17 Pro Max Kullanan Agalarım Destek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Eskisi gibi hizli sarjlar cok problem olmuyor eskiden hep iphone kendi sarjiyla ederdim artik macbook sarjiylada ediyorum.
    Iphone 15 pro kullaniyorum pil dongum 562 ve pil kapasitesi %89 
    pil dongum 380 e kadar kapasitesi %100 du sonra dustu.
    Yazin yazlikta sicakta cok yipraniyor pil. 
    ilk aldigimda deri kilif kullaniyordum 1 yildir kilifsiz kullaniyorum ekran koruyucuz. 
    Telefonun pil kapasitesi benim hep yazin azaldi kisin sorun yasamadim. 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    archair23 bunu yazdı

    Eskisi gibi hizli sarjlar cok problem olmuyor eskiden hep iphone kendi sarjiyla ederdim artik macbook sarjiylada ediyorum.
    Iphone 15 pro kullaniyorum pil dongum 562 ve pil kapasitesi %89 
    pil dongum 380 e kadar kapasitesi %100 du sonra dustu.
    Yazin yazlikta sicakta cok yipraniyor pil. 
    ilk aldigimda deri kilif kullaniyordum 1 yildir kilifsiz kullaniyorum ekran koruyucuz. 
    Telefonun pil kapasitesi benim hep yazin azaldi kisin sorun yasamadim. 

    Bendede 15 Pro var. Apple'ın ilk 3 nanometre işlemcisi olduğundan bu cihaz çok hızlıydı fakat Arap atı gibi çabuk yorulup ısınmaya başlıyordu. Üstüne titanyumun, çelik ve alüminyuma göre ısıyı daha kötü dağıtması telefonu zorluyor. Zaten 16 Pro'dada titanyum denediler baktılar olmuyor mecbur alüminyuma geri dönüp birde içeriye sıvı soğutma koydular. YouTube'ta geçen gün izledim birisi modifiye edip 15 Pro'ya sıvı soğutma takıyordu.

    Apple güncellemelerle çaktırmadan işlemci hızını düşürüp yavaşlattı ve ısınmayı büyük oranda çözdü. Evet kılıfsız kullanınca, titanyum kasanın malzeme kalitesi oha abi adamlar yapmış dedirtiyor fakat namussuz sabun gibi elden kayıyor. :D Senin pil döngüsüne göre sağlık bayağı iyi gitmiş. Kılıfsız kullanıyorsan sana tavsiyem telefonu şarj ederken mermer gibi soğuk bir zemine bırakmandır. Bayağı fark ediyor o zaman.

    mkyb tarafından 21/Mar/26 14:38 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    archair23 bunu yazdı

    Eskisi gibi hizli sarjlar cok problem olmuyor eskiden hep iphone kendi sarjiyla ederdim artik macbook sarjiylada ediyorum.
    Iphone 15 pro kullaniyorum pil dongum 562 ve pil kapasitesi %89 
    pil dongum 380 e kadar kapasitesi %100 du sonra dustu.
    Yazin yazlikta sicakta cok yipraniyor pil. 
    ilk aldigimda deri kilif kullaniyordum 1 yildir kilifsiz kullaniyorum ekran koruyucuz. 
    Telefonun pil kapasitesi benim hep yazin azaldi kisin sorun yasamadim. 

    Bendede 15 Pro var. Apple'ın ilk 3 nanometre işlemcisi olduğundan bu cihaz çok hızlıydı fakat Arap atı gibi çabuk yorulup ısınmaya başlıyordu. Üstüne titanyumun, çelik ve alüminyuma göre ısıyı daha kötü dağıtması telefonu zorluyor. Zaten 16 Pro'dada titanyum denediler baktılar olmuyor mecbur alüminyuma geri dönüp birde içeriye sıvı soğutma koydular. YouTube'ta geçen gün izledim birisi modifiye edip 15 Pro'ya sıvı soğutma takıyordu.

    Apple güncellemelerle çaktırmadan işlemci hızını düşürüp yavaşlattı ve ısınmayı büyük oranda çözdü. Evet kılıfsız kullanınca, titanyum kasanın malzeme kalitesi oha abi adamlar yapmış dedirtiyor fakat namussuz sabun gibi elden kayıyor. :D Senin pil döngüsüne göre sağlık bayağı iyi gitmiş. Kılıfsız kullanıyorsan sana tavsiyem telefonu şarj ederken mermer gibi soğuk bir zemine bırakmandır. Bayağı fark ediyor o zaman.

    aynen soguk zeminde birakiyorum, ama normal sarj ettigimdede artik isinmiyor. Kilifla kesinlikle isiniyor. Ben titanyum malzemeyi beğendiğim için değiştirmiyorum. 
    Ben her ay 11£ oduyorum birde apple yilda 2 kez calintiyi kasriliyor ve tum hasarlari ucretsiz yapiyor. O yuzden kilifla kullanmak mantikli gelmiyor artik. 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
Toplam Hit: 4166 Toplam Mesaj: 54
#telefon #cihaz #iphone