2 Adet R10 Davetiye Var Elimde
-
Mycity bunu yazdıSpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdınetwalker bunu yazdı
yunusbassahan@gmail.com bu mail adresine alabilirmiyim arkadaşıma lazım bende davetiye olmadığı için veremiyordum teşekkür ederim.
bu arkadaş web yazılım konusunda ve tasarım konusunda oldukça iyidir r10 da üyeliğimle seo için takılır sağlam iş yapar güvenilirdir.
Mürid olması gerekli
hocam benim o mürid çok iyi olur :D
SpermMan senmi istiyorsun hocam davetiyeyi :)
evet hacı :D
-
SpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdıSpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdınetwalker bunu yazdı
yunusbassahan@gmail.com bu mail adresine alabilirmiyim arkadaşıma lazım bende davetiye olmadığı için veremiyordum teşekkür ederim.
bu arkadaş web yazılım konusunda ve tasarım konusunda oldukça iyidir r10 da üyeliğimle seo için takılır sağlam iş yapar güvenilirdir.
Mürid olması gerekli
hocam benim o mürid çok iyi olur :D
SpermMan senmi istiyorsun hocam davetiyeyi :)
evet hacı :D
tamam hocam bağış yap :)
-
Mycity bunu yazdıSpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdıSpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdınetwalker bunu yazdı
yunusbassahan@gmail.com bu mail adresine alabilirmiyim arkadaşıma lazım bende davetiye olmadığı için veremiyordum teşekkür ederim.
bu arkadaş web yazılım konusunda ve tasarım konusunda oldukça iyidir r10 da üyeliğimle seo için takılır sağlam iş yapar güvenilirdir.
Mürid olması gerekli
hocam benim o mürid çok iyi olur :D
SpermMan senmi istiyorsun hocam davetiyeyi :)
evet hacı :D
tamam hocam bağış yap :)
ilk mesajı okumamışım hocam arkadaşın yönlendirmesiyle daldım zaten konuya :), mecbur kaldığım için bağış yapmama gerek yok önemli olan içimden gelmesi sen davetiyeyi başkasına ver...
Edit//
10 tl den kaçtığım için değil! önemli olan içimden gelmesi, böyle bir konuda karşılık bekleyemem....
SpermMan tarafından 23/Ağu/13 18:33 tarihinde düzenlenmiştir -
Mycity bunu yazdıSpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdıSpermMan bunu yazdıMycity bunu yazdınetwalker bunu yazdı
yunusbassahan@gmail.com bu mail adresine alabilirmiyim arkadaşıma lazım bende davetiye olmadığı için veremiyordum teşekkür ederim.
bu arkadaş web yazılım konusunda ve tasarım konusunda oldukça iyidir r10 da üyeliğimle seo için takılır sağlam iş yapar güvenilirdir.
Mürid olması gerekli
hocam benim o mürid çok iyi olur :D
SpermMan senmi istiyorsun hocam davetiyeyi :)
evet hacı :D
tamam hocam bağış yap :)
:)
-
postlarin tamamini okuyamadim fosillesmis telefonumdan baglaniyorum. hala davrtiye kaldiysa rica edebilir miyim utandirmam (:
-
izzmarit bunu yazdı
postlarin tamamini okuyamadim fosillesmis telefonumdan baglaniyorum. hala davrtiye kaldiysa rica edebilir miyim utandirmam (:
davetiyeler verilmiştir
