2 Adet Leptop 550 TL (Satıldı)
-
juniourfalcon bunu yazdıontedi bunu yazdı
İlkinin bataryası çalışıyor mu? Çalışıyorsa kaç saat gidiyor? Bir de batarya resmi atabilirsen sevinirim.
burada ne diyor bir tanesi diyor benden önce iki tanesine yazan varmı onu söleyin gösterin
ne agladın be al senin olsun.kıvır kıvır:D
-
ilteris bunu yazdıemuxa bunu yazdı
Arkadaşlar 2 sini bir satıyorum 500 e ikisini veririm hiç bir sıkıntıları yok sadece ekranları kırık ve hdd ler yok Fotoğraflarını akşama yüklerim taşınma televizyona bağlı olarak kullanıyordum.
ilk taliipli olarak pm attım.
burayı oku önce.kıvırma ikisi teki diye.
-
juniourfalcon bunu yazdıilteris bunu yazdı
ayrı ayrı fiyatlandırdığında hangisine ne kadar istiyorsun hocam?
i7 li makinaya talibim.
burada ne diyor i7 ye talibim diyor
benim yazdığım şeyin aynısını niye bi daha yazdın hocam? :D :D sadece o makinayı istediğimi ima ediyorsan bak ben 2. makinayı istemiyorum da yazmamışım. benim mesajımdan çok sonra 2 sini bir satış için şart koymuş konuda belirtmemiş illede 2 si bir olacak diye. Sonradan belirttiğinden dolayı ben de pm ile kendisine mesajımı ilettim. 2 ayrı bilgisayar konu olduğundan dolayı 2 ayrı teklif yapılabilir. Eğer belirtseydi ille de 2 si bir satılıyor eyv 2sine göre teklifimizi iletirdik.
Edit: Zaten 2 pc için teklif ilettim pmden.
dcpromo tarafından 02/May/19 16:52 tarihinde düzenlenmiştir -
l_i_o_n bunu yazdıjuniourfalcon bunu yazdıontedi bunu yazdı
İlkinin bataryası çalışıyor mu? Çalışıyorsa kaç saat gidiyor? Bir de batarya resmi atabilirsen sevinirim.
burada ne diyor bir tanesi diyor benden önce iki tanesine yazan varmı onu söleyin gösterin
ne agladın be al senin olsun.kıvır kıvır:D
dostum ne ağlaması biz hakkımızla acale ettik ve kaptık bu kadar basit ağlamakla mağlamakla değil senin gözün mü kaldı ne söle
-
juniourfalcon bunu yazdıl_i_o_n bunu yazdıjuniourfalcon bunu yazdıontedi bunu yazdı
İlkinin bataryası çalışıyor mu? Çalışıyorsa kaç saat gidiyor? Bir de batarya resmi atabilirsen sevinirim.
burada ne diyor bir tanesi diyor benden önce iki tanesine yazan varmı onu söleyin gösterin
ne agladın be al senin olsun.kıvır kıvır:D
dostum ne ağlaması biz hakkımızla acale ettik ve kaptık bu kadar basit ağlamakla mağlamakla değil senin gözün mü kaldı ne söle
sen hakkında acele ettiğin doğru.ama atladıgın senden daha çok acele eden oldugu.farkındaysan ben alıcıyım vs sormadım.soruda sormadım.alıcı olsam hakkıma riayet ederim.gözü kalanın gözü çıksın.ama gözüne dikkat et çıkmasın.çünkü seninki kalmış:D
-
gönülsüz tenasülden gayri meşru doğar.
İşin içinde birşeyler var ama çok fazla şapmamak lazım bunun yerine nickleri kenara not edin bir daha ilan falan koyarsa ilgilenmeyin ya da alıcı olursa malınızı vermeyin. Şimdi benim değil mi istediğime veririm der. Evet herkes istediğine vermekte özgür tabi ama bu işinde bi rajonu var mevzu bahis forum üzerinden satışsa. Açıklamaya en çok fiyatı veren tarzında birşey yazılmamışsa tabi ve bakıyorum öyle bir şart yok ikisi için demiş ilteris 'te ikisi ile ilgili pm attım diyor.
Yakında birileri TBT eski TBT değil yeniler mahvetti forumu diyen olursa 2006 tarihli bu müridin konusunu gösterin sadece yeniler değil eskilerde dalı kesmekle meşgul diye.
-
sRcN bunu yazdı
gönülsüz tenasülden gayri meşru doğar.
İşin içinde birşeyler var ama çok fazla şapmamak lazım bunun yerine nickleri kenara not edin bir daha ilan falan koyarsa ilgilenmeyin ya da alıcı olursa malınızı vermeyin. Şimdi benim değil mi istediğime veririm der. Evet herkes istediğine vermekte özgür tabi ama bu işinde bi rajonu var mevzu bahis forum üzerinden satışsa. Açıklamaya en çok fiyatı veren tarzında birşey yazılmamışsa tabi ve bakıyorum öyle bir şart yok ikisi için demiş ilteris 'te ikisi ile ilgili pm attım diyor.
Yakında birileri TBT eski TBT değil yeniler mahvetti forumu diyen olursa 2006 tarihli bu müridin konusunu gösterin sadece yeniler değil eskilerde dalı kesmekle meşgul diye.
dostum burdan şu anlaşılıyo.multisi yada tanıdıgı.maksat rakama bakıyo yada tokat meselesi.satıcı hala piyasada yok.adam demiyorki ilteris ilk atan hak onundur.yada ilteris seni begenmedim buna sattım vs.hikaye gibi geliyo bana.
-
l_i_o_n bunu yazdı
dostum burdan şu anlaşılıyo.multisi yada tanıdıgı.maksat rakama bakıyo yada tokat meselesi.satıcı hala piyasada yok.adam demiyorki ilteris ilk atan hak onundur.yada ilteris seni begenmedim buna sattım vs.hikaye gibi geliyo bana.
aynen aynen var birşeyler. Sözde önce davranmış sıraya kaynak yapmış basmış parayı kendine göre :D
-
Ben kimsenin multisi degilim satıcıyıda tanımam dileyene dekontuda gönderim.
Adama özel msj attım numarasını istedim oradan ilrtişime geçtim.
Önce davranıp numarasını isteseysiniz.
-
juniourfalcon bunu yazdı
Ben kimsenin multisi degilim satıcıyıda tanımam dileyene dekontuda gönderim.
Adama özel msj attım numarasını istedim oradan ilrtişime geçtim.
Önce davranıp numarasını isteseysiniz.
Birdaha da foruma konu açmak yerine yardımı olacağını düşündüğün müridlere direkt olarak DM at ozaman sen. Satan kişi de sattığı şeyi alacağını düşündüğü kişilere tek tek DM atsın.
dcpromo tarafından 02/May/19 17:36 tarihinde düzenlenmiştir
