17 Çeşit Ehliyet Geliyor. !
-
yayayı ezmek degil maksat yaya dedigin biraz düşünceli olur lap diye arabanın önüne atlamaz yavaş gider giden arabanın önüne durur artislenir trip atar bu yayaı ezmeyecek olan varsa helal olsun
ikinci konu 15 saniyelik ışıklarda adam kalkıp dönünceye kadar 4 araçmı gecer yav gelde delirme sıra dolmuş bir sonraki yeşil 70 saniye sonra yapılsın yarışlara sokulsun pistlerde test edilsin arazi koşullarına yogun kar tipi yagmur gibi şartlarda deneyip öyle versinler ehliyeti araşların çogunlugundan degil trafigin kitlenmesi bu tür insanların yüzünden
-
Foxxxxxx bunu yazdı
yayayı ezmek degil maksat yaya dedigin biraz düşünceli olur lap diye arabanın önüne atlamaz yavaş gider giden arabanın önüne durur artislenir trip atar bu yayaı ezmeyecek olan varsa helal olsun
ikinci konu 15 saniyelik ışıklarda adam kalkıp dönünceye kadar 4 araçmı gecer yav gelde delirme sıra dolmuş bir sonraki yeşil 70 saniye sonra yapılsın yarışlara sokulsun pistlerde test edilsin arazi koşullarına yogun kar tipi yagmur gibi şartlarda deneyip öyle versinler ehliyeti araşların çogunlugundan degil trafigin kitlenmesi bu tür insanların yüzünden
Yayanın o hareketi, yayayı ezmeyi meşru hale mi getiriyor? Işıklardan geçiyorum, araçla aramda yüzlerce metre mesafe var. Benim geçtiğimi görüp gazı kökleyen, üzerime süren adam haklı mı sence? Kaç kişiyle karşılaştım, yaya şeridinin üzerine kadar sürüyor kırmızıda hem geçişi zorlaştırıyor hem de belki kazara geçipte beklemem diye umutlanıyor. Geçen bir taksi az kalsın beni ezip geçiyordu yaya yeşil yanarken geçtiğim halde. Öndeki adama laf yetiştireceğim derken bir dakika çekil diye bir de el hareketi yapıyor, kırmızıdan geçiyor, hayatımı tehlikeye atıyor. Uyanık olmasam, dalgın olsam şu an hastanede olacaktım. Böylesiyle 1-2 değil çok defa karşılaştım. Bunlar standart ortalama bir sürücünün yaptığı hareketler. Sen bu adama gereken disiplini vermez de sadece notuna göre şöför ehliyeti verirsen olacak olan budur. Mesela ben şu an araba kullanmayı hiç mi hiç bilmiyorum. Kursun birisinden kitap alıp ezberlesem, birkaç teknik öğrensem, vitesi, kaldırmayı vs. öğrensem ve arabası olan birisi ile uygulasam emin ol o sınavdan sorunsuz şekilde geçer ehliyetimi alırım. Hem de bir defa bile araba kullanmamama rağmen. Bir tek ben böyle düşünmüyorum pek çok ehliyet sahibi o belgeyi böyle alıyor. Alanları görmesem böyle emin konuşmam.
Ama dediğin de doğru. Bazı yayalar işin suyunu çıkartıyor. Hem yayaya hem de şöföre güzel bir eğitim verilmesi lazım. Okulda 1 sene gösterilen trafik dersiyle bu işler olmaz. Müfradatın bir parçası haline getireceksin.
Austen tarafından 29/Eki/14 21:48 tarihinde düzenlenmiştir -
Şu an italyadayım ilk defa yurt dışında çıktım gördüğüm kadarıyla bizi Avrupa birliğine almazlar yani alsalar yazık olur bu gelişmiş ülkelere bizden buralara olacak herhangi bir göç bozar buraları. Adamların dilencileri bile görgülü lan
-
frq23 bunu yazdı
Şu an italyadayım ilk defa yurt dışında çıktım gördüğüm kadarıyla bizi Avrupa birliğine almazlar yani alsalar yazık olur bu gelişmiş ülkelere bizden buralara olacak herhangi bir göç bozar buraları. Adamların dilencileri bile görgülü lan
arkadas millet resmen ulkeden tiksinir oldu. bu ne gurur kirici bir gercektir :)
-
abi tutturmuşunuz avrupa ülkeleri şöyle böyle. dilencisi görgülü olsa ne olacak hacım adam akşam eve gidim kendi anasını sikiyo lan :QWEWRG
-
Ben iyiden iyiye nüfus politikası olarak algılamaya başladım her şeyi ha! Ulan zorla göç ettirecekler bizi bu diyarlardan. Öyle bi' siktirolup gidecez ki buralardan biz bile tiksincez kendimiz o derece.
-
Hayatımda ıkıncı kez şoför koltuguna oturdugumda sınavdaydım ve gectım ehlıyetım var araba surmekten zerre anlamam heycan yaparım yola cıkmıs geyık gıbı olurum tahmınıme gore, benım gıbı adamın bıle ehlıyetı var bencede böyle bırsey getırsınler mılletı ezer gecerım yanı trafıge cıksam :)
-
Bosluk bunu yazdı
Hayatımda ıkıncı kez şoför koltuguna oturdugumda sınavdaydım ve gectım ehlıyetım var araba surmekten zerre anlamam heycan yaparım yola cıkmıs geyık gıbı olurum tahmınıme gore, benım gıbı adamın bıle ehlıyetı var bencede böyle bırsey getırsınler mılletı ezer gecerım yanı trafıge cıksam :)
Hocam,
Sana ehliyet verenin a.k :)
-
joe_black bunu yazdı
abi tutturmuşunuz avrupa ülkeleri şöyle böyle. dilencisi görgülü olsa ne olacak hacım adam akşam eve gidim kendi anasını sikiyo lan :QWEWRG
Bu ve benzeri olaylar vs....)

-
JahR bunu yazdıjoe_black bunu yazdı
abi tutturmuşunuz avrupa ülkeleri şöyle böyle. dilencisi görgülü olsa ne olacak hacım adam akşam eve gidim kendi anasını sikiyo lan :QWEWRG
Bu ve benzeri olaylar vs....)

bunun birde erkek kardeşine tecavüz edeni var :D bulamadım onu bulsaydım koyacaktım :D
