

17 Pro Max Kullanan Agalarım Destek
-
Eskisi gibi hizli sarjlar cok problem olmuyor eskiden hep iphone kendi sarjiyla ederdim artik macbook sarjiylada ediyorum.
Iphone 15 pro kullaniyorum pil dongum 562 ve pil kapasitesi %89
pil dongum 380 e kadar kapasitesi %100 du sonra dustu.
Yazin yazlikta sicakta cok yipraniyor pil.
ilk aldigimda deri kilif kullaniyordum 1 yildir kilifsiz kullaniyorum ekran koruyucuz.
Telefonun pil kapasitesi benim hep yazin azaldi kisin sorun yasamadim. -
archair23 bunu yazdı
Eskisi gibi hizli sarjlar cok problem olmuyor eskiden hep iphone kendi sarjiyla ederdim artik macbook sarjiylada ediyorum.
Iphone 15 pro kullaniyorum pil dongum 562 ve pil kapasitesi %89
pil dongum 380 e kadar kapasitesi %100 du sonra dustu.
Yazin yazlikta sicakta cok yipraniyor pil.
ilk aldigimda deri kilif kullaniyordum 1 yildir kilifsiz kullaniyorum ekran koruyucuz.
Telefonun pil kapasitesi benim hep yazin azaldi kisin sorun yasamadim.Bendede 15 Pro var. Apple'ın ilk 3 nanometre işlemcisi olduğundan bu cihaz çok hızlıydı fakat Arap atı gibi çabuk yorulup ısınmaya başlıyordu. Üstüne titanyumun, çelik ve alüminyuma göre ısıyı daha kötü dağıtması telefonu zorluyor. Zaten 16 Pro'dada titanyum denediler baktılar olmuyor mecbur alüminyuma geri dönüp birde içeriye sıvı soğutma koydular. YouTube'ta geçen gün izledim birisi modifiye edip 15 Pro'ya sıvı soğutma takıyordu.
Apple güncellemelerle çaktırmadan işlemci hızını düşürüp yavaşlattı ve ısınmayı büyük oranda çözdü. Evet kılıfsız kullanınca, titanyum kasanın malzeme kalitesi oha abi adamlar yapmış dedirtiyor fakat namussuz sabun gibi elden kayıyor. :D Senin pil döngüsüne göre sağlık bayağı iyi gitmiş. Kılıfsız kullanıyorsan sana tavsiyem telefonu şarj ederken mermer gibi soğuk bir zemine bırakmandır. Bayağı fark ediyor o zaman.
mkyb tarafından 21/Mar/26 14:38 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdıarchair23 bunu yazdı
Eskisi gibi hizli sarjlar cok problem olmuyor eskiden hep iphone kendi sarjiyla ederdim artik macbook sarjiylada ediyorum.
Iphone 15 pro kullaniyorum pil dongum 562 ve pil kapasitesi %89
pil dongum 380 e kadar kapasitesi %100 du sonra dustu.
Yazin yazlikta sicakta cok yipraniyor pil.
ilk aldigimda deri kilif kullaniyordum 1 yildir kilifsiz kullaniyorum ekran koruyucuz.
Telefonun pil kapasitesi benim hep yazin azaldi kisin sorun yasamadim.Bendede 15 Pro var. Apple'ın ilk 3 nanometre işlemcisi olduğundan bu cihaz çok hızlıydı fakat Arap atı gibi çabuk yorulup ısınmaya başlıyordu. Üstüne titanyumun, çelik ve alüminyuma göre ısıyı daha kötü dağıtması telefonu zorluyor. Zaten 16 Pro'dada titanyum denediler baktılar olmuyor mecbur alüminyuma geri dönüp birde içeriye sıvı soğutma koydular. YouTube'ta geçen gün izledim birisi modifiye edip 15 Pro'ya sıvı soğutma takıyordu.
Apple güncellemelerle çaktırmadan işlemci hızını düşürüp yavaşlattı ve ısınmayı büyük oranda çözdü. Evet kılıfsız kullanınca, titanyum kasanın malzeme kalitesi oha abi adamlar yapmış dedirtiyor fakat namussuz sabun gibi elden kayıyor. :D Senin pil döngüsüne göre sağlık bayağı iyi gitmiş. Kılıfsız kullanıyorsan sana tavsiyem telefonu şarj ederken mermer gibi soğuk bir zemine bırakmandır. Bayağı fark ediyor o zaman.
aynen soguk zeminde birakiyorum, ama normal sarj ettigimdede artik isinmiyor. Kilifla kesinlikle isiniyor. Ben titanyum malzemeyi beğendiğim için değiştirmiyorum.
Ben her ay 11£ oduyorum birde apple yilda 2 kez calintiyi kasriliyor ve tum hasarlari ucretsiz yapiyor. O yuzden kilifla kullanmak mantikli gelmiyor artik.