2 Adet Leptop 550 TL (Satıldı)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    juniourfalcon bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı

    İlkinin bataryası çalışıyor mu? Çalışıyorsa kaç saat gidiyor? Bir de batarya resmi atabilirsen sevinirim.

    burada ne diyor bir tanesi diyor benden önce iki tanesine yazan varmı onu söleyin gösterin

    ne agladın be al senin olsun.kıvır kıvır:D


    Сухое говно к жопе не липнет
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    ilteris bunu yazdı
    emuxa bunu yazdı

    Arkadaşlar 2 sini bir satıyorum 500 e ikisini veririm hiç bir sıkıntıları yok sadece ekranları kırık ve hdd ler yok Fotoğraflarını akşama yüklerim taşınma televizyona bağlı olarak kullanıyordum.

    ilk taliipli olarak pm attım. 

    burayı oku önce.kıvırma ikisi teki diye.


    Сухое говно к жопе не липнет
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    juniourfalcon bunu yazdı
    ilteris bunu yazdı

    ayrı ayrı fiyatlandırdığında hangisine ne kadar istiyorsun hocam?

     

    i7 li makinaya talibim.

     

    burada ne diyor i7 ye talibim diyor

    benim yazdığım şeyin aynısını niye bi daha yazdın hocam? :D :D  sadece o makinayı istediğimi ima ediyorsan bak ben 2. makinayı istemiyorum da yazmamışım.  benim mesajımdan çok sonra 2 sini bir satış için şart koymuş konuda belirtmemiş illede 2 si bir olacak diye. Sonradan belirttiğinden dolayı ben de pm ile kendisine mesajımı ilettim.  2 ayrı bilgisayar konu olduğundan dolayı 2 ayrı teklif yapılabilir. Eğer belirtseydi ille de 2 si bir satılıyor eyv 2sine göre teklifimizi iletirdik. 

     

    Edit: Zaten 2 pc için teklif ilettim pmden.

    dcpromo tarafından 02/May/19 16:52 tarihinde düzenlenmiştir

    next next next install
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    l_i_o_n bunu yazdı
    juniourfalcon bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı

    İlkinin bataryası çalışıyor mu? Çalışıyorsa kaç saat gidiyor? Bir de batarya resmi atabilirsen sevinirim.

    burada ne diyor bir tanesi diyor benden önce iki tanesine yazan varmı onu söleyin gösterin

    ne agladın be al senin olsun.kıvır kıvır:D

    dostum ne ağlaması biz hakkımızla acale ettik ve kaptık bu kadar basit ağlamakla mağlamakla değil senin  gözün mü kaldı ne söle 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    juniourfalcon bunu yazdı
    l_i_o_n bunu yazdı
    juniourfalcon bunu yazdı
    ontedi bunu yazdı

    İlkinin bataryası çalışıyor mu? Çalışıyorsa kaç saat gidiyor? Bir de batarya resmi atabilirsen sevinirim.

    burada ne diyor bir tanesi diyor benden önce iki tanesine yazan varmı onu söleyin gösterin

    ne agladın be al senin olsun.kıvır kıvır:D

    dostum ne ağlaması biz hakkımızla acale ettik ve kaptık bu kadar basit ağlamakla mağlamakla değil senin  gözün mü kaldı ne söle 

    sen hakkında acele ettiğin doğru.ama atladıgın senden daha çok acele eden oldugu.farkındaysan ben alıcıyım vs sormadım.soruda sormadım.alıcı olsam hakkıma riayet ederim.gözü kalanın gözü çıksın.ama gözüne dikkat et çıkmasın.çünkü seninki kalmış:D


    Сухое говно к жопе не липнет
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    gönülsüz tenasülden gayri meşru doğar.

    İşin içinde birşeyler var ama çok fazla şapmamak lazım bunun yerine nickleri kenara not edin bir daha ilan falan koyarsa ilgilenmeyin ya da alıcı olursa malınızı vermeyin. Şimdi benim değil mi istediğime veririm der. Evet herkes istediğine vermekte özgür tabi ama bu işinde bi rajonu var mevzu bahis forum üzerinden satışsa. Açıklamaya en çok fiyatı veren tarzında birşey yazılmamışsa tabi ve bakıyorum öyle bir şart yok ikisi için demiş ilteris 'te ikisi ile ilgili pm attım diyor. 

    Yakında birileri TBT eski TBT değil yeniler mahvetti forumu diyen olursa 2006 tarihli bu müridin konusunu gösterin sadece yeniler değil eskilerde dalı kesmekle meşgul diye.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    l_i_o_n
    l_i_o_n's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Kasım/2010
    Erkek
    sRcN bunu yazdı

    gönülsüz tenasülden gayri meşru doğar.

    İşin içinde birşeyler var ama çok fazla şapmamak lazım bunun yerine nickleri kenara not edin bir daha ilan falan koyarsa ilgilenmeyin ya da alıcı olursa malınızı vermeyin. Şimdi benim değil mi istediğime veririm der. Evet herkes istediğine vermekte özgür tabi ama bu işinde bi rajonu var mevzu bahis forum üzerinden satışsa. Açıklamaya en çok fiyatı veren tarzında birşey yazılmamışsa tabi ve bakıyorum öyle bir şart yok ikisi için demiş ilteris 'te ikisi ile ilgili pm attım diyor. 

    Yakında birileri TBT eski TBT değil yeniler mahvetti forumu diyen olursa 2006 tarihli bu müridin konusunu gösterin sadece yeniler değil eskilerde dalı kesmekle meşgul diye.

    dostum burdan şu anlaşılıyo.multisi yada tanıdıgı.maksat rakama bakıyo yada tokat meselesi.satıcı hala piyasada yok.adam demiyorki ilteris ilk atan hak onundur.yada ilteris seni begenmedim buna sattım vs.hikaye gibi geliyo bana.


    Сухое говно к жопе не липнет
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek
    l_i_o_n bunu yazdı

    dostum burdan şu anlaşılıyo.multisi yada tanıdıgı.maksat rakama bakıyo yada tokat meselesi.satıcı hala piyasada yok.adam demiyorki ilteris ilk atan hak onundur.yada ilteris seni begenmedim buna sattım vs.hikaye gibi geliyo bana.

    aynen aynen var birşeyler. Sözde önce davranmış sıraya kaynak yapmış basmış parayı kendine göre :D 


    Wordpress - SEO & Digital Marketing
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    Ben kimsenin multisi degilim satıcıyıda tanımam dileyene dekontuda gönderim.

    Adama özel msj attım numarasını istedim oradan ilrtişime geçtim. 

    Önce davranıp numarasını isteseysiniz.

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    dcpromo
    dcpromo's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2017
    Erkek
    juniourfalcon bunu yazdı

    Ben kimsenin multisi degilim satıcıyıda tanımam dileyene dekontuda gönderim.

    Adama özel msj attım numarasını istedim oradan ilrtişime geçtim. 

    Önce davranıp numarasını isteseysiniz.

     

    Birdaha da foruma konu açmak yerine yardımı olacağını düşündüğün müridlere direkt olarak DM at ozaman sen. Satan kişi de sattığı şeyi alacağını düşündüğü kişilere tek tek DM atsın. 

     

    dcpromo tarafından 02/May/19 17:36 tarihinde düzenlenmiştir

    next next next install