Üye Nautilus

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı Nautilus
Adı Soyadı Y E Y E
Yaş 29
ID 29833
Kayıt 01/Haz/07 09:54
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 6 saat 47 dakika 40 saniye önce online Online
Browser Mozilla/5.0 (Linux; Android 5.0.1; ALE-L21) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/77.0.3865.92 Mobile Safari/537.36
Login sayısı 5077
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 6200
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

KorkuT , BurakAk , NmC
Toplam 3 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
şizofren olabilirsiniz yardım alın!

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuSaçlar Seyrelmeye Başladı 793 15/Eyl/19 16:20
KonuBüyükbaş için GPS Tracker Arıyorum 744 17/Ağu/19 21:09
KonuPHP 5.4 ve altı hosting paketi arıyorum 365 28/Tem/19 10:55
KonuÜrün fotoğraf çekimi için arka fon 803 17/Haz/19 19:16
KonuBenzer Klipleri Nasıl Hazırlayabilirim 185 21/May/19 21:23
KonuDik Duruş Korsesi 207 02/Nis/19 09:50
KonuExcel'den HTML'e Form Doldurma 450 30/Mar/19 13:22
KonuBarcelona Deneyimi olanlar Arkadaşlar Bakabilirler mi? 523 05/Oca/19 07:59
KonuFreelance Çalışanlar Fatura Taleplerini Nasıl Çözüyorsunuz 1006 06/Kas/18 16:01
Konu19 Ay Garantili 4K Xbox One X + GTA5 + 230 Adet Lisanslı Oyun 955 22/Eki/18 08:34
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuSaçlar Seyrelmeye Başladı 793 15/Eyl/19 16:20
KonuOpel Astra J Tork Konventörlü Otomatik Aracın Şanzıman Yağı Hakkında 919 03/Eyl/19 00:48
KonuAskerde rütbe mi, yoksa makam mı üstün? 1532 29/Ağu/19 16:32
KonuBüyükbaş için GPS Tracker Arıyorum 744 17/Ağu/19 21:09
KonuDrone alırken nelere dikkat etmeli 253 17/Ağu/19 15:06
KonuCoca-Cola Zero bana ne yapıyor? 3243 06/Ağu/19 14:43
KonuHuawei Y5 2018 Yarın Bimde 879 Tl ye satılmaya başlanacak? Almaya değer mi? 709 01/Ağu/19 20:59
KonuSevincimi sizlerlede paylaşayım. MEZUN OLDUM. 1203 28/Haz/19 14:03
KonuSoyle bir oyun gelmedi dediginiz bir sey var mi ? 1960 27/Haz/19 16:51
KonuÜrün fotoğraf çekimi için arka fon 803 17/Haz/19 19:16

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih
Binary(İkili) Sistem ve Kullanımı Binary(İkili) Sistem ve Kullanımı Nautilus 6.02.2011

