2. El Araba Almak İstiyorum YARDIM

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    o fiyata en rahat edebileceğin

    sanayine yolun düşerse ( kolay kolay düşmezde ) en ucuza çıkabileceğin

    istediğinde ha deyince satabileceğin bi araba istiyosan

    http://www.sahibinden.com/fiat-marea-1.6?a5_min=2004

     

    bende bunun 2000 modeli var tek kontak ile 4000 km yol yaptık hala hayret ediyom :)


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsane_212
    efsane_212's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek
    samaccc bunu yazdı

    palio sakın alma yakıt konusu sıkıntılı clio hb tam senlik

    2005 model  lpg'li 1.2 palio aracım var.

    Şehir içi 20-25 krş (trafiğe göre)
    Uzun yolda 16-17 krş yakıyor.

    Küçük bi araç, park sorunu yaşatmaz, parçası uygundur v.s..

    efsane_212 tarafından 03/Eki/14 12:20 tarihinde düzenlenmiştir

    Önemli olan; hayatta "en çok şeye sahip olmak" değil, "en az şeye ihtiyaç duymaktır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    1,4 v tüplü Renault Clio Hb al.

    Altı yüksektir parçası da uygundur.

    Klasik bayan sürücü olmandan dolayı vura vura öğrenirsin.


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 2651 Toplam Mesaj: 14