1965 Den 2026 Bi Bakın
-
aynı şekilde kirli bir sokakta kapısının önü tertemiz olan bir ev/mesken de dikkati çeker ve özenilecek bir numune olur. Bu bakımdan temiz bir ağızla konuşmak ve yazmak elzem gibi geliyor bana..
-
delim çobanım çok soal ben yokdum burda dediklerine katılıom.. bana çeki düzen ver kendine vs.. konusup samimiyet bildiren kelimeye hoop hişşt saygısızlık olmasın bakim ayakları yapan insan!canım criminal abim eer konuyu iiceme okursan konu tamamen konusmaya yönelikdir günlük hayatda gayet yapdıgımız bi geyikden alıntı olup zamanla evrimleşip bozulmasını konu almaktadır..burdaki tam tersi tamamiyle yazıya yönelikdir! diceksinki ozaman düzgün yaz kardeşim hemen sölim ben normalde düzgün yazarım ama tbt nin benm için özel bi yeri war burda malesef o dediğini yapamıorm herkezle (tanıdıgım tanımadıgım) kanka muhabbeti yapmak lan demek bana lan denmesi belki saçma gelcek ama hoşuma gidiyor eğer konuyu bidaha okuyup yorumlarsan ayrıca başlığa takılmazsan sewinir saygılarımı sunarım..
Toplam Hit: 3809 Toplam Mesaj: 23