Üyelerin, Nautilus Hakkındaki Yorumları

MemberNote Pikacu 29/Temmuz/2010 Tarihinde:
Doğum Günün Kutlu Olsun...
MemberNote tarzan 02/Ekim/2009 Tarihinde:
lan :| nerdesin sen hadi bi abukluk yapda çık ortaya :)
MemberNote tarzan 08/Mayıs/2009 Tarihinde:
:D hocam yanlış mı :) "yapamam dersen yapamazsın, yaparım dersen en fazla daha çok bozarsın" :D ben böyle yaşıyorum :)
MemberNote CaNNi 08/Mart/2009 Tarihinde:
iyi bi mürid :W muhabbetlerinden delikanlı biriolduğu izlenimine vardım :|
MemberNote narkozMRT 29/Ekim/2008 Tarihinde:
tanıdım len seni hocam ;)
MemberNote SyspioniC 16/Ekim/2008 Tarihinde:
cebitte tam arkamdaydı biri yunus emre sen mısın filan diyodu. onun leo5 oldugunu bilseydim biodox nedir diye sorardım...
MemberNote anubisx 29/Temmuz/2008 Tarihinde:
doğum günü kutlu olsun kardeşimin. nice yıllara
MemberNote PriesTBT 13/Temmuz/2008 Tarihinde:
Bu mürit"in profilde bir esrarengizlik var çözemedim ama :| Profil resmindenmidir şehir bilgisindenmidir anlayamadım gitti :) Neyin nesisin sen :d
MemberNote kapil 01/Mayıs/2008 Tarihinde:
biricik dostum =)
MemberNote Swool 09/Şubat/2008 Tarihinde:
Taksim buluşmasında pek konuşma fırsatımız olmadı, sakin bir kişiliğe sahip. Camiide fotoğraf çektirip bloğuna koyan ilk mürid olma özelliğine sahip :)
MemberNote itfaiyeci 09/Şubat/2008 Tarihinde:
yakışıklı uşak :D
MemberNote rEfLeX 31/Ocak/2008 Tarihinde:
yoruma karşılık yorum :D iii bi kardeşimiz kensi biraz suskun dursada :D sevdim kendisini bana kral demiş kendisi padişah gibi birisi :P tamam baboş dayıdan sonra sen ol :P
MemberNote ShockMan 31/Ocak/2008 Tarihinde:
Kanaatimce Güzel bir insandır kendileri, Bu gece Gözüm Profiline takıldı nasıl olduysa, Pek iyi Gördüm. Konunun içine nasıl edilir başlıktaki diyalog da Kopardı beni o ayrı. :)
MemberNote kapil 22/Ekim/2007 Tarihinde:
naber len hıyar özledim olum seni kazan a.q artık şu üniversiteyi di mi ama hadi kib
MemberNote Durqrimast 15/Ekim/2007 Tarihinde:
sewdigim kisiliq msn de beni deli etsede daha hic engellemedim yoruum iste sanaa
MemberNote Tyler_Dayi 22/Eylül/2007 Tarihinde:
no comment...
MemberNote kotusirine 19/Eylül/2007 Tarihinde:
Kendisi profilime ilk yorum yapan kişi tanımıyorum ama iyi birine benziyo(:
MemberNote gfb_soldier 18/Eylül/2007 Tarihinde:
her topicin ilk 4 yorumundan birinde mutlaka bulabilirsiniz onu ! gazete bayiinizden ısrarla isteyiniz.bide hemşerim tokatlıdır .
MemberNote omer1984 13/Eylül/2007 Tarihinde:
ulan ne gevezesin yaw.. ama iiisin iiiii kardesimsin..
MemberNote lordvader89 05/Eylül/2007 Tarihinde:
şuan msn"De konustugum fakat tanımadıgım kişilik :D nese zamanla herşey :P
MemberNote yolbulucu 03/Eylül/2007 Tarihinde:
yazdığı haberlere yorum yapmam icin tehtit eden kendini encak 2.048 x 1.536 piksellik bir resme sığdırabilen , tuğrulba icin kötü planları olan mürid ....
MemberNote baron_27 03/Eylül/2007 Tarihinde:
espürüden anlayan bi delihanlı :D sevdim onu, o da beni sevdi, seviştik. bir konunun içine nasıl edilir. merak ediyorsanız tıklayın: http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=47251
MemberNote TorNaVida 26/Ağustos/2007 Tarihinde:
hp yana yalına arayan adam işi cıkınca paso beni engeller, :)
MemberNote lepusmorris 25/Ağustos/2007 Tarihinde:
mütevazi yardım sever bir kişilik. meraklıdır. iii birisidir. yeni tanışmamıza rağmen kanımın ısındığı insan. kankam:D:D
MemberNote kapil 24/Ağustos/2007 Tarihinde:
la bi muhabbet adamki sormayın bea akşama kdar muhabbet eidoz bıkmıoz müritle yeni tanıştıgımız halde kaliteli bi şahsiyet oldugunu belli etti bide hacca gidecez müritle beraber anlaştık heuheu :))
MemberNote HeYeT 24/Ağustos/2007 Tarihinde:
"müjde yağmur geliyor" topiciyle dikkatleri üstüne çeken adam. o bir fenomen o bir mürid o bir o bir...
yunus emre işte yaw severim kendisini hemfikrim benim :D
MemberNote tulu 21/Ağustos/2007 Tarihinde:
iyi uslu çocuktur kendisi :P photoshopcu ayni zamanda bana da ögretecek bakalim :P
MemberNote Stifler 21/Ağustos/2007 Tarihinde:
ilk olarak köpek ile yardımcı olmuştum sonraları diğer sorunlarına yardımcı olmaya çalıştığım ve akabinde olamadığım mürid. :)
MemberNote KorteX 21/Ağustos/2007 Tarihinde:
o yunusum bir kere.. :) adaşım benim :)
MemberNote anubisx 21/Ağustos/2007 Tarihinde:
Birçok zeka gerektiren konuya ilgisi bulunan tarikatın meraklı genci hayatını E=mc2 ilkesiyle bağdaşlaştırmış çok sevdiğim kardeşim bi müriddir:)
MemberNote retrem 12/Ağustos/2007 Tarihinde:
tanimadan icinde iyi bi kisilik oldugunu belli ettigim mütevazi bi insan :D