1950'Lerden Bir Adam Bugün Beliriverseydi?
-
jj abrams alcatraz'in neden devam ettirmedi diye dusunurdum.
-
sandman bunu yazdıasiminnesli bunu yazdı
herhalde adama alternatif akımı anlatırken zorlanırdım direk karşı çıkardı bunun + sı nere - si nere diye
Alternatif akım 1950'lerde de var.
hadi ya neyse başkabir şey bulurum nasıl olsa
-
Türkiyede Pek bir şey değişmediğinden anlatılması güç bir şey bulmak zor :)
bakıldığında şaşaılacak bir cep telefonu var cep bilgisayarları var aklıma başka bir eşy gelmiyor açıklaması zor -
onu bunu boşverin o zamanlar herşey daha doğaldı aslında bizdende mutluydular. yaşamdan zevk alıyorlardı zorluk ve sefalette olsa. herkes haddini biliyordu. insanlar bir araya daha çok geliyordu. görüşmeler konuşmalar canlıydı. bilmeyen bilene gidip sorardı şimdi en geri zekalının elinde bile google var kendisini prof sanıyor. 1960 -70 li yıllarda istanbulda yaşamak için yüz kere işkence edilse bile o devreye gitmek isterim.
-
gören de 1960'lardaki adamlar, yemeyip içmeyip çalışıyorlardı da
hiç eğlenceye vakit ayırmıyorlardı gibi davranmayın.b
belki fotosunu çekmiodu ama çizebiliosa kedinin resmini çiziyordu?
-
Türkiyede bilmemede burda pek bir şey deyişmedi,nasıl olsa her şey aynı.
