1500 TL Laptop Öneri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7714714
    7714714's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    i.neler işletim sisteminide kakıtıyor valla

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    Hocam modellerini bilmesemde tam o fiyatlarda 2 arkadaşa pc aldık bi tanesi lenovo bi tanesi asus. Lenovo aldıgmız ev arkadasım. i5 işlemci 500gb hdd 1gb ekrn kartı 4 gb ram. Klasik özellkleri. Lenovo daha cok hoşuma gitti. He bi de internet alışverişi yerine bi bilgisayarcılara ugrarsan, bimeks,teknosa gibi yerlere değil de bilgisayar satan dukkanlara freedos bulabilrsin diye umuyorum. Hem işletim sistemine para vermezsin hemde esnafın işi gorulmus olur.

    Edit: hocam 2si arasında bi kaç fark gördüm onları da yazayım bi fikir olsun. Lenovonun sesi daha güzel ve güçlü cıkıyor sanki. Ele alınca biraz daha saglam gibi duruyor. Asus biraz daha kaypak gibi geldi tuşları filan. Asusunda bataryası daha iyi gidiyor diye duydum ama pek fark etcegini sanmıyorum.

    @Caliber: Hocam freedos olarak işletim sistemi olmadan satılıyor makineler ama bu teknomarketlerde yok malesef.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirri
    sirri's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    ha bu arada aklıma geldi windows kurulu olanını alma 100 tl kar edersin el bi wiv7 dvd si kendin kur hemde professionel :) bide crackladı mı tamam dır :)

    -----------------------------

     

    O nasıl olacak ki?


    -----------------------------

     

    yani laptopun içinde sistem kurulu olmayacak aldıgında win yada linux yada pardus kuracaksın o senin kanaatin ama sistemi gidip kazıkcı bi bilgisayarcıya yükletirsen aynı hesaba gelir sana kendin yapacaksın ki kar edesin (:

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7714714
    7714714's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    sorun çıkarınca servis anlamında sıkıntı çıkarmayacak bir şeyde aradığım için casper ı eledim.lenova nasıl peki servis ağı nasıl

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Frank
    Frank's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2009
    Erkek

    7714714 bunu yazdı:
    -----------------------------

    sorun çıkarınca servis anlamında sıkıntı çıkarmayacak bir şeyde aradığım için casper ı eledim.lenova nasıl peki servis ağı nasıl


    -----------------------------
    Hocam casperi elemeyi bırak düşünmen hata. Lenovo'nun servis ağı en iyiler arasındadır. Önceleri daha çok kurumsal pc üretirdi dolayısıyla baya sağlam yapıyor. Eski adı ibm şimdi lenovo. ilk uzaya gonderilen pcler de bunlardan diyorlar dogruysa. Yani kolay kolay bozulmuyor donanım olarak, tabi elektronik alet yinede olur mu olur :) He bu arada su klavyeye filan su dokuldugunde su gecirmiyor bi kanaldan dışarı atıyor. Örnek 2 video vereyim reklam niteliginde

    http://www.vidivodo.com/215918/buyukanne-garantili-laptop
    http://www.vidivodo.com/370292/dunyanin-en-saglam-laptopu

    Performans olarakta güzeller. Aynı özelliklerde toshibalardan aşagı yukarı 500-700 lira ucuzlardı en son baktıgımda. Bide kampanyaya denk getirirsen deme keyfine.


    Tüm sıkıntı ve üzüntülerin kaynağında iradenin arzuları vardır; çünkü tatmin edilmemiş bir arzu bizi özlemle dolu olarak bırakır, tatmin edilen bir arzunun yerine bir yenisi alıncaya kadar da can sıkıntısı yaşarız.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7714714
    7714714's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    lenovanın böyleolduğunu bilmiyordum vay be

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rbtx
    rbtx's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2002
    Erkek

    www.notebookcheck-tr.com

    Notebook almadan once bakin derim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    Caliber bunu yazdı:
    -----------------------------

    sirri bunu yazdı:
    -----------------------------

    ha bu arada aklıma geldi windows kurulu olanını alma 100 tl kar edersin el bi wiv7 dvd si kendin kur hemde professionel :) bide crackladı mı tamam dır :)

    -----------------------------

     

    O nasıl olacak ki?


    -----------------------------

     

     

    yani laptopun içinde sistem kurulu olmayacak aldıgında win yada linux yada pardus kuracaksın o senin kanaatin ama sistemi gidip kazıkcı bi bilgisayarcıya yükletirsen aynı hesaba gelir sana kendin yapacaksın ki kar edesin (:


    -----------------------------

    O kadarını biliyorum da :) işte o sistemsiz bilgisayarı nasıl temin edeceğiz. 


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
Toplam Hit: 3577 Toplam Mesaj: 19