%160 Vergi Nedir Böyle
-
Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.
Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim.
%160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.
Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.
myblackworldweb tarafından 25/Oca/17 16:37 tarihinde düzenlenmiştir -
myblackworldweb bunu yazdı
Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.
Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim.
%160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.
Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.
verginin adını buldum hacı:
rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.
-
RETRET bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdı
Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.
Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim.
%160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.
Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.
verginin adını buldum hacı:
rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.
bir daha bilgisayar başında yemek yemeyeceğim.
-
https://www.youtube.com/watch?v=kF41TVWd-xo
samaccc tarafından 25/Oca/17 16:53 tarihinde düzenlenmiştir -
myblackworldweb bunu yazdıRETRET bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdı
Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.
Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim.
%160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.
Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.
verginin adını buldum hacı:
rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.
bir daha bilgisayar başında yemek yemeyeceğim.

-
hocam aracı almayı mı düşünüyordun ?
-
myblackworldweb bunu yazdıRETRET bunu yazdımyblackworldweb bunu yazdı
Arkadaşlar bir arabaya bakıyorum Lexus LS600hL Shimamoku Hibrit 4,969 Liste Fiyatı "107.099 €uro " ek olarak %4 iskonto yaptırabiliyorum.
Bu araç için iyi fiyat diye düşünürken bunun ötv si kaç para ki dedim.
%160 ötv ile 328.580 €uro + 12.593 ₺ oluyor.
Aklım mantığım almıyor. Hani % 18 i 20 ötv geçirmelerine alıştık ta yüzde 160 nedir gözünü seveyim.
verginin adını buldum hacı:
rectal prolapsus vergisiymiş adı, imajlarda arat direk bakanın resmi çıkıyor.
bir daha bilgisayar başında yemek yemeyeceğim.
Bereket rectalin ne olduğunu son anda fark ettimde tıklamadım :(
-
günaydın müridim : ötv hiçbir zaman %18-20 olmadı :D
-
hiç birimiz de çıkıp bişey diyemiyoruz
-
trooper bunu yazdı
günaydın müridim : ötv hiçbir zaman %18-20 olmadı :D
hocam simdi yeni bir duzenleme geldi belirli araclar bundan etkilendi sadece. bu da etkilenen araclardan.. vay ya bir arac alacagim alacagim fiyata tr disinda 3 tane aliniyor
-
Hocam yukarı da sormuştum , vergi oranına mı şaşırdın yoksa kendine mi alacaksın diye
Son mesajda kendine alacağını anlayınca alma demek icin tekrar yazıyorum.
Bugün bir araba aldığın da aslında 2-3 tane alıyorsun. 1 tanesi kendine 2 tanesi de vergiye.
15-20k olan bir Opel bile galeri de 60k ya satılıyor.
Bayide ki satış elemanı bile abi bu tr ye geliş fiyatı , 2 araba parası vergi var diyor.
Hatta mercedes ile ileri geri olmuştu Mercedes yetkilileri " bizden çok tr devleti kazanıyor " mesajli konuşma yapmışti haklı olarak.
Fabrikamiz yok , iscimiz yok, hammaddemiz yok , elektrik gideri yok ve en önemlisi bunlara yapılan masraf yok ama uretenleri aptal yerine koyup hiç giderimiz olmadan arabadan " üreten " firmadan daha çok para kazanıyoruz. Kısa vade ya da para odaklı sistem de evet ama üretemeyen devletler , sıkıntı çekmeye mahkumdur.
* yabancı sevgisi yüzünden yazmadım , haksızlık yüzünden ve uretimin kacilinmaz bir faaliyet olduğunu belirtmek için yazdım . :) Yanlış anlaşılmasın *
O yüzden nacizane tavsiyem , sıfır araba alınacaksa hp ve motor bakımından ufak , teneke , ya da opsiyonsuz olan modellere odaklanmamiz isteniliyor. Mesela geçen bir tanıdık hiçbir özelliği olmayan o bahsettiğim opeli aldı ve benzinli , hiçbir özelliği yok boş model yani 55k verdi.
Demek istediğim sıfır alınacaksa o tarz bakılmalı
50-60k
100k ustu için , sıfırı kesinlikle tavsiye etmiyorum 100k ve ustu için , 1-2-3-4... yaşında 50k (km) geçmemek şartı ile ikinci el tavsiyemdir büyük kar elde edersiniz.
Dizel araç için max 50k (km)
Benzinli araç için korkmayın
Alacağınız (2.el) olursa arabayı muhakkak yetkili serviste bilgisayar taraması ve ufaktan sökülüp sıkıntı kaza bela varmı baktirin
Polis/ozel sigorta kaza , pert araştırması yapın
Temiz araba kendini belli eder zaten. :)
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun
Roark tarafından 26/Oca/17 01:51 tarihinde düzenlenmiştir
