folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder 17 Çeşit Ehliyet Geliyor. !



17 Çeşit Ehliyet Geliyor. !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Foxxxxxx
    Foxxxxxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2007
    Erkek

    yayayı ezmek degil maksat yaya dedigin biraz düşünceli olur lap diye arabanın önüne atlamaz yavaş gider giden arabanın önüne durur artislenir trip atar bu yayaı ezmeyecek olan varsa helal olsun 

    ikinci konu 15 saniyelik ışıklarda adam kalkıp dönünceye kadar 4 araçmı gecer yav gelde delirme sıra dolmuş bir sonraki yeşil 70 saniye sonra yapılsın yarışlara sokulsun pistlerde test edilsin arazi koşullarına yogun kar tipi yagmur gibi şartlarda deneyip öyle versinler ehliyeti araşların çogunlugundan degil trafigin kitlenmesi bu tür insanların yüzünden


    Babamı namaz kılmış, dua ederken görünce Benim için de dua et deyiveriyorum Ve babamın cevabıyla sarsılıyorum Kendisi nerede, derse, ne diyeyim?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek
    Foxxxxxx bunu yazdı

    yayayı ezmek degil maksat yaya dedigin biraz düşünceli olur lap diye arabanın önüne atlamaz yavaş gider giden arabanın önüne durur artislenir trip atar bu yayaı ezmeyecek olan varsa helal olsun 

    ikinci konu 15 saniyelik ışıklarda adam kalkıp dönünceye kadar 4 araçmı gecer yav gelde delirme sıra dolmuş bir sonraki yeşil 70 saniye sonra yapılsın yarışlara sokulsun pistlerde test edilsin arazi koşullarına yogun kar tipi yagmur gibi şartlarda deneyip öyle versinler ehliyeti araşların çogunlugundan degil trafigin kitlenmesi bu tür insanların yüzünden

    Yayanın o hareketi, yayayı ezmeyi meşru hale mi getiriyor? Işıklardan geçiyorum, araçla aramda yüzlerce metre mesafe var. Benim geçtiğimi görüp gazı kökleyen, üzerime süren adam haklı mı sence? Kaç kişiyle karşılaştım, yaya şeridinin üzerine kadar sürüyor kırmızıda hem geçişi zorlaştırıyor hem de belki kazara geçipte beklemem diye umutlanıyor. Geçen bir taksi az kalsın beni ezip geçiyordu yaya yeşil yanarken geçtiğim halde. Öndeki adama laf yetiştireceğim derken bir dakika çekil diye bir de el hareketi yapıyor, kırmızıdan geçiyor, hayatımı tehlikeye atıyor. Uyanık olmasam, dalgın olsam şu an hastanede olacaktım. Böylesiyle 1-2 değil çok defa karşılaştım. Bunlar standart ortalama bir sürücünün yaptığı hareketler. Sen bu adama gereken disiplini vermez de sadece notuna göre şöför ehliyeti verirsen olacak olan budur. Mesela ben şu an araba kullanmayı hiç mi hiç bilmiyorum. Kursun birisinden kitap alıp ezberlesem, birkaç teknik öğrensem, vitesi, kaldırmayı vs. öğrensem ve arabası olan birisi ile uygulasam emin ol o sınavdan sorunsuz şekilde geçer ehliyetimi alırım. Hem de bir defa bile araba kullanmamama rağmen. Bir tek ben böyle düşünmüyorum pek çok ehliyet sahibi o belgeyi böyle alıyor. Alanları görmesem böyle emin konuşmam.

    Ama dediğin de doğru. Bazı yayalar işin suyunu çıkartıyor. Hem yayaya hem de şöföre güzel bir eğitim verilmesi lazım. Okulda 1 sene gösterilen trafik dersiyle bu işler olmaz. Müfradatın bir parçası haline getireceksin.

    Austen tarafından 29/Eki/14 21:48 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    frq23
    frq23's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2010
    Erkek

    Şu an italyadayım ilk defa yurt dışında çıktım gördüğüm kadarıyla bizi Avrupa birliğine almazlar yani alsalar yazık olur bu gelişmiş ülkelere bizden buralara olacak herhangi bir göç bozar buraları. Adamların dilencileri bile görgülü lan


    YalnızAdam
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek
    frq23 bunu yazdı

    Şu an italyadayım ilk defa yurt dışında çıktım gördüğüm kadarıyla bizi Avrupa birliğine almazlar yani alsalar yazık olur bu gelişmiş ülkelere bizden buralara olacak herhangi bir göç bozar buraları. Adamların dilencileri bile görgülü lan

    arkadas millet resmen ulkeden tiksinir oldu. bu ne gurur kirici bir gercektir :)


    All I need is a possibility.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    abi tutturmuşunuz avrupa ülkeleri şöyle böyle. dilencisi görgülü olsa ne olacak hacım adam akşam eve gidim kendi anasını sikiyo lan :QWEWRG

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Ben iyiden iyiye nüfus politikası olarak algılamaya başladım her şeyi ha! Ulan zorla göç ettirecekler bizi bu diyarlardan. Öyle bi' siktirolup gidecez ki buralardan biz bile tiksincez kendimiz o derece.


    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Hayatımda ıkıncı kez şoför koltuguna oturdugumda sınavdaydım ve gectım ehlıyetım var araba surmekten zerre anlamam heycan yaparım yola cıkmıs geyık gıbı olurum tahmınıme gore, benım gıbı adamın bıle ehlıyetı var bencede böyle bırsey getırsınler mılletı ezer gecerım yanı trafıge cıksam :)


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    Bosluk bunu yazdı

    Hayatımda ıkıncı kez şoför koltuguna oturdugumda sınavdaydım ve gectım ehlıyetım var araba surmekten zerre anlamam heycan yaparım yola cıkmıs geyık gıbı olurum tahmınıme gore, benım gıbı adamın bıle ehlıyetı var bencede böyle bırsey getırsınler mılletı ezer gecerım yanı trafıge cıksam :)

    Hocam,

     

    Sana ehliyet verenin a.k  :)


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JahR
    JahR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2013
    Erkek
    joe_black bunu yazdı

    abi tutturmuşunuz avrupa ülkeleri şöyle böyle. dilencisi görgülü olsa ne olacak hacım adam akşam eve gidim kendi anasını sikiyo lan :QWEWRG

    Bu ve benzeri olaylar vs....)


    beyin derki; ya beni kullan, ya da kafana sık ulan!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gizem
    sLeymN
    sLeymN's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    JahR bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı

    abi tutturmuşunuz avrupa ülkeleri şöyle böyle. dilencisi görgülü olsa ne olacak hacım adam akşam eve gidim kendi anasını sikiyo lan :QWEWRG

    Bu ve benzeri olaylar vs....)

    bunun birde erkek kardeşine tecavüz edeni var :D bulamadım onu bulsaydım koyacaktım :D 


    Cehennemin dibine kadar yolum var daha.. || Nasılsa her yalnız kendine sürgündür Asmera unutma.
Toplam Hit: 3993 Toplam Mesaj: 31