1.5 Km‘Lik Wireless Antenim
-
x3uqm4 bunu yazdı:
-----------------------------
Simdi bende Everest WL-0105 var çok düşük/düşük'de çekiyor hep. Şimdi senin dedigin gibi tencereli yaparsam daha iyimi cekecek? Baska bir adaptor almam gerekiyorsa uygun fiyatlida soyleyebilirsin :P
-----------------------------Anteni yaparsan internet hızında hatrı sayılır bir değişiklik olacagına eminim:D
-
NoktaliVirgul bunu yazdı:
-----------------------------
belediyeye de mi yaptın aynısından? :D
şaka bi yana belediye nasıl gönderiyor sana?
-----------------------------Belediyeye yaptıgım herhangi birşey yok sadece bina içi kullanıla kablosuz ağdan bağlanıyorum şifresi yok onun :D
-
Antenlerin (verici anten) için ışıma örüntüsü vardır yani antenin yayın yaptığı alan vardır bu alan içerisindeysen rahatlıkla en güzel şekilde veri alabilirsin.Eğer ışıma örüntüsünün kenarlarında yada patern dışındaysan yayin çekmen zordur.Alıcı ve verici antenlerın kazançları vardır veri alışverişi ile ilgili.Şuanda arkadaş alıcı antenin çapını büyüterek kazancını arttırıp veri çekiyor ayrıca eğer belediyedeki wireless modemin atış hattında ise arkadaş rahatlıkla çeker veriyi.Ama heryer için geçerli değildir bu olay.Arkadaş gibi anten yapıp heryerdeki yayınları alamazsın.Teoride olay budur.mesela rf ile veri göndermeye calısırken ben tencere kapagını kullanıyordum yada bakır bir levha.Verici antenden yayılan sinyal tencere kapagına carpıp yon degistirip başka tarafa yönlendirildi.
Alıcı için bu olay kolaylıkla yapılabilir ama verici modeme entegre edip mesafeyi uzatmak zordur.
-
Aynisindan bende yapicam :D
bedava internete ihtiyacim var :D
sen sitende daha ayrintili anlat, ben takilirsam sana pm ile ulasirim kardesim :D
-

Buda antenimi yapmadan önce tencere kapagıyla ilk denemelerim :D
-
buraqgo bunu yazdı:
-----------------------------

Buda antenimi yapmadan önce tencere kapagıyla ilk denemelerim :D
-----------------------------Hocam sen bu yöntemi ayrıntısıyla anlatan bi dokuman yaz. gerekirse videolu anlat resimli anlat çok büyük iyilik yapmıs olursun. :)
-
Bende bedava internet kullanıyorum.
Sen bu adaptore çok para harcamışsın ama hacı okadar etmez.
Onun yerine gidip,alfa 1 w alabilirdin.
Bunlar ilkel yöntemler ben şimdi cantenna ile çanak anteni birleştircem bakalm sonuçları yazarım.
-
ben şahidim :| girebiliyo ipnetör :|
-
konunun takibindeyim. peki okadar mesafeden internet hızında bir yavaslama oluyormu hoca ?
-
Realist bunu yazdı:
-----------------------------
Bende bedava internet kullanıyorum.
Sen bu adaptore çok para harcamışsın ama hacı okadar etmez.
Onun yerine gidip,alfa 1 w alabilirdin.
Bunlar ilkel yöntemler ben şimdi cantenna ile çanak anteni birleştircem bakalm sonuçları yazarım.
-----------------------------hocam bizde bildiğin çanak anten var taaa Kral Tv nin 1. lig maçlarını yayınladığı dönemde almıştık boşta duruyor. şimdi o anteni kullanmak için ne yapmak gerekiyor yazın bağda kullanmam gerek. yaklasık 1-1ç5 km uzaklığa ulasmam lazım ne gibi malzemeler alacaz adaptör neyin nesi baska malzemeye gerek varmı biri 0 dan anlatabilirmi wireless netten otlanmak için 1.15 km bu yöntemle ? çünki anca 50 lira bütcem var :D
