1500-2000 YTL Kral Laptop
-
hocam bende 1600 ytl alıcaktım laptop.. ama 2 ay sonra 2250 ytl iyi bişi almayı dusunuyorum... ve bunun ıcın dell xps 1530 serisini alıcam :) tavsiye ederim.. alacagım laptopda ram 2 gb olarak gelıyo 2de ben koyıcam.. ekran kartı zaten ucuk :) Hoca Sana 4 Marka Önericem... ( Dell,Sony,Packed Bell ) Bu 3 ü.. Amerikan Malı.. EN Bbabalıdır. Toshibada Güzeldir.. Ama hp falan alma hayanın yanlısını yaaparsın habrin olsun :) kendımden bılıyorum:D
-
kartalkethuda hoca keşge amd almasaydın bea... benım aldıgım hpdede aynı ıslemcı mevcuttu :) çok fazla tavsiye edilmiyor laptoplarda amd.. intel falan alsaydın.( hayırlı olsun bu arada..
-
hoaca ben haftaya alacam hepsiburada.com dan arkadaş almış 1 gb ram hediye ayrıca
çok kullanışlı ve ucuz..ahanda ürün 15 haziranda kampanya bitiyo hea :))
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd71539 -
daha önce benzer konularda cvp yazdım ama tekrar yazayım Sony ve Asus'un her modeli ve Casper ın Nirvana'sı güzeldir.Sen ihtiyaç duyduğun özelliklere göre aralarından birini seç
-
acer aspire 8920g
bu model süper :) 2500$ + KDV ama değer :D
-----------------------------------------------------
Intel core 2 duo t8300, 2.4 ghz, 3mb L2 cache, 800 mhz fsb, 45 nm penryn işlemci
3gb ram
320 gb sata hard disk
Parlak 18,4" Full HD 1920x1080 çözünürlük, 16:9 en boy oranına sahip lcd ekran
Nvidia geforce 9500m gs ekran kartı
Dvd yazıcı ya da Blu-ray disk sürücü
Gelişmiş dolby home theater ses, beş dahili hoparlör ve bir acer Tuba cinebass güçlendirici
Webcam
Kart okuyucuvs vs işte :D
-
f1kr3t :) ehehehe hoca bu makınaya pil mi dayanır ya:D:D ama dell xps 1530 bizim arkadasta :D 3 dvd izliyor :) otobuste 6 saat falan gidiyor...)
-
sony vaio
hp pavillion
toshiba a300
serilerinden şaşma.sony diğerlerinden ağar basar.çünkü blue ray'in üreticileri oldukları için 400 ytllik blue ray okuyucularıda koyuyorlar.ayrıca lcdnin görüntü kaliteside 10 numara
-
Triumph hoca oraya hp pavilion yazmasaydın:D daha öncede söylemıstım.. çok b*ktan bır makına olamaz bu kadar .. 1 ay kullandım.. ggeri iade ettim:D cd secmeler.. hdd den sınek sesi gelmesi :D peff: ( Sony,Dell,Packed Bell,Toshiba ) bunların üzerine.. Laptopmu var yaw:D
-
hacı-cım o kadar paramız yok ki :(
