folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder %160 Vergi Nedir Böyle



%160 Vergi Nedir Böyle

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek

    Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı  "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.

    Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim. 

    %160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.

    Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.

     

    myblackworldweb tarafından 25/Oca/17 16:37 tarihinde düzenlenmiştir

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı

    Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı  "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.

    Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim. 

    %160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.

    Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.

     

    verginin adını buldum hacı:

    rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    RETRET bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı

    Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı  "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.

    Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim. 

    %160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.

    Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.

     

    verginin adını buldum hacı:

    rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.

    bir daha bilgisayar başında yemek yemeyeceğim.


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=kF41TVWd-xo

     

    samaccc tarafından 25/Oca/17 16:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Minimalist Değilim, Tembelim ( Artık yazmanın anlamı yok, açık hedef oluyoruz. Konuşarak, yazarak, kumda siyasetçilik oynayarak yapılabilecek şeyler bitti.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı

    Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı  "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.

    Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim. 

    %160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.

    Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.

     

    verginin adını buldum hacı:

    rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.

    bir daha bilgisayar başında yemek yemeyeceğim.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    hocam aracı almayı mı düşünüyordun ? 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    myblackworldweb bunu yazdı
    RETRET bunu yazdı
    myblackworldweb bunu yazdı

    Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı  "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.

    Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim. 

    %160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.

    Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.

     

    verginin adını buldum hacı:

    rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.

    bir daha bilgisayar başında yemek yemeyeceğim.

    Bereket rectalin ne olduğunu son anda fark ettimde tıklamadım :(


    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trooper
    trooper's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    günaydın müridim : ötv hiçbir zaman %18-20 olmadı :D


    ZzZzZzZ...!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OttomanSlap
    OttomanSlap's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    hiç birimiz de çıkıp bişey diyemiyoruz

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    myblackworldweb
    myblackworldweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2008
    Erkek
    trooper bunu yazdı

    günaydın müridim : ötv hiçbir zaman %18-20 olmadı :D

    hocam simdi yeni bir duzenleme geldi belirli araclar bundan etkilendi sadece. bu da etkilenen araclardan.. vay ya bir arac alacagim alacagim fiyata tr disinda 3 tane aliniyor


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roark
    Roark's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ağustos/2011
    Erkek

    Hocam yukarı da sormuştum , vergi oranına mı şaşırdın yoksa kendine mi alacaksın diye 

    Son mesajda kendine alacağını anlayınca alma demek icin tekrar yazıyorum. 

    Bugün bir araba aldığın da aslında 2-3 tane alıyorsun. 1 tanesi kendine 2 tanesi de vergiye.

    15-20k olan bir Opel bile galeri de 60k ya satılıyor.

    Bayide ki satış elemanı bile abi bu tr ye geliş fiyatı , 2 araba parası vergi var diyor. 

    Hatta mercedes ile ileri geri olmuştu Mercedes yetkilileri " bizden çok tr devleti kazanıyor " mesajli konuşma yapmışti haklı olarak. 

    Fabrikamiz yok , iscimiz yok, hammaddemiz yok , elektrik gideri yok ve en önemlisi bunlara yapılan masraf yok ama  uretenleri aptal yerine koyup hiç giderimiz olmadan arabadan " üreten " firmadan daha çok para kazanıyoruz. Kısa vade ya da para odaklı sistem de evet ama üretemeyen devletler , sıkıntı çekmeye mahkumdur.

    * yabancı sevgisi yüzünden yazmadım , haksızlık yüzünden  ve uretimin kacilinmaz bir faaliyet olduğunu belirtmek için yazdım . :) Yanlış anlaşılmasın * 

    O yüzden nacizane tavsiyem , sıfır araba alınacaksa hp ve motor bakımından ufak , teneke , ya da opsiyonsuz olan modellere odaklanmamiz isteniliyor. Mesela geçen bir tanıdık hiçbir özelliği olmayan o bahsettiğim opeli aldı ve benzinli , hiçbir özelliği yok boş model yani 55k verdi. 

    Demek istediğim sıfır alınacaksa o tarz bakılmalı 

    50-60k 

    100k ustu için , sıfırı kesinlikle tavsiye etmiyorum 100k ve ustu için , 1-2-3-4... yaşında 50k (km) geçmemek şartı ile ikinci el tavsiyemdir büyük kar elde edersiniz. 

    Dizel araç için max 50k (km)

    Benzinli araç için korkmayın 

    Alacağınız (2.el) olursa arabayı muhakkak yetkili serviste bilgisayar taraması ve ufaktan sökülüp sıkıntı kaza bela varmı baktirin 

    Polis/ozel sigorta kaza , pert araştırması yapın 

    Temiz araba kendini belli eder zaten. :) 

    Şimdiden hayırlı uğurlu olsun 

     

    Roark tarafından 26/Oca/17 01:51 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3260 Toplam Mesaj: 15
%160 ötv