folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder 1.5 Km‘Lik Wireless Antenim



1.5 Km‘Lik Wireless Antenim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    x3uqm4 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Simdi bende Everest WL-0105 var çok düşük/düşük'de çekiyor hep. Şimdi senin dedigin gibi tencereli yaparsam daha iyimi cekecek? Baska bir adaptor almam gerekiyorsa uygun fiyatlida soyleyebilirsin :P


    -----------------------------

    Anteni yaparsan internet hızında hatrı sayılır bir değişiklik olacagına eminim:D


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    NoktaliVirgul bunu yazdı:
    -----------------------------

    belediyeye de mi yaptın aynısından? :D

    şaka bi yana belediye nasıl gönderiyor sana?


    -----------------------------

    Belediyeye yaptıgım herhangi birşey yok sadece bina içi kullanıla kablosuz ağdan bağlanıyorum şifresi yok onun :D


    arbeit macht frei
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Antenlerin (verici anten) için ışıma örüntüsü vardır yani antenin yayın yaptığı alan vardır bu alan içerisindeysen rahatlıkla en güzel şekilde veri alabilirsin.Eğer ışıma örüntüsünün kenarlarında yada patern dışındaysan yayin çekmen zordur.Alıcı ve verici antenlerın kazançları vardır veri alışverişi ile ilgili.Şuanda arkadaş alıcı antenin çapını büyüterek kazancını arttırıp veri çekiyor ayrıca eğer belediyedeki wireless modemin atış hattında ise arkadaş rahatlıkla çeker veriyi.Ama heryer için geçerli değildir bu olay.Arkadaş gibi anten yapıp heryerdeki yayınları alamazsın.Teoride olay budur.mesela rf ile veri göndermeye calısırken ben tencere kapagını kullanıyordum yada bakır bir levha.Verici antenden yayılan sinyal tencere kapagına carpıp yon degistirip başka tarafa yönlendirildi.

    Alıcı için bu olay kolaylıkla yapılabilir ama verici modeme entegre edip mesafeyi uzatmak zordur.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Aynisindan bende yapicam :D

    bedava internete ihtiyacim var :D

    sen sitende daha ayrintili anlat, ben takilirsam sana pm ile ulasirim kardesim :D


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    Buda antenimi yapmadan önce tencere kapagıyla ilk denemelerim :D


    arbeit macht frei
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    buraqgo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Buda antenimi yapmadan önce tencere kapagıyla ilk denemelerim :D


    -----------------------------

     

    Hocam sen bu yöntemi ayrıntısıyla anlatan bi dokuman yaz. gerekirse videolu anlat resimli anlat çok büyük iyilik yapmıs olursun. :)


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    Bende bedava internet kullanıyorum.

    Sen bu adaptore çok para harcamışsın ama hacı okadar etmez.

    Onun yerine gidip,alfa 1 w alabilirdin.

    Bunlar ilkel yöntemler ben şimdi cantenna ile çanak anteni birleştircem bakalm sonuçları yazarım.


    ..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ben şahidim :| girebiliyo ipnetör :|


    ...said addicted.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    konunun takibindeyim. peki okadar mesafeden internet hızında bir yavaslama oluyormu hoca ?


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    Realist bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bedava internet kullanıyorum.

    Sen bu adaptore çok para harcamışsın ama hacı okadar etmez.

    Onun yerine gidip,alfa 1 w alabilirdin.

    Bunlar ilkel yöntemler ben şimdi cantenna ile çanak anteni birleştircem bakalm sonuçları yazarım.


    -----------------------------

    hocam bizde bildiğin çanak anten var taaa Kral Tv nin 1. lig maçlarını yayınladığı dönemde almıştık boşta duruyor. şimdi o anteni kullanmak için ne yapmak gerekiyor yazın bağda kullanmam gerek. yaklasık 1-1ç5 km uzaklığa ulasmam lazım  ne gibi malzemeler alacaz adaptör neyin nesi baska malzemeye gerek varmı biri 0 dan anlatabilirmi wireless netten otlanmak için 1.15 km bu yöntemle ?  çünki anca 50 lira bütcem var :D


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
Toplam Hit: 17753 Toplam Mesaj: 67