum fakat şimdi o numaraya ne oldu değişti mi bulamadım internette de
-
O numara ne işe yaryordu?
-
Xsharez bunu yazdı:
-----------------------------
O numara ne işe yaryordu?
-----------------------------kendisi biraz gazuk olup her pc den girilebiliyordu eskiden arttık yok yeni tarifeler gelince fos oldu galiba
eskidendi eskiden su içerdik testiden :D
-
2003146 oldu bulana kadar bende işkence çekmiştim :)
-
kaç kuruş bunun saati
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------
kaç kuruş bunun saati
-----------------------------
ne kurusu ya kim bilir kac milyon geçiriyolar :)) -
zamanında şehir içi görüşme ücretiydi, şimdi nasıldır bilmem.
Toplam Hit: 2329 Toplam Mesaj: 7
