1500-2000 YTL Kral Laptop

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    hocam bende 1600 ytl alıcaktım laptop.. ama 2 ay sonra 2250 ytl iyi bişi almayı dusunuyorum... ve bunun ıcın dell xps 1530 serisini alıcam :) tavsiye ederim.. alacagım laptopda ram 2 gb olarak gelıyo 2de ben koyıcam.. ekran kartı zaten ucuk :) Hoca Sana 4 Marka Önericem... ( Dell,Sony,Packed Bell ) Bu 3 ü.. Amerikan Malı.. EN Bbabalıdır. Toshibada Güzeldir.. Ama hp falan alma hayanın yanlısını yaaparsın habrin olsun :) kendımden bılıyorum:D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    kartalkethuda hoca keşge amd almasaydın bea... benım aldıgım hpdede aynı ıslemcı mevcuttu :) çok fazla tavsiye edilmiyor laptoplarda amd.. intel falan alsaydın.( hayırlı olsun bu arada..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hoaca ben haftaya alacam hepsiburada.com dan arkadaş almış 1 gb ram hediye ayrıca
    çok kullanışlı ve ucuz..

    ahanda ürün 15 haziranda kampanya bitiyo hea :))
    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=98&productid=bd71539


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Geenmeboo
    Geenmeboo's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek
    daha önce benzer konularda cvp yazdım ama tekrar yazayım Sony ve Asus'un her modeli ve Casper ın Nirvana'sı güzeldir.Sen ihtiyaç duyduğun özelliklere göre aralarından birini seç

    NEDEN? (soru olarak)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    acer aspire 8920g

    bu model süper :) 2500$ + KDV ama değer :D

    -----------------------------------------------------

    Intel core 2 duo t8300, 2.4 ghz, 3mb L2 cache, 800 mhz fsb, 45 nm penryn işlemci
    3gb ram
    320 gb sata hard disk
    Parlak 18,4" Full HD 1920x1080 çözünürlük, 16:9 en boy oranına sahip lcd ekran
    Nvidia geforce 9500m gs ekran kartı
    Dvd yazıcı ya da Blu-ray disk sürücü
    Gelişmiş dolby home theater ses, beş dahili hoparlör ve bir acer Tuba cinebass güçlendirici
    Webcam
    Kart okuyucu

     

    vs vs işte :D 


    screw you guys! i"m goin" hoooome!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    f1kr3t :) ehehehe hoca bu makınaya pil mi dayanır ya:D:D ama dell xps 1530 bizim arkadasta :D 3 dvd izliyor :) otobuste 6 saat falan gidiyor...)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    sony vaio

    hp pavillion

    toshiba a300

    serilerinden şaşma.sony diğerlerinden ağar basar.çünkü blue ray'in üreticileri oldukları için 400 ytllik blue ray okuyucularıda koyuyorlar.ayrıca lcdnin görüntü kaliteside 10 numara 

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Triumph hoca oraya hp pavilion yazmasaydın:D daha öncede söylemıstım.. çok b*ktan bır makına olamaz bu kadar .. 1 ay kullandım.. ggeri iade ettim:D cd secmeler.. hdd den sınek sesi gelmesi :D peff: ( Sony,Dell,Packed Bell,Toshiba ) bunların üzerine.. Laptopmu var yaw:D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gizli-kod
    gizli-kod's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2008
    Erkek

    hacı-cım o kadar paramız yok ki :(


    no sex no hayat
Toplam Hit: 2513 Toplam Mesaj: 20