18 Mayıs - Musketi Unutmadık
-
Mekanları cennet olsun.
-
mekanları Cennet olsun..
-
mekanın cennet olsun abi ...
-
Yarına çıkacağımızın garantisi yok ama bulunduğumuz ortamdan saygıyla anılma olanağımız şimdiden var, Allah günahlarını mağfiret buyursun.
-
ne denir ki ? keşke aramızda olsalardı...
-
BuZuL bunu yazdı:
-----------------------------
ne denir ki ? keşke aramızda olsalardı...
----------------------------- -
Mekanın cennet olsun abi..
Nur içinde yatasın.. -
Mekanları cennet olsun, Allah rahmet eylesin . . .
Halen daha öldüklerine inanmak güç geliyor yorumlarını okumaktan zevk aldığım insanlardandı.
-
allah rahmet eylesin
-
RIP Musket - 18 Mayıs 2010
(olumunden 1 ay 2 gun once)
bu screenshot'u aldigimda ibne misin lan sen diye makara yapardik aramizda. gulerdik felan..
simdilerde ne zaman gorsem gozlerim dolar anasini satayim.
bazen harbiden saka gibi geliyor hersey..
Toplam Hit: 8988 Toplam Mesaj: 52
